LAWATANSSIT -festivaali VIRROILLA 8.-10.2008.

81 posts, 5 pages, 19,099 views

dj upi

Posts: 1,835

#61 • • dj upi
Huhhei! Kotiin selvitty ja olipahan taas hauskaa soittaa ja juhlia hyvässä seurassa ja hengessä :) Kaupallisuus loisti poissaolollaan (paitsi mun ja Mitjan dancemania-terassisetissä, josta saimme järkkäreiltä pientä nokitteluakin kuulla :D ) ja meno oli todella rento. Ensimmäistä kertaa järkätyiksi festareiksi järjestelyt pelasivat yllättävän hyvin ja pitää nostaa hattua trubaduurien yms. ylläriohjelmanumeroiden hommaamisesta mestoille. Ehdottomasti muidenkin pitää ottaa mallia tästä!

Artisteista pitää mainita ehdottomasti mainiota soundia heittäneet Geodolf Q ja aina yhtä hyvä Texas Faggot, vaikka siinä joku kone tilttailikin? Tutankhamon yllätti positiivisesti jälleen :P Räppipuolta en juuri ehtinyt kuulemaan, mutta sieltä on mainittava ainakin Rohtori & co. Alakerran soulit ja yön breaksit olivat villitseviä! (En muuten ikinä ole nähnyt kun joku kaatuu/lentää 2x minuutin sisällä muovipöydän päälle ja molemmat menee käyttökelvottomaksi. Se ei tuntunut kyseisen poseen menoa tosin haittaavan O___o) :D

Ensi vuonna uudestaan!
Lippe

Posts: 438

#62 • • Lippe
Ens kerraks ammattitaitosia järjestyksen valvojia, jookos?
Yks olut lippu vapaaehtoselle työntekijälle vähän nauratti.
Avatar
#63 • • Edited REivaaja Guest

dj upi, 10.8.2008 20:58:
(En muuten ikinä ole nähnyt kun joku kaatuu/lentää 2x minuutin sisällä muovipöydän päälle ja molemmat menee käyttökelvottomaksi. Se ei tuntunut kyseisen poseen menoa tosin haittaavan O___o) :D

*joo* Sitä sattuu.... päivän :) (Ihailtavaa asennetta. Eikö? ..Someone?)
gr

Posts: 1,116

#64 • • gr Hu-hu
Olipas muute aika jees... EIKU SIIS nii oli ihan vitun hyvät tzembalot *plur*
Ekana iltana pirun kiva soitella ja sit lauantai iltapäivänä oli mukava placiq:n kanssa jammailla b2b-terassi settiä. Muitten sisäseteistä mieleen jäi parhaiten Vertical, Efflorum, Lemon Slide sekä tietty Texasit. Räpeistä parasta oli Notkea Rotta & Rohtori Laine, jotka todellakin yllätti positiivisesti meikäläisen ihan kybällä :) Ens vuonna uusiks - NO TOTTA MUNASSA *piis*
anniharha

Posts: 1,937

#65 • • anniharha
Ja muahan ei yhtään vituta että jouduin missaamaan nää.

--
and though my words could save the world they never come out right

ludde

Posts: 148

#66 • • ludde Anna
Joo oli kyl helmee! *plur* Ihania ihmisiä ja tooodella rento meininki kaikin puolin!Räppiäkin kuuntelin ihmeekseni ja kyl tykkäsin ainaki muutamista

Sitä ruokatarjontaa ois kyl voinu olla enemmän ja auki viel sunnuntaina mut no..Onneks oli omat omat eväät (tai siis kaverin *pepsodent*) Tuli ainaki tän kesä makkarakiintiö nyt täyteen :D
tyyne

Posts: 3

#67 • • tyyne
Joo samaa mieltä, tuo ruokapuoli tuntui tökkivän aika pahasti, varsinkin niille (meille) jotka lähtivät festareille ilman minkäänmoisia eväitä. ja sunnuntain nälkä oli ISO.
MUTTTTA
festarit oli silti menestys, aivan mieletön fiilis ja jengi oli kyllä hyvin hyvin mukavaa ja juhlatuulella! odotellaan enskesää innolla
KIIITOS.
tomii

Posts: 3,594

#68 • • tomii kallion herttua

tyyne, 11.8.2008 11:08:
Joo samaa mieltä, tuo ruokapuoli tuntui tökkivän aika pahasti, varsinkin niille (meille) jotka lähtivät festareille ilman minkäänmoisia eväitä. ja sunnuntain nälkä oli ISO.



Tossa on jo sissihenkeä, lähteä vklopun yli kestäville festareille ilman MITÄÄN omia muonia. Itse en kyllä lähtisi, enkä ole lähtenytkään. :) Tai no ehkä nuorempana olisi voinut lähteäkin, kun oli enemmän sissihenkeä, mutta just noin yleensäkin pienien festarien ruokatarjonnan ja hintapolitiikan tuntien, pidän tota aika kovana vetona. Rispekt! :)

--
reivaan kunnes kuolen

lillikutti

Posts: 249

#69 • • Edited lillikutti hyppivä jyvä

Hemppa, 10.8.2008 21:32:
Ens kerraks ammattitaitosia järjestyksen valvojia, jookos?
Yks olut lippu vapaaehtoselle työntekijälle vähän nauratti.



Mikäs oli pielessä järjestyksenvalvojissa?

Mun mielestä jos tekee kuusi tuntia töitä koko festareiden aikana ja saa sillä rannekkeen + ruokalipun on jo itessään huippu juttu. Kaikille vapaaehtoisille ei edes yhtä kaljalippua annettu!

Ruokapuolesta: paikalla piti olla Vegemesta, mutta eipä sitä siellä näkynyt (en ainakaan minä nähnyt). En sitten tiedä mikä/kuka kusi kun ei sitä ollut. Kuitenkin luulisi, että jokaisella itsestään huolehtivalla juhlijalla olisi ollut omat eväät mukana.

Juhlatunnelmaa latistavat överikuosaajat ja -kännääjät vois seuraavalla kerralla jäädä kotiin! Paha mieli tuli kun joutui kattomaan tyyppejä, joilla menee heikosti silloin kun itse haluais pitää hauskaa... *poks*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Lippe

Posts: 438

#70 • • Lippe

lillikutti, 11.8.2008 19:52:
---
Hemppa, 10.8.2008 21:32:

---
Mikäs oli pielessä järjestyksenvalvojissa?
---

Tuon kokoisessa, ja pienemmässäkin festarissa on syytä olla ammattitaitoisia järjestyksen valvojia jotka puuttuvat tappeluun ja ohjaavat psykoosipotilaat tms. rauhoittumaan. Nyt näin KOLME päähänpotkimista joissa järjestyksen valvojan liivit päällä oleva katsoo vierestä. Onneksi festareilla oli isoja miehiä, jotka kävivät tien yli pusikossa potkimassa tarvittaessa järjestyshäiriöitä päähän...

Harmitti sen tytön puolesta jota potkittiin päähän, se äijä ei olis päässy edes alueelle kun ei ollut ranneketta, jos oltaisiin portilla kyetty pysäyttämään se. :(

Mutta olihan nämä helvetin hyvät festarit , vaikka olivatkin väkivaltaisin tapahtuma, mihin olen ikinä eksynyt.

joonas^

Posts: 156

#71 • • joonas^

lillikutti, 11.8.2008 19:52:

Ruokapuolesta: paikalla piti olla Vegemesta, mutta eipä sitä siellä näkynyt (en ainakaan minä nähnyt). En sitten tiedä mikä/kuka kusi kun ei sitä ollut. Kuitenkin luulisi, että jokaisella itsestään huolehtivalla juhlijalla olisi ollut omat eväät mukana.



kuules typykkä nyt oot missannu pahemman kerran, lavatanssirakennuksen kahviosta (kun tulit pääovista sisään ni siitä heti narikan jälkeen vasemmalle) sai ruokaa mikä ainakin minun käsitykseni mukaan oli ihan vegesafkaa, ens kerralla vähä tarkkuutta kehiin :) ja kysyäkin saa toki.

miljoonat kiitokset kaikille mahtaville ihmisille jotka olivat läsnä paikalla, oli ihan parasta olla teidän kaikkien kanssa tuolla ja viettää noinkin mahtava ja sopuisa viikonloppu hyvän musiikin ja hengen parissa! kiitokset myös kannustuksesta ja positiivisesta meiningistä settini aikana, sydän ihan roihusi
dj upi

Posts: 1,835

#72 • • dj upi

joonas^, 11.8.2008 21:09:
---
lillikutti, 11.8.2008 19:52:

Ruokapuolesta: paikalla piti olla Vegemesta, mutta eipä sitä siellä näkynyt (en ainakaan minä nähnyt). En sitten tiedä mikä/kuka kusi kun ei sitä ollut. Kuitenkin luulisi, että jokaisella itsestään huolehtivalla juhlijalla olisi ollut omat eväät mukana.

---


kuules typykkä nyt oot missannu pahemman kerran, lavatanssirakennuksen kahviosta (kun tulit pääovista sisään ni siitä heti narikan jälkeen vasemmalle) sai ruokaa mikä ainakin minun käsitykseni mukaan oli ihan vegesafkaa, ens kerralla vähä tarkkuutta kehiin :) ja kysyäkin saa toki.

miljoonat kiitokset kaikille mahtaville ihmisille jotka olivat läsnä paikalla, oli ihan parasta olla teidän kaikkien kanssa tuolla ja viettää noinkin mahtava ja sopuisa viikonloppu hyvän musiikin ja hengen parissa! kiitokset myös kannustuksesta ja positiivisesta meiningistä settini aikana, sydän ihan roihusi



Toi on eri asia kuin et se olis ollu Vegemesta? En ainakaan ikinä tuol Vaasankadulla/Suomenlinnassa/Konemetsässä oo nähny tollasia ruokia sieltä saavan? Hyvää oli kyllä ruoka silti joo :)
joonas^

Posts: 156

#73 • • joonas^

dj upi, 12.8.2008 00:35:
---
joonas^, 11.8.2008 21:09:
---
lillikutti, 11.8.2008 19:52:

Ruokapuolesta: paikalla piti olla Vegemesta, mutta eipä sitä siellä näkynyt (en ainakaan minä nähnyt). En sitten tiedä mikä/kuka kusi kun ei sitä ollut. Kuitenkin luulisi, että jokaisella itsestään huolehtivalla juhlijalla olisi ollut omat eväät mukana.

---


kuules typykkä nyt oot missannu pahemman kerran, lavatanssirakennuksen kahviosta (kun tulit pääovista sisään ni siitä heti narikan jälkeen vasemmalle) sai ruokaa mikä ainakin minun käsitykseni mukaan oli ihan vegesafkaa, ens kerralla vähä tarkkuutta kehiin :) ja kysyäkin saa toki.

miljoonat kiitokset kaikille mahtaville ihmisille jotka olivat läsnä paikalla, oli ihan parasta olla teidän kaikkien kanssa tuolla ja viettää noinkin mahtava ja sopuisa viikonloppu hyvän musiikin ja hengen parissa! kiitokset myös kannustuksesta ja positiivisesta meiningistä settini aikana, sydän ihan roihusi

---


Toi on eri asia kuin et se olis ollu Vegemesta? En ainakaan ikinä tuol Vaasankadulla/Suomenlinnassa/Konemetsässä oo nähny tollasia ruokia sieltä saavan? Hyvää oli kyllä ruoka silti joo :)



aaa joo heh, sorry, väärinkäsitys :)
Tyranoid

Posts: 1,552

#74 • • Tyranoid FINRG
Yllättävän hyvin jaksoi jengi tanssia vielä la aamuna 09.30-10.30 kun soittelin. Etenkin kun musa ei ollut suomisoundia tai juuri muutakaan psykeä muistuttavaa. Kiitos siis yleisölle. Järjestäjille myös arvostusta ennakkoluulottomasta meiningistä ja uskalluksesta lähteä järkkäämään isoa tapahtumaa. Muutamia ikäviä lieveilmiöitä oli bilemestoilla havaittavissa viikonlopun aikana, mutta ei niistä sen enempää.

Strongstreamin ollessa poissa maasta soittelin setin ensimmäistä kertaa yksikseni. Se meni jotakuinkin näin:

01 Intro (Raga Bairagi Bhairavi)
02 Tr3oX - Shai-Hulud (Tyranoid/Strongstream remix)
03 Tyranoid/Strongstream - Texas Radio and the Big Beat
04 Tyranoid/Strongstream - Singular
05 Sielun Veljet - Säkenöivä voima (Tyranoid/Strongstream remix edit)
06 Tyranoid/Strongstream - Revolution
07 Panzer AG - Filth God (Tyranoid/Strongstream remix)
08 Tyranoid/Strongstream - Defcon (Wargames edit)
09 Metallica - Seek & Destroy (Tyranoid/Strongstream remix)
10 Tyranoid/Strongstream - Battletech
11 Tyranoid/Strongstream - You Need Another Drink
12 Tyranoid/Strongstream - Spice/Epice
13 Marco V - Godd (Tyranoid/Strongstream extended remix)
14 Osmo - 2023 (Tyranoid/Strongstream remix)
lillikutti

Posts: 249

#75 • • lillikutti hyppivä jyvä
Joopa, vegeruokaahan sitä oli sisätilan kahvilassa myynnissä. "Vegemesta" on ihan eri firma: http://www.vegemesta.com/

Itsekin olin järjestyksenvalvojana perjantaiyönä ja silloin oli kyllä ihan rauhallista (ainakin siellä missä minä satuin milloinkin olemaan). En nähnyt väkivaltaa ollenkaan missään koko festareiden aikana, mutta mulle olikin iskenyt työnarkomania sisätilan kahvilassa. *whaat* Harmi juttu kyllä tuo ihmisten väliset fyysiset yhteenotot ja kyllähän tapahtuman järjestäjien ja järjestyksenvalvojien tulisi ehdottomasti puuttua niihin! Samoin heidän heiniään toimittaa psykoosipotilaat turvalliseen ja rauhalliseen paikkaan tai hoitoon! Ilmeisesti keltaliivisiä tyyppejä oli opastettu liian vähän tällaisten tilanteiden varalle ja ihmisten raivokas sekoilu tuli myös yllätyksenä.

Ensi kerralla viisaampina.

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

NaSu*

Posts: 236

#76 • • NaSu* psyKepossu
oLi kyllä niiiiiiiiiiiiiin huippizTa*plur* todellakin ens vuon uudestaan!! jookos?? olihan niitä vastoinkäymisiä itse kullakin ja urpojakin mestoilla riitti mutta muuten KiiTos Syvän posse ja kaikki paikalla olleet!! oli loistavat mytkeet!!! *plur*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

NaSu*

Posts: 236

#77 • • NaSu* psyKepossu
ja kuvia oLis kiva saaDa... jos niisTä mikään on julkaSuKelposta... kjäH... *hih*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

dark0n3

Posts: 3

#78 • • dark0n3
gr:ltä voipi ottamiani kuvia kysellä. Valitettavasti tuolla rotjakkeella (10D) ei oikein mikään onnistunut pimeässä (iso 1600 = luokkaa kamerakännykkä), joten salin puolelta ei juuri mitään kelvollista tullut.

Kuvat on pääsoin omasta porukasta & alueesta otettuja kuvia + muutama linssilude.

Niin, hyvät bileet oli - ens vuonna uusiks, or?
NaSu*

Posts: 236

#79 • • NaSu* psyKepossu
jos ens vuoN ei oo LaWatanSSeja ni... ni... mä en enää ikinä puhu... (taustaLLa hurrausta..*eikä*) EIKUN puhun tauKoamaTTa koko ajan, en miTään.. eIku vittu!

LAWATANSSIT TAKAS HETI NY *pökr*

*sydän**sydän**sydän*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Lawatanssit2009

Posts: 120

#80 • • Lawatanssit2009 promoottori

lillikutti, 11.8.2008 19:52:
---
Hemppa, 10.8.2008 21:32:
Ens kerraks ammattitaitosia järjestyksen valvojia, jookos?
Yks olut lippu vapaaehtoselle työntekijälle vähän nauratti.

---



Mun mielestä jos tekee kuusi tuntia töitä koko festareiden aikana ja saa sillä rannekkeen + ruokalipun on jo itessään huippu juttu. Kaikille vapaaehtoisille ei edes yhtä kaljalippua annettu!

Ruokapuolesta: paikalla piti olla Vegemesta, mutta eipä sitä siellä näkynyt (en ainakaan minä nähnyt). En sitten tiedä mikä/kuka kusi kun ei sitä ollut. Kuitenkin luulisi, että jokaisella itsestään huolehtivalla juhlijalla olisi ollut omat eväät mukana.




Vegemesta (Vaasankadun ruokapaikka) feidasi loppusuoralla joka aiheutti pienen vajauksen ruokapuoleen.Maksaneiden asiakkaiden luku tuli pikkaisen puskista joten valvonnassa oli jonkin aikaa liikaa esim. pienikokoisia naisia tekemassa isojen miesten duunia(kiitos kaikille duunista, ilman ei olisi ollut midist)

Meno oli jees,muutamat idiootit oli kaikista rintamista.Ja ne isot miehet ilman tunnuksia saattoivat olla ehka jopa jarjestajia!