Turun Sweeney Todd eli parasta parturia etsimässä

7 posts, 1 page, 4,476 views

aom

Posts: 31

#1 • • aom uudenlainen
Kysymys kaikille partaansa trimmaaville klubbaajille. Mistä löytyy Turun paras veitsen käyttäjä? Otsikosta huolimatta haluaisin säilyttää kurkkuni laulukunnossa ja aivan vauvansileää ei ole tarkoitus tehdä. Eli kertokaa paras, miellyttävin ja vähän mielikuvitustakin omaava parturi.

Saahan stadilaisetkin kertoa omista löydöistään, vaikka eihän se mua auta tässä hädässä :)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#2 • • Jussi Soro choon!
Clippistä Riku eli dj Ricardo on meitsin luottoparturi. Lukemisena Dj Magia, Mixmagia jne ja loputtamasti juttua deep housesta.
aom

Posts: 31

#3 • • aom uudenlainen
Kiitoksia neuvosta, mutta ikävä kyllä näyttäisi ettei Riku ole enää clippissä töissä.

Eli haku on edelleen päällä ja hakusessa on nimenomaan parran kanssa taiteileva mr tai miss Sweeney Todd.
Sumea

Posts: 22

#4 • • Edited Sumea
Vähän offtopikiks menee mutta huomasin otsikon ja siitä innostuneena aattelin tarjota ihan hiustenleikkuutakin eli Hairdesign Magia poron vasemmalla puolella yliopistonkadun kävelykadulla. En sitte tiedä ajaako partaa kun en ole koskaan kysynyt. Hoidan siis itse partani muotoilun :)

Ainiin ja kysy Heidiä(paikan omistaja)
cHRISSe

Posts: 463

#5 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT

aom, 8.7.2008 22:45:
Kiitoksia neuvosta, mutta ikävä kyllä näyttäisi ettei Riku ole enää clippissä töissä.



Siis Risto, joka on. Clipp:ille toinen ääni.

--
ô_ô

aom

Posts: 31

#6 • • aom uudenlainen
Kiitoksia, kokeillaan Ristoa.

Sumealle myös kiitos offtopic ehdotuksesta. Ikävä kyllä yksi kaverini on jo löytänyt paikkansa meikäläisen hiusten kanssa. Mutta laitetaan osoite ylös, jos tilanne muuttuu.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#7 • • Jussi Soro choon!

cHRISSe, 10.7.2008 21:21:
Siis Risto, joka on. Clipp:ille toinen ääni.


Niin siis Ristoo tarkoitin, mitäköhä vittuu oon kelannu ton kirjottaessani. Tai sit oon ollu kännis.