Gemini 626i ja virtual dj

5 posts, 1 page, 2,021 views

MixingMaN_

Posts: 3

#1 • • Edited MixingMaN_
Mitä asetuksista pitäisi säätää että saan toimimaan gemini 626i mikserin ja virtual-dj:n kahdella kanavalla ?

Realtekin äänikortti ajuritkin on päivitetty.
Tietokone on kannettava Fujitsu siemens.
Funktion

Posts: 1,720

#2 • • Funktion over 9000
Tietämättä oikeen mitään ko. mikseristä..

Sun pitää siis mikäli mahdollista, ohjata molemmat virtual DJ:n kanavat omiin erillisiin lähtöihinsä siitä koneesta.. epäilen kyllä että ees on mahdollista... Siitä sitten molemmista lähdöistä piuhat mikserin kanaviin 1 ja 2.

Jos siis haluat käyttää ko. softaa jotenkin ko. mikserillä, niin se ei onnistu jos vempain ei lähetä MIDIä..

Tarkenna vähän mitä oikeen haluat tehdä, niin on helpompi auttaa.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

sts

Posts: 7,969

#3 • • sts Sama pyynti aitta!

Funktion, 2.7.2008 11:47:
-clips-



On mahdollista, voit bindaa vdj:ssä audiolähdöt niinkuin haluat. 5.1 äänikortissa voi laittaa taka ja etu kanavat omille dekeilleen, tai vaihtoehtoisesti voi käyttää useaa äänikorttia. T: 50% of WCDJ
Funktion

Posts: 1,720

#4 • • Funktion over 9000

sts, 2.7.2008 11:56:
---
Funktion, 2.7.2008 11:47:
-clips-

---


On mahdollista, voit bindaa vdj:ssä audiolähdöt niinkuin haluat. 5.1 äänikortissa voi laittaa taka ja etu kanavat omille dekeilleen, tai vaihtoehtoisesti voi käyttää useaa äänikorttia. T: 50% of WCDJ



Ok, kiitos selvennyksestä :)

Meinasin siis sitä tuossa, että antaako äänikortti myöten kahteen ulostuloon. Tai siis äänikortin konfiguraatio.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

AuralCandy.Net

Posts: 289

#5 • • Edited AuralCandy.Net Premium House Music Podcast
Olettaen että läppäristä löytyy kaksi erillistä liitäntää ulostuloille...

Läppärin ulostulot ovat tod. näk. 3,5mm miniplugeja, joten tarvitset 2 kpl RCA <--> miniplugi -piuhoja.

Kytke piuhat läppärin etu- ja takakanavien liittimiin ja vastaavasti miksein 1 ja 2 -kanaviin.

Valitse Virtual DJ:n configista "External mixer" ja "4.1 soundcard". Alapuolelle pitäisi ilmestyä valikot, joissa on oletusarvona "Deck 1 (Channel 1/2) + Deck 2 (Channel 3/4)...tai sinne päin. Jos Virtual DJ:n vasen dekki soi mikserin oikeassa kanavassa, voit kääntää kanavat toisin päin tästä valikosta (tai vaihtaa piuhojen paikat ;).

Mikseriä käytettäessä kannattaa myös ottaa käyttöön "External mixer" -skini, niin kaikki turhat namiskat poistuvat näkyvistä ja tarpeelliselle tauhkalle on enemmän tilaa.