Jyväskylä Neste Oil Rally -majoitusta tarjolla

9 posts, 1 page, 2,451 views

anniharha

Posts: 1,937

#1 • • anniharha
Hellurei!

Jyväskylä Neste Oil Rally Finland lähestyy taas lujempaa kuin rollaattorimummo alamäessä. Jos sinulla ja seurueellasi ei ole vielä majoitusta tiedossa, ei kannata jäädä odottelemaan hotellien peruutuspaikkoja tai päättää pystyttää telttaleiriä torin laidalle. On meinaan parempikin vaihtoehto: VUOKRAA MEIDÄN KÄMPPÄ! *iloinen*

Eli tarjolla olisi 67m2 laajuudelta majoitustilaa sisäsiisteille ihmisille ja mahdollisesti mukana reissaaville eläimille. Patjatilaa löytyy omasta takaa kahdeksalle hengelle, ja tarvittaessa tänne saa mahtumaan vielä lisäpatjojakin. Matkaa keskustaan on reilu kilometri, vieressä on parikin ruokakauppaa sekä kaupungin paras pitsamesta, pihassa parkkipaikka ja tupakalle pääsee kun aukaisee oven. Rallihässäkkä kestää 31.7.-3.8. eli torstaista sunnuntaihin, voin vuokrata vaikka keskiviikosta maanantaihin tai sit vaan yön tai kaksi, kuinka ikinä sovitaankaan. Hinnasta keskustellaan kun pistät yksityisviestillä tarjousta tulemaan :)


ja ps. jos tapanasi/tarkoituksenasi/suunnitelmissasi/haaveissasi on heitellä telkkareita ikkunasta ulos, niin sitten suosittelen odottamaan ihmettä vapautuvan hotellihuoneen muodossa. Meillä ei nimittäin ole telkkaria. Iso jääkaappi ja mikro löytyvät, niiden soisin pysyvän ehjinä. :D

--
and though my words could save the world they never come out right

MiMoSa

Posts: 1,664

#2 • • MiMoSa
Mulla olisi myös tyhjillään rallien aikaan 51 neliöinen kaksio, 1km keskustasta. Lähimpään kauppaan ja parkkipaikalle matkaa n.200m. Nukkumapaikkoja löytyy ainakin 5, mahdollisesti jopa 7 vois saada tänne mahtumaan.

Oon koko ralliviikon poissa, joten voin myös vuokrata useammaksi tai vaan muutamaksi yöksi. Myös hinta on neuvoteltavissa. Mutta jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä yksityisviestillä.

Niin ja vuokraan vain sisäsiisteille ja hyväkäytöksisille ihmisille, jotka ei tuhoa/varasta mun omaisuutta. Muuten laitan pahat pojat perään.*pepsodent*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

anniharha

Posts: 1,937

#3 • • anniharha
Vielä ois ainakin mun kämppä vapaana, upup :)

--
and though my words could save the world they never come out right

MiMoSa

Posts: 1,664

#5 • • MiMoSa

chris robin, 2.7.2008 12:02:
suosittelen ottamaan yhteyttä: www.jyvaskylabooking.fi

itse vuokraan (vuokrautan?) kämppäni sitä kautta nyt toista kertaa.


Mä en halua vuokrata tuntemattomille, joten siks vaan tätä kautta kyselen jos löytys kiinnostuneita... Tai siis enhän mä tietty kaikkia täältäkään tunne, mut kyl klubbarituttu on jo tarpeeks tuttu.*hih* Eikä mulla oo mitään erityistä tarvista saada kämppää menemään, mut mä en ite kuitenkaan oo sillon kotona ja jos joku sattuis sillon tarviimaan majapaikkaa, niin mikä ettei.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

chris robin

Posts: 358

#6 • • chris robin

MiMoSa, 2.7.2008 12:10:
---
chris robin, 2.7.2008 12:02:
suosittelen ottamaan yhteyttä: www.jyvaskylabooking.fi

itse vuokraan (vuokrautan?) kämppäni sitä kautta nyt toista kertaa.

---

Mä en halua vuokrata tuntemattomille, joten siks vaan tätä kautta kyselen jos löytys kiinnostuneita... Tai siis enhän mä tietty kaikkia täältäkään tunne, mut kyl klubbarituttu on jo tarpeeks tuttu.*hih* Eikä mulla oo mitään erityistä tarvista saada kämppää menemään, mut mä en ite kuitenkaan oo sillon kotona ja jos joku sattuis sillon tarviimaan majapaikkaa, niin mikä ettei.*hymy*




jep, se hyvä puoli tuossa vain on, että jos telkut tosiaan lentelee niin siinä on se agency turvallisesti välissä.
Samu81

Posts: 1,224

#7 • • Edited Samu81 kokolihaa

MiMoSa, 2.7.2008 12:10:
---

Mä en halua vuokrata tuntemattomille, joten siks vaan tätä kautta kyselen jos löytys kiinnostuneita... Tai siis enhän mä tietty kaikkia täältäkään tunne, mut kyl klubbarituttu on jo tarpeeks tuttu.*hih* Eikä mulla oo mitään erityistä tarvista saada kämppää menemään, mut mä en ite kuitenkaan oo sillon kotona ja jos joku sattuis sillon tarviimaan majapaikkaa, niin mikä ettei.*hymy*




chris robin, 2.7.2008 20:18:
---
2.7.2008 12:02:
suosittelen ottamaan yhteyttä: www.jyvaskylabooking.fi

itse vuokraan (vuokrautan?) kämppäni sitä kautta nyt toista kertaa.

---


jep, se hyvä puoli tuossa vain on, että jos telkut tosiaan lentelee niin siinä on se agency turvallisesti välissä.



Ja tuossa arvatenkin et saa valita ketä ne sinne luukkuus ottaa?

Voin kyl sanoo et jos jonkinlaista (virolaista) hiihtäjää siellä on.. Ei mitään respektejä muiden omaisuutta kohtaan jne. Pahimmat ajat olivat kun Märtin ajeli, tuli parinakin vuotena samassa "mökkikylässä" / majoituspaikassa todisteltua eteläisten naapureidemme tapaa sekoilla sekä rikkoa kamaa... Sekä EK:lla että noilla majoitusalueilla *eiei*
Ei ainakaan minua paljoa lohduttaisi vaikka olisi mikä firma välissä ja vakuutukset sun muut, jos seuraavalla viikolla pitäisi normaalia elämää jatkaa sotketussa kämpässä.


Hehee, MiMoSan .. mites se tuolla sanomaboksissa viikko sitten meni.. kaverit-tutut-tutuntutut-klubbarilaiset *hih*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

anniharha

Posts: 1,937

#8 • • anniharha

Samu*, 2.7.2008 20:55:

mites se tuolla sanomaboksissa viikko sitten meni.. kaverit-tutut-tutuntutut-klubbarilaiset *hih*


Jep, kyl se vaan niin todettiin ja siihen minäkin aina luotan *nauru**lmao*

--
and though my words could save the world they never come out right

MiMoSa

Posts: 1,664

#9 • • MiMoSa

anniharha, 2.7.2008 22:00:
---
Samu*, 2.7.2008 20:55:

mites se tuolla sanomaboksissa viikko sitten meni.. kaverit-tutut-tutuntutut-klubbarilaiset *hih*

---

Jep, kyl se vaan niin todettiin ja siihen minäkin aina luotan *nauru**lmao*


Joo, niin se on.*tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*