Dj Arram Mantana @ Studio 51 30.5.2008 @ Helsinki

9 posts, 1 page, 3,006 views

uneek

Posts: 81

#1 • • uneek Love is all we really need. (money too).
Aika suolainen hinta tapahtumalla. Paikka tulee olemaan tyhjä. *dissaa*

--
o====3

drifter

Posts: 834

#2 • • drifter RoadMonkey | K1

"Pietarin ja koko baltian kovimpiin nimiin kuuluva Dj heittää Suomen debyyttikeikkansa Studiolla."



Justjoo. Kukaan baltian tuttu ei koskaan ollu kuullukkaan koko heebosta (aika klubitietoisia kuitenkin mun tutut sieltäpäin).

Missä kuva flyeristä, linkki websitelle, linkki tän kaverin miksauksiin, omalle sivulle, tuotantoihin... kuka järjestää (näin huonosti) tätäkin tapahtumaa?

Nyt silmä käteen ja kattokaa peiliin ennen kun tökkäätte tänne näitä diibadaaba tapahtumia.

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

anton fine

Posts: 1,359

#3 • • anton fine myspace.com/finethedj
Jos ette oo pojasta kuullu, niin nurkkaan häpeämään..
uneek

Posts: 81

#4 • • Edited uneek Love is all we really need. (money too).

fine, 29.5.2008 14:03:
Jos ette oo pojasta kuullu, niin nurkkaan häpeämään..



Kyllä mä oon kuullu ja tiedän kuinka kova jäbä on kyseessä, mutta markkinointi on hoidettu vähintäänkin epäilyttävällä tavalla.

Tosi kiva soittaa tyhjälle salille, kun on Venäjällä tottunut 500-5000 ihmisen läsnäoloon.


Järjestäjälle papukaijamerkki!*joo*

fine: Suomessa, 15e + venäläinen dj + olematon markkinointi ei lupaa hyvää...Pahoin pelkän..

EDIT: Viimeisellä RUSSIA TOP 100 DJs-listalla Arram on sijalla 74.

--
o====3

anton fine

Posts: 1,359

#5 • • anton fine myspace.com/finethedj
pakko myöntää että marketing on kyllä aika hutera.. yhen julkan näin kaupungis
ramsau

Posts: 403

#7 • • ramsau chuck my norris
mukavaa kuitenkin oli vaikka studio tyhjä olikin *jiihaa*
W

Posts: 1,049

#8 • • Edited W
Todella hyvää settiä tuli, eikä kyllä mua haitannut että oli suht tyhjä.

Jos jotain negatiivista pitää sanoa niin se mikä ärsyttää, on studion karmea äänentoisto. Rätisee niin saakelisti ja bassot kumisee harakoille. Toivottavasti ei nähdä siellä niitä metallisia rätinärautoja enää koskaan.

Erittäin hyvä setti näin ollen ei päässyt tuossa paikassa kyllä oikeuksiinsa.
ramsau

Posts: 403

#9 • • ramsau chuck my norris

W, 31.5.2008 20:40:

Jos jotain negatiivista pitää sanoa niin se mikä ärsyttää, on studion karmea äänentoisto. Rätisee niin saakelisti ja bassot kumisee harakoille. Toivottavasti ei nähdä siellä niitä metallisia rätinärautoja enää koskaan.

Erittäin hyvä setti näin ollen ei päässyt tuossa paikassa kyllä oikeuksiinsa.



Studion kattolevyt ovat ilmeisen löysällä ja tiivisteet puuttunee välistä. Katto rätisee ja humisee. Nyt kannattaisi Sedulle laittaa palautetta ko. asiasta, nimittäin mies ottaa nuo asiat aika tosissaan.