Mistä biisien remix-paketteja?

9 posts, 1 page, 3,296 views

serotonot

Posts: 3,137

#2 • • serotonot Paul Easy
välillä noi artistit julkaisee erinäisissä paikoissa noita remix-skaboja. Hirvittävimpänä esimerkkinä beatport, jossa joutuu ostamaan sen remix-kitin itselleen.

Ainakin nine inch nailsilla on ihan kattava valikoima kittejä saitillaan.
milo

Posts: 860

#4 • • milo Plaugenaut
Reeemix.comista löytyy tietoa remix-skaboista ympäri maailmaa. Joskus vaatii rekisteröitymistä foorumeille mutta sitä vartenhan luukku.com on olemassa. :)

Tällä hetkellä tarjolla olisi remiksien tekemistä ainakin Rino Cerronelle ja Tauskille.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Diego Marcelo

Posts: 227

#7 • • Diego Marcelo [Tanzanite Records, Wulongzu Records]

Wert, 6.6.2008 14:30:
---
Diego R, 4.6.2008 20:09:
Joo, kiinnostuin tuosta Paul Van Dykin skabasta mut tosiaan se "premium" paketti ei ole ilmainen ja ilmaisella ei tee hevon helvettiä..

---


hö.. mä en käyttäny muuta ku toista ilmaista saundii.. *igor*


No vaan teillä onki enemmän taitoa, meikäläinen tarvii valmiin biisin johon voin vaan lisätä oman nimeni.. *iloinen*
Camfer

Posts: 259

#8 • • Camfer
äh tartut vain härkää sarvista ja alat näpyttelemään itse biisiä..

itsekkin olen jo viikkoja raapinut päätäni erään remixin kanssa joka ei oikein tahdo edetä.. mutta uskon että kunhan saan sen siihen malliin että siinä on raakabiisi niin olen tyytyväinen..


ainiijoo en sitten osaa soittaa muuta soitinta kuin nokkahuilua ja sitäkin jouduin aina opettelemaan jälki-istunnossa soittamaan. ja kyllä sitä pikkuhiljaa jotain opitaan ja tehdään.. mielelläni väännän kantapään kautta näitä.