Purple Motion - 2nd Reality OST (Byproduct remix)

35 posts, 2 pages, 11,979 views

kosmo

Posts: 759

#21 • • Edited kosmo TJH87

sts, 4.7.2008 09:48:
En osaa oikein sanoa pidänkö vai enkö...

Ehkä paras remixi tästä biisistä on Junkkaremixi johon olen joskus törmännyt.



Komppaan tätä, elikkä olen niinqs samaa mieltä. Kyllä tästä kuitenkin vähän pitää koska originaali on vahvasti esillä (kuten pitääkin)...

Yhden junkkarmxin muistan kuulleeni ja se oli kyllä hyvä, pitääki koittaa kaivaa se jostain.
sts

Posts: 7,969

#23 • • sts Sama pyynti aitta!

ezzy, 4.7.2008 10:11:
---
Ana-5000, 2.7.2008 19:59:
KILL ALL LIGHTS AND AUDIO

---


KUAKE!

Hyvin toimii *jiihaa*



VITUN KYNÄNISKAT SE VITUN KUAKE KIINNI. VITTU NÄYTÖT SAATANA KIINNI. SE KUAKE POIS. NYT! tAAt HALLITSEE!

et vaan osaa ezzy.
sts

Posts: 7,969

#25 • • sts Sama pyynti aitta!

ezzy, 4.7.2008 11:03:
Mä irkkasin compojen aikana, pahis -_-



Assemblyä ei lasketa enään muutenkaa since 2004 vuoden jälkeen demotapahtumaksi vaan tietokonefestivaaliksi. Joten sä et oo ees onnistunu olee pahis. epic fail
ezzy

Posts: 8,060

#26 • • ezzy Droid-pappa

sts, 4.7.2008 11:56:
---
ezzy, 4.7.2008 11:03:
Mä irkkasin compojen aikana, pahis -_-

---


Assemblyä ei lasketa enään muutenkaa since 2004 vuoden jälkeen demotapahtumaksi vaan tietokonefestivaaliksi. Joten sä et oo ees onnistunu olee pahis. epic fail



asm since 95, urpo. oo jo hiljaa :)
Juhgu

Posts: 7,921

#27 • • Juhgu Virnistelijä

ezzy, 4.7.2008 12:02:
---
asm since 95, urpo. oo jo hiljaa :)


Eiku kinastelkaa vaa ni saan hirveesti huomiota (uuh, ooh) ku topicci on kokoajan esillä!



sts, 4.7.2008 09:48:
Onks tää remixi alkuperäsestä vai albumi versiosta?

Jos tää on modista biisin nimi pitäisi olla Purple Motion - Unreal ][ (byproduct Remix)


Totta puhut. Toisaalta nykyinen nimi ehkä tunnistetaan paremmin, ja toisaalta sillä ei ole niin suurta merkitystä kummasta tämä on virallisesti remix, alkuperäinen ja PM:n oma remix kun ovat rakenteeltaan hyvin samanlaisia.



jazmo, 4.7.2008 09:33:
---
I am not an atomic playboy ???

- - koko biisin hienoin sample puuttuu :)


No joo, tosin puhesyntikkahan tuon fraasin muistutukseksi yhdessä välissä mökeltää. :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sts

Posts: 7,969

#28 • • sts Sama pyynti aitta!

ezzy, 4.7.2008 12:02:
-clips-



Voitit vuodella. Mut oot iso ja ruma. Ja meidän äiti tekee teidän äidin ruuat. Ja mun paloauto on isompi ku sun. Etkä saa tulla _MUN_ hiekkalaatikolle leikkii sun rumalla paloautolla.
Avatar
#29 • • niomic Guest
Haha, vitun KUAKE, 98 pelasin teamfortressia kuulokkeet ja sterkat päällä, sitku alko tarpeeks lentelee mukeja ja muuta paskaa niskaan ni selvis ongelman laatu :D Mut syytän sitä et istuin niin paskas paikas skriiniin nähden, joka oli paljo pahempi juttu messukeskukses ku cyberhartwallilla ;<

* ten seconds to transmission! *
typo

Posts: 685

#30 • • typo Testaaja
Kiva lallatus oli tämä. Ei voi erehtyä kappaleesta, mutta silti on sopivasti heitetty omaa sekaan, ettei ihan uusinnaksi mene.

Olisin tunnistanut tän Juhgun biisiksi kilometrin päästä kuurona pimeessä kaurapuuron läpi (joo älä kysy, tajunnanvirtaa), on sen verran tunnistettava Herran Soundi(TM).

.pi.

--
.psychedelicious.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#31 • • Aziz Combat Fighter

ezzy, 4.7.2008 12:02:
---
sts, 4.7.2008 11:56:
---
ezzy, 4.7.2008 11:03:
Mä irkkasin compojen aikana, pahis -_-

---


Assemblyä ei lasketa enään muutenkaa since 2004 vuoden jälkeen demotapahtumaksi vaan tietokonefestivaaliksi. Joten sä et oo ees onnistunu olee pahis. epic fail

---


asm since 95, urpo. oo jo hiljaa :)



94. I win!
typo

Posts: 685

#32 • • typo Testaaja

Ana-5000, 6.7.2008 09:40:
---
ezzy, 4.7.2008 12:02:
---
sts, 4.7.2008 11:56:
---
ezzy, 4.7.2008 11:03:
Mä irkkasin compojen aikana, pahis -_-

---


Assemblyä ei lasketa enään muutenkaa since 2004 vuoden jälkeen demotapahtumaksi vaan tietokonefestivaaliksi. Joten sä et oo ees onnistunu olee pahis. epic fail

---


asm since 95, urpo. oo jo hiljaa :)

---


94. I win!



Pfft. 92-96 tavan kävijänä - 10v. tauko - 06-> organizerina.

.pi.

--
.psychedelicious.

jonecky

Posts: 49

#33 • • Edited jonecky
Lopettakaas ny jo se kumpi oli ekana mitäkin, toivoopi C-64/Amiga scenekoodaajaurpo (nyk. vanhus joidenkin mielestä) vuodesta -84 (olitteko vielä edes syntyneet tuolloin ??), viimeinen ennen eläkkeelle siirtymistä tehty tuotos asm -94 demokisassa :D

PS. Todisteet löytyy tarvittaessa netin C64-demotietokannasta, hauska katsella (ja varsinkin lukea) mm. omia 1986 tuotoksia, lol :D
Avatar
#34 • • niomic Guest

Epailija, 4.7.2008 09:46:
Oikein kelpo versio oli, vaikka vähän oudolta tuntuikin. Alussa soundi oli vähän turhan päällekäyvää ja osan instrumenteista olisi ehkä voinut säätää vähän hiljaisemmaksi, mutta joko siihen tottui tai sitten homma korjaantui myöhemmin, sillä lopussa en enää kiinnittänyt asiaan huomiota. Props! *piis*

Ja tässä sivistymättömille alkuperäinen demo alkuperäisin musiikein (also by Skaven, YAY!): http://youtube.com/watch?v=XtCW-axRJV8

Yritin katsoa, josko When the Heavens Fallia olisi löytynyt juutuubista, mutta ei näkynyt. Yritähän hommata se jostain. Kyseessä on Purple Motionin mahdollisesti paras biisi (IMO).



Siinä se nyt on, helpoiten varmaan soittaa winamp jos ei löydy renoisee, ft2, st jne ;)

http://amp.dascene.net/downmod.php?index=56476