NEKROLUUKKU

70 posts, 4 pages, 31,719 views

Zeratul

Posts: 1,170

#41 • • Zeratul Captain miserable

RiD, 25.6.2008 14:43:
Vähän yleensä mua harmittaa kun kumppanit on niin lahnoja, joten piristän aina aktia sillä että kiinnitän kattoon vinssin, ja niistä köydet raajoihin, jotka kiinnitän toisesta päästä johonkin omiin käsiini tai jalkoihini. Näin kumppani heiluttaa käsiä.


Tarjoan vaihtoehtomenetelmää! Syöttämällä sähkövirtaa parteriin voit simuloida lihasten supistelun! Täten voit saada aikaan voimakkaampia "orgasmeja" partnerilles ku mitä elävän kumppanin kanssa oot ikinä nähny. Taitava käsi voi aikaansaada jopa yhtäaikasen laukeemisen. Partnerin nautinto ennen omaa!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

RiD

Posts: 2,817

#42 • • RiD Nukemi

Zeratul, 25.6.2008 18:07:
---
RiD, 25.6.2008 14:43:
Vähän yleensä mua harmittaa kun kumppanit on niin lahnoja, joten piristän aina aktia sillä että kiinnitän kattoon vinssin, ja niistä köydet raajoihin, jotka kiinnitän toisesta päästä johonkin omiin käsiini tai jalkoihini. Näin kumppani heiluttaa käsiä.

---

Tarjoan vaihtoehtomenetelmää! Syöttämällä sähkövirtaa parteriin voit simuloida lihasten supistelun! Täten voit saada aikaan voimakkaampia "orgasmeja" partnerilles ku mitä elävän kumppanin kanssa oot ikinä nähny. Taitava käsi voi aikaansaada jopa yhtäaikasen laukeemisen. Partnerin nautinto ennen omaa!



Menee liian realistiseks jo. Sen liikkeen pitää olla nykivää ja epätodellista. Jos näin pitkälle mennään niin ihan sama se ois sitten louhia jotain eläviä! Hyi!

--
*super* *possu*

Zeratul

Posts: 1,170

#43 • • Zeratul Captain miserable

RiD, 25.6.2008 18:11:
---
Zeratul, 25.6.2008 18:07:
---
RiD, 25.6.2008 14:43:
Vähän yleensä mua harmittaa kun kumppanit on niin lahnoja, joten piristän aina aktia sillä että kiinnitän kattoon vinssin, ja niistä köydet raajoihin, jotka kiinnitän toisesta päästä johonkin omiin käsiini tai jalkoihini. Näin kumppani heiluttaa käsiä.

---

Tarjoan vaihtoehtomenetelmää! Syöttämällä sähkövirtaa parteriin voit simuloida lihasten supistelun! Täten voit saada aikaan voimakkaampia "orgasmeja" partnerilles ku mitä elävän kumppanin kanssa oot ikinä nähny. Taitava käsi voi aikaansaada jopa yhtäaikasen laukeemisen. Partnerin nautinto ennen omaa!

---


Menee liian realistiseks jo. Sen liikkeen pitää olla nykivää ja epätodellista. Jos näin pitkälle mennään niin ihan sama se ois sitten louhia jotain eläviä! Hyi!


Makuasia, kyllähän tossa säilyy vielä matala lämpötila ja esim. mun lemppari, lasittunu katse. *sydän*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

anniharha

Posts: 1,937

#44 • • anniharha

Zeratul, 25.6.2008 18:07:
Partnerin nautinto ennen omaa!


Makuasia, kyllähän tossa säilyy vielä matala lämpötila ja esim. mun lemppari, lasittunu katse. *sydän*



No hyi, partnerin tarpeet ja herkät katseet! Alkaa mennä jo niin perverssin ällöromanttisiks noi sun jutut et eiks toi kuuluis vähintäänkin säpinä- tai vähitellen vaikka seukkausluukun puolelle? *sars*

--
and though my words could save the world they never come out right

Zeratul

Posts: 1,170

#45 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 25.6.2008 18:35:
---
Zeratul, 25.6.2008 18:07:
Partnerin nautinto ennen omaa!

---

---

Makuasia, kyllähän tossa säilyy vielä matala lämpötila ja esim. mun lemppari, lasittunu katse. *sydän*

---


No hyi, partnerin tarpeet ja herkät katseet! Alkaa mennä jo niin perverssin ällöromanttisiks noi sun jutut et eiks toi kuuluis vähintäänkin säpinä- tai vähitellen vaikka seukkausluukun puolelle? *sars*


No hö. Kai mä sit oon huono ku en ees kuoleilla osaa leikkiä tarpeeks karusti. Vihdoinki luulin löytäneeni paikkani maailmassa, mut näin ne haavet taas kariutu. :´(

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

anniharha

Posts: 1,937

#46 • • anniharha

Zeratul, 25.6.2008 18:40:
Vihdoinki luulin löytäneeni paikkani maailmassa, mut näin ne haavet taas kariutu. :´(


Niinno huoh, ehkä me tarvitaan sua täällä tuomaan tuollaista pehmeämpää lähestysmistapaa meidän äijäilymeininkiin. Eivätpähän syytä mua hempeimmäksi, vaikka oonkin ainoo täällä jonka klubbarinimi kirjoitetaan vaaleanpunaisella. *hellokitty*

--
and though my words could save the world they never come out right

Juhgu

Posts: 7,921

#47 • • Juhgu Virnistelijä
Älkääs nyt olko noin elitistisiä uusia tulokkaita kohtaan. Ettekö muka muista, miten itsekin alkuaikoina teille riitti pelkkä lasittunut katse säväyttämään?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

spoinkel

Posts: 398

#48 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Moniko on edes nähnyt tuota NEKRomantikia? Itselläni on molemmat osat hyllyssä, ja molemmat katsottu vastakkaisen sukupuolen kanssa :D Toka osa on kyl aika tylsä mut ykkönen rules.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

spoinkel

Posts: 398

#49 • • spoinkel Alferd Heatpacker

anniharha, 25.6.2008 18:35:
No hyi, partnerin tarpeet ja herkät katseet! Alkaa mennä jo niin perverssin ällöromanttisiks noi sun jutut et eiks toi kuuluis vähintäänkin säpinä- tai vähitellen vaikka seukkausluukun puolelle? *sars*



Sairaista jutuista tykkäävät tsiksit on kiihottavia! Miten olis pienet Armin Meiwes -sessiot? ;)

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

anniharha

Posts: 1,937

#50 • • anniharha

spoinkel, 25.6.2008 20:12:
Miten olis pienet Armin Meiwes -sessiot? ;)


Vaikka sä ootkin armottoman vanha, sä taidat olla myös elossa. Ei vois vähempää kiinnostaa.

--
and though my words could save the world they never come out right

BT

Posts: 164

#51 • • BT
*nuotti*"Nekrofilia miellyttää, se hengen vie mutta rakkaus on kypsää" *nuotti*
spoinkel

Posts: 398

#52 • • spoinkel Alferd Heatpacker

anniharha, 25.6.2008 20:37:
Vaikka sä ootkin armottoman vanha, sä taidat olla myös elossa. Ei vois vähempää kiinnostaa.



Yhyyy *ryhtyy emoksi ja viiltää ranteensa*

Mutta jokainenhan on ollut joskus elossa. Eri asia jos tykkää vanhoista ruumiista jotka on ollu kuolleita jo vuosia, niinku NEKRomantikissa.

Lisää käyttökohteita ruumiille: Squicking

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Zeratul

Posts: 1,170

#54 • • Zeratul Captain miserable

alek szahala, 25.6.2008 16:00:

Btw. tähän teemaan sopiikin hyvin Väkevänromanttinen pukudraama:

&feature=related


Surkee biisivalinta, mut äänitehosteet oli kyl parhautta! ;D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#55 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö
Minkäs takia näin nerokas luukku on kuollu? *ding* Vai kuuluuko se aiheeseen? :D

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

m1kk3

Posts: 5,560

#57 • • m1kk3 no-life
täällä taas *igor**uuh*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

vns

Posts: 276

#59 • • vns
Vittuku ei oo ollu pitkään aikaan mitään säpinää *hmph* parasta on se fiilis ku saa katella vikoja tärinöitä *kuolaa**kuolaa**kuolaa* mä oon niiiiin kyllästyny noihin mädäntyneisiin tapauksiin *dissaa*
evvk

Posts: 1,918

#60 • • evvk
Vetääx täällä jengi ruumita perseeseen?

Onko muuten homo jos mies panee kuollutta miestä perseeseen?