SUNRISE: HORIZON @ HIGHLIGHT / HELSINKI 19.7.2008 @ Helsinki

37 posts, 2 pages, 5,208 views

Mar6

#21 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Ei vaan tää paikka porukoineen ja fiiliksineen putoo edelleenkään ja löydän joka kerta itseni hakemasta takkia noin puolen tunnin päästä saapumisesta.. Zwekkiä siinä hetken kuunteli ja muutamat kaveritkin tuli moikattua mutta sitten piti vaihtaa parkettia *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

#22 • • astaroth Guest

lohikarme, 20.7.2008 13:11:
En vaan voi käsittää tuota naisten lyömistä jos ei "heru". *dissaa*

nyt toivon, että olisin tullutkin. olisi tehnyt hyvää päästä ojentamaan moista vatipäätä
PeDE

#23 • • PeDE DJ GHOST
No kyllähän täälläkin mukavaa oli, mut se vaan johtu ehkä lähinnä siitä, että oli niin monta omaa tuttua paikan päällä, joitten kanssa pysty kötisemään niitä näitä. Musiikki myös mahtavaa. Biitti nopeutui loppuiltaa kohti ja näin sen pitääkin mennä. Lopussa tuli sitä kunnon "Vasarabasson" pauketta, josta isot propsit.

Todella ikävä taas näin jälkikäteen kuulla, että olipa taas oltua sellasissa bileissä, missä on käyttäydytty väkivaltaisesti toista kohtaan. Ei näin saa tehdä!!!!
Nitta

#24 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

Elwira, 20.7.2008 10:15:
Hyvät DJ:t loisto musaa. Mut pahoinpideltiin ja tais jäädä viimeiseen kertaan mun osalta koko kesän bileet suomessa tähän!

Harmi *eiei* Ritareita kyl tarvittais! *hihu*

Alakerran pa oli nannaa ja alakerran musiikki osui ja upposi. Yläkerrassa sit vähän niin ja näin. Alakerran hassusta kankaasta tuli otettua kuva :)
WuZuul

#25 • • WuZuul
Hyvät bileet, tosin porukkaa aika vähänlaisesti, liekö "ei-trancejengi" tajunnu pysyä poissa? Alakerran setit iski aika hyvin, varsinkin Puistokemisti jota en ole ennen pahemmin diggaillut, näin se musamaku pikkuhiljaa muuttuu.

Mitä tulee tuohon pahoinpitelyyn niin _ei vittu_. Nyt iso ratas pyörimään ja homma eteenpäin. Tommoset pellet on sitä vihoviimestä sakkia. Voimia ja jaksamista Elwiralle!

--
Wannabe bilekone.

#26 • • Lilly Guest
Ihanat bileet*sydän* Oli tosi hyvä fiilis koko ajan :) Musa toimi ja ihkut kaverit sekä uudet ihkut kaverit kruunas kaiken <3 Kiitos *hihu*

Ja mitä tohon pahoinpitely juttuun tulee niin mä kanssa voisin vetää sitä erkkiä turpaan joka tän tytön kimppuun kävi.*grr*
sts

#27 • • sts Sama pyynti aitta!

WuZuul, 20.7.2008 18:45:
-clips-

Must tää sisäsiittonen Muka-TRANCEJENGI vois jäädä vaan himaan eikä postaa tällee klubbarii tapahtuman jälkeen kuinka paljo parempii ne on olevinaan.
Mar6

#28 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Myöskin harmittaa Elwin puolesta, voimia sinulle, toivottavasti olet kunnossa ja kyseinen kyrvännahka saa ansionsa mukaan..Naisten hakkaaminen tai toki ylipäätänsä väkivalta on asioita mitä en siedä.. En voi myöskään välttää kommentoimasta että mun mielestä nää turpaanvetoläpät on aika turhia täällä vaikka kyseinen toiminta herättää aggressioita itse kullakin..Eiköhän ko.tapausten ojentamiseksi ole valtion puolesta hoidettu ihan omat instanssit ja korvaussummatkaan eivät ole tuollaisissa ihan pieniä ainakaan omien kokemusteni pohjalta..

--
-Where there is house there is a home-

#29 • • Elwira Guest
Dextrassa käytiin heti tapahtuman jälkeen ja magneettikuvat sekä näöntarkastus tehty. Seuraavan kerran käyn vielä perjantaina näyttääs kasvoja ja muita ruhjeita jaloista ja kädestä ym. Olin niin pyörryksissä että päästin jannun menemään kun poket kysyi että soitetaanko poliisit. Aamulla olin sitä mieltä että olisi pitänyt tehdä rikosilmotus. Jannun nimi jäi kuitenkin pokeilta ottamatta. Tapahtunu mikä tapahtunu ja olo on kuin jyrän alle jäänyt mutta mä pärjään. Onneksi huomenna vielä duunista vapaata *nauru*
Palaten tapahtumaan. Mää lämpesin alakerran musaskaalasta ja Pa oli kohillaan. *sydän*
W_Gekko

#30 • • W_Gekko
Voi jumalauta mitä paskaa taas, perseestä tollanen meininki : / Itse taas mietin että jos musan vuoksi raahautuis tohon luukkuun, mutta sitten muistin sen faktan että ihmiset pysyy samana vaikka musa paikassa vaihtuu = ei kannata mennä. Samat umbrella fanit siellä hakkaamassa porukkaa.

Jep, vähän alkoi harmittamaan toi juttu nimim. pariin kertaan otettu neniin ilman pätevää syytä :)
Noh, toivottavasti ei oo mitään vakavampaa, sääli vaan kun noi jannut ei jää kiinni, tossakin olisi pitäny pokejen ainakin ottaa nimi ylös jos sattuu mielen muuttaa seuraavana päivänä ja haluaakin kaverin oikeuden eteen, tollasen tapahtuman jälkeen sitä ei kuitenkaan selvästi ajattele seuraavaan pariin hetkeen niin olisi hyvä kun voi rauhassa purnata.

Ei tässä muuta.

--
O.o

Duukkis

#31 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Yläkerran äänentoistossa oli näemmä jotain vikaa. Laski tunnelmaa aika reilusti. Toisaalta ei ollut aikomuskaan tulla alunperin tänne.

Harmi, että tapahtui pahoinpitely. Saatoin ehkä olla siinä vieressä, kun sain yhtäkkiä pienen töytäisyn ja näin "jonkun" naisen ja miehen toistensa kimpussa. En oikein tajunnut mitä oli tapahtumassa, luulin vaan pikkuriidaksi. Näin sitten miehen lähtevän jonnekin. Olisi pitänyt olla enemmän tilanteen tasalla näemmä. *eikä*
#32 • • Elwira Guest

Duukkis, 20.7.2008 23:46:
Yläkerran äänentoistossa oli näemmä jotain vikaa. Laski tunnelmaa aika reilusti. Toisaalta ei ollut aikomuskaan tulla alunperin tänne.

Harmi, että tapahtui pahoinpitely. Saatoin ehkä olla siinä vieressä, kun sain yhtäkkiä pienen töytäisyn ja näin "jonkun" naisen ja miehen toistensa kimpussa. En oikein tajunnut mitä oli tapahtumassa, luulin vaan pikkuriidaksi. Näin sitten miehen lähtevän jonnekin. Olisi pitänyt olla enemmän tilanteen tasalla näemmä. *eikä*

Jeps se olin minä sen kundin alla; kun se oli mun rinnan päällä, niin en päässyt siitä ylös. Oma mies pelasti ja nosti sen mun päältä riehumasta niska perse otteella.
Mumuli

#33 • • Mumuli UG-///
Tulipahan käytyä, aika jees...tuttuja näky ja sit kotiin

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

sts

#35 • • sts Sama pyynti aitta!

sälli, 22.7.2008 00:21:
-clips-

Olisi tapahtunut valitettavasti klubbaajat on iha yhtä typeriä kännissä ku muutki ihmiset tässä suomen maassa. se että be happyssä oli VÄHEMMÄN ihmisiä toki vaikuttaa myös asiaan että siellä oli vähemmän ongelmaa. On hieman typerää verrata jotain tuhannen ihmisen paikkaa johonkin 300 ihmisen paikkaan :D
Tth

#36 • • Tth
^valitettava totuus.

Ehin tänne vasta noin 01.16, hyvä että päätin tulla, sillä oli aika huippumusaa. :) Tosin Dash Berlin -Till the sky falls down (dub mix) (original?) on paljon parempi ku se tuolla soinut nais vocal mix mielestäni. Saman biisin (ja mixin) kuulin yllättävästi samana päivänä Mc'Dssä?! Veracochan-Carte Blanche taas oli hieno 'yllätys' *jiihaa*!

Mutta vähä harmitti että olin unohtanut kokonaan psy-osaston, huomasin sen vasta kun piti mennä kastelulle noin. 10 min ennen 03.30 :(
Duukkis

#37 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

sälli, 22.7.2008 00:21:
---
outokooma, 21.7.2008 22:56:
---
sts, 20.7.2008 21:55:
---
WuZuul, 20.7.2008 18:45:
-clips-

---

Must tää sisäsiittonen Muka-TRANCEJENGI vois jäädä vaan himaan eikä postaa tällee klubbarii tapahtuman jälkeen kuinka paljo parempii ne on olevinaan.

---

eihä! mille me sit naurettais?

---

Niin Highlihtessa tosiaan taviksista koostuva vakiojengi naureskeli trance-friikeille...

Entä jos kaikki vaan naurais toisilleen, eikä otettais vakavasti. *hymy* Onko tässä joku ongelma sitten.