MIXXED - Discotheque presents Matt Dahl (UK) 12.7.2008 @ Helsinki

75 posts, 4 pages, 11,182 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#41 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ekaa kertaa Bio Rexin terdellä ja oli kyllä mainio meininki! *aplodit*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Crazybattery

Posts: 782

#42 • • Crazybattery Fruor ergo sum
huh huh heräsin äsken....jalat yllätäen kipeä*vink* mutta mutta
Suuret kiitos kaikkille ketä oli mukana, katsoin noita iloisia hymyileviä kasvoja ja tuntenu Peace Love Unity and Respect ja se oli mahtava*plur*
En muistaa tosiaan milloin viimeiks tanssinu NÄIN....ehkä silloin ku olin joku 16v. *tanssittel*
Mixxed taas kerraan todistetti ettei oo parempa paikka kesä Helsingissno paitsi tietysti Unity*hymy*
René Patrick

Posts: 826

#43 • • René Patrick

vns, 13.7.2008 02:40:
Ps. Tonne ois tosiaan kiva saada myös hardahtavampaa musaa. ;)


Imo terassi on terassi ja meininki ja musiikki sen mukainen. Hardibileet on ihan erikseen.


Mutta itse asiaan. Paikalle tosiaan saavuttiin hyvissä ajoin ennen seitsemää, jolloin ismo ja kumppanit tipautteli mukavia kesäbiisejä ja meno oli rentoa. Itse paikkahan oli oikein siisti ja viihtyisä ja lämpölamput oli aika pop! Muutama tunti meni kuivaa omenaa juoden ja mukavia höpötellen ja siinä ajassa alkoikin terassilla olla tungosta. Viimeistään Tonyn ja N.Gesellen setin alettua meno olikin jo huikea ja hymyileviä ihmisiä näkyi kaikkialla minne ikinä katsoitkin.
Kuitenkin 6 päiväisen työpäivän ja parin tanssilattialla vietetyn hetken väsyttäneenä lähdettiin kotiin hieman ennen kahtatoista. *nukkuu*

Kiitokset mukavasta illasta! Tullaan kyllä uudestaankin *hymy*
Josssu

Posts: 506

#44 • • Josssu
Oih *sydän* Harvoin näkee oikeasti noin iloista meininkiä täällä.
Harmi vain, että mun osalta ilta päättyi lyhyeen, kun tuli jotenkin hirveän heikko olo.
Olin tilaamassa illan toista drinkkiä kun tunsin että musiikki puuroutu, silmissä sumeni ja iho meni hikiseksi. Onneksi tajusin nostaa jalat ylös, koska muuten olisin kyllä kumpsahtanut siihen lattialle.

Noo seuraavaa kertaa odotellen.. *joo*
Mar6

Posts: 2,178

#45 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

vns, 13.7.2008 02:40:

Ps. Tonne ois tosiaan kiva saada myös hardahtavampaa musaa. ;)



Tai sitten ei :D

Viimenen paikka mihin sopii hardi mun mielestä, sitä voi kuunnella sit vaik glooriassa *lmao*


Mut tosiaan heti kun tuli mestoille ja moikkas tutut läpi niin oli vaan pakko lähteä joraamaan, ei oo moneen vuotaan saanu kyllä bileissä tollasia fiiliksiä *hymy*
Viinaa upposi kyllä ihan hemmetisti, vähän ehkä liikaakin :>

--
-Where there is house there is a home-

Syce

Posts: 1,649

#46 • • Edited Syce
huh *hymy* Kiitos rakkaat! Toivottavasti tykkäsitte!*iloinen* Kuvia ja videoo syssymmällä... *plur* (olihan bileet) *hikoil* Oli hieno nähdä että jalka nousi manskun toisellakin puolella *nauru* *jiihaa*
Syce

Posts: 1,649

#47 • • Syce
ja tosiaan... hoitakaahan jalat kuntoon sillä ensi viikonloppuna mennään jälleen *tanssittel**iloinen*
sts

Posts: 7,969

#48 • • sts Sama pyynti aitta!

vns, 13.7.2008 02:40:
Ps. Tonne ois tosiaan kiva saada myös hardahtavampaa musaa. ;)



Joo ei. Hardi ei sovi kesäterassille vaikka kuinka yrittäs, polkat voidaan muualla kuin ydinkeskustan parhaalla terassilla. Itse en tulisi sen jälkeen enää kertaakaan tuohon paikkaan jos musa tyyli vaihtuisi.
Claudi0

Posts: 255

#54 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
Kiitos teille kaikille, olitte tulessa ja minä myös. Aivan mahtava ilta, ja jatkot vielä konemetsään teki yöstä kyllä kokonaisuudessaan kokemisen ja elämisen arvoisen. *super* Vaikka vähän kiroankin ja puuskutan tänään, oli se todellakin sen arvosta. Kiitos.

MIXXED kipuaa mun kesäklubi suosikiksi kyllä heittämällä.
AlexS

Posts: 1,389

#56 • • AlexS kummasetä

fine, 13.7.2008 19:37:
en tiedä. vois varmaan dahlilta kysyä..


Jeps selvis jo tuolla toisessa topicissa -> Gareth Emery & Rue De Gar - Soul Symbol

Tänne piti tulla alunperin mutta päädyin sitten kuskiks ja erääseen juottolaan. Ens kerralla uus yritys :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Doughnuts & Prozac

Posts: 133

#58 • • Doughnuts & Prozac
Mun mielestä kemut oli oikein mainiot, mulla oli kiva ilta! Tuntui, että immeiset oli ihan kivalla fiilarilla liikenteessä, including me. Harmi vaan, et ne loppuu jo klo 2.00. Pidempää aukiololupaa ei tietty tohon paikkaan varmaankaan saa, mut aina saa haaveilla!
Doughnuts & Prozac

Posts: 133

#59 • • Doughnuts & Prozac
niin, ei TOD mitään hard house tai muutakaan tuomion päivän meininkiä terdelle---me not like!
Syce

Posts: 1,649

#60 • • Syce
Tapahtumahan alkaa jo klo 18. Hieman on vielä tekemistä siinä että saisimme porukan ajoissa liikkeelle ja juhlimaan. klo.21 aikaan istumapaikat olivat jo täyttyneet ja lattialla kourallinen tanssioita. klo.24 paikka tupaten täynnä ja ulkona reilu jono.