Replying to T-paitafriikahtamistopic:
Meikä sanoo että OBEY , siinä on printit kohdallaan!
Tulipahan ostettua ensimmäinen Obey-paitakin sit tänä kesänä. Tähän asti oon passannut ne ylihintaisina vaikka oon kuinka niistä diggaillut. Toisena syynä hankkimattomuuteen on ollut se, että jotenkin suhtaudun Shepard Faireyn duuneihin kaksijakoisesti; ihailen niitä monesta näkökulmasta ja samalla vähän inhoan niissä ilmenevää kierrätystä ja rippailua.
Tollainen nyt kuitenkin rantautui kaappiin
-
Yleisesti ottaen oon ollut tän vuoden aika "puuvilla-apaattinen." Tuntuu että vaatekaapin rajat tulivat vastaan, en innostu enää juuri mistään uusista printeistä (joko vaadin niiltä liikaa tai sitten innovatiivisuus on oikeasti laskenut kuten musta tuntuu) ja paitoja ei tosiaan enää tule hankittua paljon paskaakaan. Tavallaan se on samantekevää, mutta toisaalta vähän harmittaa koska muistan kuinka kliffaa mulla on ollut kun oon löytänyt uusia mielenkiintoisia printtejä ja kuinka hauskaa on ollut kun ne on saanut vetää päälleen.
Ehkä oon vaan liian vanha tähän paskaan. Havaitsin just tänään, että vaikka oon vuosia halunnut ostaa itselleni mahdollisimman räikeän pinkin t-paidan, niin sopivan sellaisen löydettyäni en taidakaan enää olla tyyppi joka pystyisi laittamaan sen päälleen tuntematta itseään pelleksi. Harrrrrmillista.
Edit: Aini, Threadlessillä on vielä muutamia tunteja päällä alennusmyynti, josta irtoaa paitoja $9:llä / kpl. Olihan se nyt kuitenkin "pakko" hyödyntää ja LOTR-fanin kaappiin ilmestyy pian Keskimaan metrokartalla varustettu paita ja muutama muu.
http://www.threadless.com/product/2293/There_and_Back_Again