Olkaa mitä mieltä olette tosta mun kännikommentista aikasemmin, mutta yksi topic tästä aiheesta mielestäni riittää. Ja siinäkin on yksi liikaa.
94 posts, 5 pages, 36,435 views
pirpeli, 7.6.2008 20:05:
Olkaa mitä mieltä olette tosta mun kännikommentista aikasemmin, mutta yksi topic tästä aiheesta mielestäni riittää. Ja siinäkin on yksi liikaa.
pirpeli, 7.6.2008 02:42:
sanoisinko nyt ystävällisesti....
painu vittuun jeesuksines. ei tää totta, oikeesti.
maija, karski, anqqa joku....*lukko*pliis. ja elinikäset bannit.
kuilun partaalla, 7.6.2008 20:07:
---
On se kumma, et rakkauden sanoma on noin kova pala.
juttua
Juhgu, 7.6.2008 20:10:
---
---
On se kumma, et rakkauden sanoma on noin kova pala.
---
Mun silmissä Kristinuskon ongelma on just se, että se on oikeastaan aika kaukana rakkauden sanomasta. Ne rakastaa toisiaan ja on silloin vaaleanpunaisia ja ihanaa ja plur, mut siitähän riemu repeää kun joku ei haluakaan leikkiä niiden kanssa vaan uskoa johonkin muuhun ja elää jollain muulla tavalla.
DJ-Juri, 7.6.2008 17:05:
---
RiD, 7.6.2008 11:53:
Jeesus tulee, suut auki!
Muttajoo, onhan näitä "saman aiheen" topicceja jo juri pistanyt pystyyn yllinkyllin mikä näyttää ärsyttävän ihmisiä.
---
ovatko topikit:
Club worship
neonvärisiä kankaita
konemusaklubi keravalla
mielestäsi samoja aiheita???
pirpeli, 7.6.2008 20:05:
Joo, otan bannit vastaan, koska en voi sietää uskonnon tuputtamista. Se on vaan liian hirveetä. ja siltä ei näköjään säästy missään. Pahoittelen mielipiteitäni, ainakin vähän.
No jos skini rupee lässyttämään epätasa-arvoista skeidaa, on sen vastustaminen tasa-arvon kannattamista.DJ-Juri, 7.6.2008 16:45:
Eiks oo aika kummallista miten paljon Jeesuksesta puhumista vastutetaan=)
Missä se teidän niin paljon puhuttu TASA ARVO mahtaa olla=)Jos tänne joku tulee puhumaan jostain muusta uskonnosta niin se on ok, mut kun Jeesus mainitaan niin sit kyl nousee hirvee haloo.
Sanoo ihminen jonka mielestä jengiä jotka ovat loukkaavia pitää lyödä :DJutu, 7.6.2008 23:25:
Noh, kukin tyylillään, mutta kyllä taas huomaa kuinka suvaitsevia ja lähimmäisen rakkautta jakavia ihmisiä täällä onkaan!
kuilun partaalla, 7.6.2008 20:15:
Vai niin. No JOKU vois sanoa, et ne ihmiset ei ole vaan hiffannu kristinuskon sanomaa, "rakasta lähimmäistäsi", siinä EI sanota "rakasta vain kristittyä lähimmäistäsi".
Epailija, 10.6.2008 10:14:
---
Aika kaukana rakkaudesta, eikö? Ehkä tämä "tapa herrasi nimeen" on se OIKEA kristinuskon sanoma ja se rakkauspätkä on vain ovelaa markkinointia.
tiiplis, 10.6.2008 11:42:
Muuten samaa mieltä mutta kaikki noi quotet on vanhasta testamentista, ja kristinusko pohjautuu uuteen testamenttiin (ainakin näin vanha muistelee joskus yläasteella uskontotunnilla opetetun 20 vuotta sitten). Eli oikea kristinuskon sanoma, just se rakkauspätkä, löytyy uudesta testamentista.
Epailija, 10.6.2008 12:27:
---
Kristittyjä on monenlaisia ja kaikki taitavat kelpuuttaa virallisiksi ohjenuorikseen vähän eri tarukokonaisuuksia, mutta minun käsitykseni mukaan Raamattu pitää sisällään sekä nämä uuden testamentin eri versiot että vanhan testamentin. Jos vanha testamentti on vain jotain random löpinää kristittyjen mielestä, niin miksi he pitävät Raamattua perusteoksenaan?
tiiplis, 10.6.2008 13:13:
Hyvä kysymys, tosin missään ei ole sanottu että vanha testamentti on kristittyjen mielestä vain jotain random löpinää...