oldskool uk hardcorea, jungle teknoa, belgian ravea ja muuta... 1.8.2008 @ Helsinki

31 posts, 2 pages, 8,710 views

gr

Posts: 1,116

#21 • • gr Hu-hu

gremino, 15.7.2008 06:45:
---
gr, 14.7.2008 21:46:
pirun tiukkaaah, uskosin et jengi o pähkinöinä ku ne vähätki heräs mitä meikän setin aikaa oli mestoilla furyis ku tän pisti soimaa:

*jiihaa*

---

Toi biisi on muuten julkastu ihan vinyylilläkin:
http://www.tornadorecords.co.uk/shop/index.php?act=viewProd&productId=956
'S.O.A.P. - Travelling At The Speed Of Light '

Tällä hetkellä se on loppu tosta kaupasta, mutta googlettamalla löysin paljon muitakin kauppoja mitkä myy tota.

Toi on muuten syntynyt meikän tekemästä musakilpailusta Mikseri.nettiin vuonna 2004. Pistin sampleja jakoon, joista piti sitten väsätä ton genren biisi. Ja olipa tietenkin voittaja toi biisi! :) :)


niin siis tokihan mä sitä arton biisiä vinyyliltä luukutin :P
Kvagga

Posts: 19

#22 • • Kvagga
Hitto kun en oo Suomessa kun nää bileet järkätään. Olis nimittäin just sitä saundia mitä oon pitkään toivonu bileissä pääseväni kuulemaan. Toivon mukaan tällaisia järkätään jatkossakin.
mastream

Posts: 549

#23 • • mastream
Pitkästä aikaa siisti juliste tapahtumalla!
Andy

Posts: 1,019

#24 • • Edited Andy
..sanat oldskool ja rave..ni en koskaan pääse paikalle..aina joku reissu päälle buukattu..PRKL!!!

edit: ..xybon pätkästä 08:25 etiäpäin oli taas itku niin lähellä..yö tuubissa tullu kateltuu miljoonii oldis pätkii fiilareissa ja taas menee mahixet ohi ku ei pääse kokeilee polvien kestoa.. :f

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Dr3Tri

Posts: 62

#25 • • Dr3Tri acid houser
Acid House ja NEW BEAT.

-Mainittiin flyerissä.. . . eka kerta ikinä kun on tullut vastaan maininta New Beatista. Ois aika kiva jos sitä ei feidattais pois.

"101 - Rock to the Beat" ainakin olis pakkosoittolistalla jos itse olisin päättämässä. :D

Muistaakseni Oldschool british hardcore taas on rasittavaa kuunneltavaa, IMHO. Ei sillä et se olis rankkaa vaan pelkästään rasittavaa -jos kyse on siitä paljon rikottua biittiä ja typeriä sampleja sisältävästä matskusta.
En tarkoita happy HC:tä -mikä myöskin on aika tuubaa..

Eikä se british "hardcore" edes kuulosta HC:lta varsinkaan jos tottui ymmärtämään sillä jotain C-Tankin kuuloista 90 luvulla öö. mitäs vuosia ne nyt olikaan.. 94?

No oldschool teknoks mieltäisinkin about 92 vanhemman tuotannon.
xybo

Posts: 1,100

#26 • • xybo meeple!

Savo Jr, 19.7.2008 23:34:
Muistaakseni Oldschool british hardcore taas on rasittavaa kuunneltavaa, IMHO. Ei sillä et se olis rankkaa vaan pelkästään rasittavaa -jos kyse on siitä paljon rikottua biittiä ja typeriä sampleja sisältävästä matskusta.



Jos kuuntelit tuon klipin ja jäi vielä jotain epäselväksi, niin juuri tätä ainakin minä ajattelin soittaa... Pianoa, Breaksiä ja vitusti sampleja <3
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#27 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
tänne se on vissiin pakko mennä tappaa aikaa

--
suomen virallinen totuus

PeDE

Posts: 162

#28 • • PeDE DJ GHOST
Vai on firman PA teil käytössä. Tänne vois tulla tsekkaa meiningin ihan vaan siitä syystä et firmaa tuetaan ja pitäähän sitä saundia saada kuulla myös decksien toiselta puolella. *vink*
Dr3Tri

Posts: 62

#29 • • Dr3Tri acid houser

xybo, 20.7.2008 16:58:
---
Savo Jr, 19.7.2008 23:34:
Muistaakseni Oldschool british hardcore taas on rasittavaa kuunneltavaa, IMHO. Ei sillä et se olis rankkaa vaan pelkästään rasittavaa -jos kyse on siitä paljon rikottua biittiä ja typeriä sampleja sisältävästä matskusta.

---
Jos kuuntelit tuon klipin ja jäi vielä jotain epäselväksi, niin juuri tätä ainakin minä ajattelin soittaa... Pianoa, Breaksiä ja vitusti sampleja <3



No nyt kuuntelin. Alkuosa tuosta maistui paremmin -joistain kohdista tuli mieleen T99 anasthasia ja A Homeboy a Hippie and a Funky Dredd - Total Confusion biisit.

Kaikki ei maistu kaikille vaikka äkkinäinen vois kuvitella että oldschool tekno on oldschool teknoa. Mut imho just ne pianot ja ylinopeus vokaalit pilaa hyvän musiikin.
No, tuleepahan liikevaihtoa baarin puolellakin. ;)

Tässä pari mitä on tullut soitettua naapureillekin -ja ilmeisesti ovet tykänneet kun ei ole häätöä kuulunut. :D

Brainstorm - Sams vision
Second Phase - Mentasm
gremino

Posts: 52

#30 • • Edited gremino
Päivitystä: Ilta joudutaankin aloittamaan vasta klo 21:00!

Alkuillan genrejä joudutaankin siis karsimaan pois. Pahoittelut siitä.
Shangfu

Posts: 11

#31 • • Shangfu
Jooh, ihan kunnon new beattia en pääse soittamaan kun en saanukaan muutamaa levyä joita oon ettiny, mut mun setti tulee ainakin alkuun käymään lähellä, eli acid housea ja vähän kevyempää ebm/industrial kamaa, eli aika boccaccio linjoilla ;DDD

Jatkossa jos vielä järkkäillään niin tarkoitus olisi ihan kunnon new beattia soittaa, ainakin Public Relations - 88!!!

Muutenkin piti tosiaan alkuillan kevyempää soundia karsia kun bileet siirty tunnilla. Toivottavasti silti kelpaa!