21 posts, 2 pages, 3,407 views
absx, 22.6.2008 04:39:
Huhhuh. Oli aika tervetullut tunnelma, kun osoitellaan kiväärillä jo ennen kuin saa auton parkkiin. Puolen tunnin visiittimme aikana saatiin yhdeltä jos toiselta kanssajuhlijalta kuulla venäjänkielistä vittuilua ja muuten kummallista tappelunhakua tyyliin "näytänkö mä vittu koiralta häh". Näin siis tällä kertaa, lähdettiin kohti turvallisemman tuntuista illanviettoa.
FS, 22.6.2008 02:51:
-clips-
absx, 22.6.2008 04:39:
Huhhuh. Oli aika tervetullut tunnelma, kun osoitellaan kiväärillä jo ennen kuin saa auton parkkiin. Puolen tunnin visiittimme aikana saatiin yhdeltä jos toiselta kanssajuhlijalta kuulla venäjänkielistä vittuilua ja muuten kummallista tappelunhakua tyyliin "näytänkö mä vittu koiralta häh". Näin siis tällä kertaa, lähdettiin kohti turvallisemman tuntuista illanviettoa.
nenna, 22.6.2008 16:10:
Jopas on outoa.. :o ..itse paikalla n.5h viettäneenä..en voi kyllä kompata Abson kommenttia..koska mulle ainakin jäi koko tapahtumasta varsin leppoisa fiilis..siellä sitä istuttiin nuotion ympärillä ja paistettiin maggaraa..kaikki yhes koos ja immeiset tanssi hymyssä suin..
..mut en sit tiä..
Kiitos Baikonur & Redic!
:D, 22.6.2008 14:40:
http://youtube.com/watch?v=6PY0NZ0be50 !
:D, 23.6.2008 22:21:
Niin ei ne kalashnikovit myöskään kuulu diskoihin. Mut jatkakaa.