nenna - b u n k e r 0 0 1 .

21 posts, 2 pages, 7,277 views

saloUG

Posts: 69

#1 • • saloUG deeper down
bunker_levykansi.jpg

live at b u n k e r afterhours 010608

mnml
tekno

tracklist:
..later.

lisätiedot - kuuntele
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#2 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
ihan vitun kova
piste

--
suomen virallinen totuus

Bio

Posts: 4,429

#3 • • Bio The Bullies / Pinky
Tiukkaa settiä kyl, olis kiva ollu paikan päällä kuuntelemas :)
Needless

Posts: 282

#4 • • Needless
Nyt mä sanoisin et onpa Bunker-saundi ihan vitun kaukana, koitas ny soittaa hiukan sielukkaampaa musaa.
nenna

Posts: 1,916

#5 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

Needless, 15.6.2008 00:59:
Nyt mä sanoisin et onpa Bunker-saundi ihan vitun kaukana, koitas ny soittaa hiukan sielukkaampaa musaa.


En tiedä mitä tarkoitat "bunkersoundilla".. ..mut tää setti soitettu bunker-nimisessä tapahtumassa, siitä moinen nimi.
..sielukkaampaa..no juu..Sulle ei toiminu..ok.
KeijoK

Posts: 1,495

#6 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

nenna, 15.6.2008 12:18:
---
Needless, 15.6.2008 00:59:
Nyt mä sanoisin et onpa Bunker-saundi ihan vitun kaukana, koitas ny soittaa hiukan sielukkaampaa musaa.

---

En tiedä mitä tarkoitat "bunkersoundilla".. ..mut tää setti soitettu bunker-nimisessä tapahtumassa, siitä moinen nimi.
..sielukkaampaa..no juu..Sulle ei toiminu..ok.



Koitas nyt ryhdistäytyä ja käyttäytyä kuin kunnon tiskijukka ikään ja lopeta se vitun paskan soittaminen ja eikä myydä sielua enää että on seuraavaksi hiukan edes tunnetta pelissä. Mä tiedän kyllä että pystyt siihen kun oikein koitat! *pepsodent**pepsodent**pepsodent*
Harvoin todella kuulee mitään settiä missä on ns Bunker-saundi näin hakusessa kuin tässä ....
*pepsodent*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

ipe

Posts: 1,845

#7 • • Edited ipe X-Rust / Holvi

nenna, 15.6.2008 12:18:
---
Needless, 15.6.2008 00:59:
Nyt mä sanoisin et onpa Bunker-saundi ihan vitun kaukana, koitas ny soittaa hiukan sielukkaampaa musaa.

---

En tiedä mitä tarkoitat "bunkersoundilla"..



varmaankin tätä:
bunker_logo.gif

http://www.bunker-records.com/

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Baikonur

Posts: 759

#8 • • Baikonur -LUNA-
Tosi hieno miksaus! Kiva oli kuunella toisen kerran sen jälkeen ku itse olin silloin, kuin se oli nauhotettu:) Hyvä saundi, hyvät vaihdot.... HYVÄ, B U N K E R !:)
Needless

Posts: 282

#9 • • Needless
Pahoitteluni kännissä tehdystä asiattomasta kommentista.
p3t3

Posts: 87

#10 • • p3t3 saloUG
muutaman kerran tullut kyseinen setti kuunneltua ja kyllä oikein maistuvaa soundia *vink*
...Seuraavaa odotellessa*jiihaa*
Forehard

Posts: 113

#11 • • Forehard
Pakko kyllä sanoa että mitäänsanomattomuus loistaa kyllä tämänkin mestan "tekno" mikseissä. Onko se tekno pakko mainita ku väärinkäsityksiä tulee jatkuvasti. Minimal minimal kyllä, so last season mutta ihan taidolla rakennettu. ps. vähän liikaa samanlaisia biisei

--
Tekno syntyy tekemällä, lapsi vahingossa.

Gateway

Posts: 1,391

#12 • • Gateway Club Therapy
Tämä oli omassa lajissaan hyvä. Noin puolet oli tuttuja biisejä eikä se toinenkaan puolisko ollut mitään huonoa, todellakaan. Livemiksaukseksi tekniikka kohdallaan ja kyllähän tän tahtiin ois aamuyöstä jumitellut. Minimalia ei voi oikein kuuntelemalla kuunnella vaan pitää rentouttaa aivot ottamaan monotoniset rytmit ja simppelit soundit vastaan ;)
Avatar
#15 • • trusti Guest
hyvä hyvä
Avatar
#18 • • Hexe Guest
Kivoi raitoi jälleen jäbäl!
Tuli mieleen et pari kolme sellast hieman "tyyliä" rikkovaa raitaa ei olis pahitteeks pistää väliin piristykseks.
nenna

Posts: 1,916

#19 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..mukavaa et joku jaksaa viel kuunnella *joo* ..ja kiitokset palautteista soufaar.. *aplodit*

Hexe: ..onhan siel muutamia "tyylinrikkoja" ripoteltukkin.. *vink* ..nojoo..makujuttui..
Avatar
#20 • • Hexe Guest
Näinpä :)
Jokatapaukses kyl hyvä setti, harvemmin suomen suunalta tällästä saundia kuulee.
Soittoihin jää!