Klubituksen tissivertaistukitopic

43 posts, 3 pages, 11,829 views

Juhgu

Posts: 7,921

#1 • • Edited Juhgu Virnistelijä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806267856954_uu.shtml

[pieni]Seksikäs poseeraaminen äitien keskustelupalstoilla on aiheuttanut sivustolle kävijäpiikin.

Kaksplus-lehden verkkosivujen rintakuvista käynnistynyt "tissikohu" on saanut jatkoa Vauvat.net-yhteisösivuston kilpailuista, joissa on etsitty jo kesäkuun alusta kahdessa eri sarjassa seksikkäintä äitiä.

Verrattuna Kaksplussan rintakuviin - jotka nostivat lehden nettisivujen kävijämääriä lehden päätoimittajan mukaan päivässä 40 000 kävijällä - Vauvat.netin kuvat jättävät enemmän mielikuvituksen varaan, mutta perusviesti on sama: nyt poseerataan ja rohkeasti.

Vertaistukea naisille, silmänruokaa miehille

"Tissikohu" on paitsi nostanut verkkosivustojen kävijämääriä myös tarjonnut vertaistukea odottaville äideille: Kaksplus-lehden päätoimittaja Jaana Sarkki arvioi, että suurin osa rintakuvia katsoneista on ollut raskaana olevia tai raskauden itsekin kokeneita naisia.

- On kohu kuitenkin houkutellut sivustolle varmaankin myös jonkun verran miehiä, vaikka naisen maitorauhanen ei olekaan maailman ihmeellisin asia, Sarkki pohtii.[/pieni]




Tämän viimeaikaisen tissikiinnostuksen myötä ajattelin levittää ilmiön nyt myös tänne klubitukseen, jotta teilläkin olisi parempi mieli tisseistänne. Eli siis postatkaahan niistä kuvia, niin täältä voi sitten saada vertaistukea. Vaikka naisen maitorauhanen ei olekaan maailman ihmeellisin asia.

(Ja omat sitte vaan hei. Netissä on liikaa tissejä tänne linkitettäväksi.)


[pieni]Edit: valitettavasti töistä en voi postata omia tissejäni, mutta kaipaan kyllä kovasti vertaistukea ja postaan kunhan pääsen kotikoneen äärelle.[/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

crissy

Posts: 1,958

#2 • • crissy
pyörin kyseisellä foorumilla liki päivittäin:D en kyl omia ryntäitä sinne laittanu:DDDD

harmi ku se keskustelu on poistettu, olisin voinu linkittää sen suoraa:DD
RiD

Posts: 2,817

#3 • • RiD Nukemi
I approve. Please contribute!

--
*super* *possu*

Juhgu

Posts: 7,921

#6 • • Juhgu Virnistelijä

Bio, 26.6.2008 12:23:
Mä voin aloittaa



Ihan kivat tissithän noi on! Näyttää aika kiinteiltä, ei oikeastaan juuri ollenkaan näy noista että olet imettänyt 3 lasta. Oon vähän kade, ite oon kyl rupsahtanu selvästi enemmän :(

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

RiD

Posts: 2,817

#8 • • RiD Nukemi
Täs ois mun tissit paita pääl!

Ujostuttaa ni en kehtaa ottaa paitaa pois.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=RiDtard&image_id=69107527


Mulla on 12 lasta, oon lestadialainen ja kaikki imettäny ite. Mulla on myös koiranpentukatras mutta lapsilta loppu ruoka niin jouduttiin laittamaan koira vartaaseen, joten sitten koirienkin imettäminen jäi mun hommaks :()

Mitä pidätte?!

--
*super* *possu*

Bio

Posts: 4,429

#9 • • Bio The Bullies / Pinky

Juhgu, 26.6.2008 12:24:
---
Bio, 26.6.2008 12:23:
Mä voin aloittaa
---


Ihan kivat tissithän noi on! Näyttää aika kiinteiltä, ei oikeastaan juuri ollenkaan näy noista että olet imettänyt 3 lasta. Oon vähän kade, ite oon kyl rupsahtanu selvästi enemmän :(



:D

Neljäs on tulossa! Laitteen kans meni överiks taas..
tumpsi

Posts: 2,553

#10 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön
mua harmittaa kauheesti ku toi toinen on läskimpi ku toinen :(
edit: vähä pienempi kuva
tissityj5.jpg
Anselmi

Posts: 2,578

#11 • • Anselmi And sell me
Yks pari Mayahin omia kiitos.

--
sen pituinen se

Juhgu

Posts: 7,921

#13 • • Edited Juhgu Virnistelijä

RiD, 26.6.2008 12:28:
Mulla on 12 lasta, oon lestadialainen ja kaikki imettäny ite. Mulla on myös koiranpentukatras mutta lapsilta loppu ruoka niin jouduttiin laittamaan koira vartaaseen, joten sitten koirienkin imettäminen jäi mun hommaks :()

Mitä pidätte?!



Ei noi nyt kovin pahasti riipu kun otetaan tuo imettämisen määrä huomioon. Yllättävänkin terhakassa kunnossa vielä siihen nähden. Ja ollaan samixii, mullakin ton imettämisen takia joskus erittyy maitoa itsekseen, ikävää kun tahraantuu paidat tolleen. Mut on se suurperhe vaan sen arvosta <3

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

RiD

Posts: 2,817

#14 • • RiD Nukemi

Juhgu, 26.6.2008 12:29:
---
RiD, 26.6.2008 12:28:
Mulla on 12 lasta, oon lestadialainen ja kaikki imettäny ite. Mulla on myös koiranpentukatras mutta lapsilta loppu ruoka niin jouduttiin laittamaan koira vartaaseen, joten sitten koirienkin imettäminen jäi mun hommaks :()

Mitä pidätte?!
---


Ei noi nyt kovin pahasti riipu, kun otetaan tuo imettämisen määrä huomioon. Yllättävänkin terhakassa kunnossa vielä siihen nähden. Ja ollaan samixii, mullakin ton imettämisen takia joskus erittyy maitoa itsekseen, ikävää kun tahraantuu paidat tolleen.



Joo, tosta spontaanista maidon erittämisestä on tullu mulle vähän ongelma. Aina housut ja paidat ihan maidossa. Mikä vikana doc?

--
*super* *possu*

drS

Posts: 1,939

#17 • • drS

tumpsi, 26.6.2008 12:29:
mua harmittaa kauheesti ku toi toinen on läskimpi ku toinen :(



yleensä myös toinen kives on toista isompi, ihan normaalia. jotkut pervot vielä tykkää just tollasista.
RiD

Posts: 2,817

#18 • • RiD Nukemi

mayah, 26.6.2008 12:42:
:D

Edit. saanks mä edes siirtää tän häröilyyn?



Jos postaat tissit.

--
*super* *possu*

Juhgu

Posts: 7,921

#19 • • Edited Juhgu Virnistelijä

RiD, 26.6.2008 12:47:
---
Jos postaat tissit.



Ei ketään saa painostaa! Tämä on vertaistukitopic niille jotka pelkäävät omien tissiensä mahdollista riittävyyttä, sekä kanava hieman irroitella rohkeilla postauksilla niille, jotka ovat kyllästyneet pitämään tissinsä piilossa!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)