Paul van Dyk & Giuseppe Ottaviani - "Far Away" (Anton Fine Contest Remix)

9 posts, 1 page, 2,375 views

anton fine

Posts: 1,359

#1 • • Edited anton fine myspace.com/finethedj
Hello.

Please be kind and vote for Anton Fine in Paul van Dyk's and Giuseppe Ottaviani's opened remix-contest at Beatportal.com. All you need is a Beatport -account!

You can find the full preview here and on 2nd of June you can start voting here!


Also you can find full preview at VIRB.COM/FINE

Paul van Dyk & Giuseppe Ottaviani - "Far Away" (Anton Fine Contest Remix)
house, guitar, vocal, deep

VOTE NOW!
Damien

Posts: 2,882

#2 • • Damien [tr3ox]
Otti haltuunsa ekasta delaystä lähtien, jumangegga mä sanon sulle et on aika kuiva gläbi ihan tollattee alguseen.

Sä haet niin kivasta kakon kautta saxo-fonian ja sen puhtaan atmos, on kivoi yhdistelmiä, raikkaan puhtaita soundeja. Hauskoi fillei, jaksaa viihdyttää eikä oo liian vaikeeta...
anton fine

Posts: 1,359

#3 • • anton fine myspace.com/finethedj
News from VIRB.COM/FINE

---03.06.2008

The game is ON!
Voting for Paul van Dyk's and Giuseppe Ottaviani's
remix contest semifinals has began!
I advise you to click here now and give
your vote to Anton Fine.
All you need is a Beatport-account.

vote_for_anton.gif
anton fine

Posts: 1,359

#4 • • anton fine myspace.com/finethedj
Nyt kaikki joilla on Beatport -tunnukset, spinnaamaan äkkiä!! Tukea Suomelle, perkele!
-Q-

Posts: 29

#5 • • -Q-

fine, 6.6.2008 12:38:
Nyt kaikki joilla on Beatport -tunnukset, spinnaamaan äkkiä!! Tukea Suomelle, perkele!



tukea tulee, kiva erilainen remix!

Mut onhan toi äänestys ihan floppi. Parhaat remixit ovat saaneet 1 ja 2 ääntä ja täydelliset pvd kopiot ovat rikkoneet jo 200 rajoja. Ei kilpailun tarkoitus ymmärtääkseni ollut kuka pystyy parhaiten kopioimaan pvd:n tuotantoa. Ja lisäksi spinnauksien kanssa tapahtuu outoja juttuja ja alan vähitellen uskomaan siihen keskusteluun, jota sivuilla käydään... geeks are messing with the website..
anton fine

Posts: 1,359

#6 • • anton fine myspace.com/finethedj

-Q-, 6.6.2008 13:32:
---
fine, 6.6.2008 12:38:
Nyt kaikki joilla on Beatport -tunnukset, spinnaamaan äkkiä!! Tukea Suomelle, perkele!

---


tukea tulee, kiva erilainen remix!

Mut onhan toi äänestys ihan floppi. Parhaat remixit ovat saaneet 1 ja 2 ääntä ja täydelliset pvd kopiot ovat rikkoneet jo 200 rajoja. Ei kilpailun tarkoitus ymmärtääkseni ollut kuka pystyy parhaiten kopioimaan pvd:n tuotantoa. Ja lisäksi spinnauksien kanssa tapahtuu outoja juttuja ja alan vähitellen uskomaan siihen keskusteluun, jota sivuilla käydään... geeks are messing with the website..



jep, vähän hassusti toi on menny.. noh, toiv ne EDITOREIDEN 15 raitaa ovat sitten ihan ansaittuja


BIG UP
Andy

Posts: 1,019

#8 • • Andy
..kuuntelussa taasen ehkäpä noin yheksättä kertaa ja toimii!..kax kimpaletta oon tuolta löytäny jotka mulle aiheuttaa sen oikeen fiban ja tää on ehottomasti toinen niistä..

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

anton fine

Posts: 1,359

#9 • • anton fine myspace.com/finethedj

Andy Humble, 19.6.2008 14:06:
..kuuntelussa taasen ehkäpä noin yheksättä kertaa ja toimii!..kax kimpaletta oon tuolta löytäny jotka mulle aiheuttaa sen oikeen fiban ja tää on ehottomasti toinen niistä..



ihanaa, kiitos :) toiv tämä nyt pääsee siihen 30 joukkoon.. heikolt näyttää