172 posts, 9 pages, 43,258 views
Danskuh, 28.6.2008 01:24:
TIETÄÄKS KUKAAN onks viel lippuja..pakko saada 2...vähä myöhäs sain tietää et pääsinki:( toivottavasti ei liian myöhään...kiitos..
mr.a, 24.6.2008 16:49:
- Ruokabuffet vedettiin kokonaan uusiksi. Todella paljon tullut kyselyjä kasvisvaihtoehdoista, joten päätimme rukata isolla kädellä koko menuun vaihtoon.
MissKoo, 2.7.2008 14:29:
Oi kun mä ootan tätä jo! Ja mikä buffetti, uuh aah Toivotaan että ois ihan ihan hellettä, mutta samapa tuo, kesäfiilis joka tapauksessa!
Pst. jos mä en voita niissä joissain arvonnoissa jotain, saan itkupotkuraivarit ja KAIKKI on pilalla
no ei vaiskaan.. hahaa.
Oi kun mä ootan tätä jo! Ja mikä buffetti, uuh aah Toivotaan että ois ihan ihan hellettä, mutta samapa tuo, kesäfiilis joka tapauksessa!
Pst. jos mä en voita niissä joissain arvonnoissa jotain, saan itkupotkuraivarit ja KAIKKI on pilalla
no ei vaiskaan.. hahaa.
*WIBA*, 2.7.2008 16:38:
---
no ei vaiskaan.. hahaa.
---
sulle järjestetään ihan omat arpajaiset jossa joka arpa voittaa niin päästään ehjänä takasinkin .
sun itkupotkuraivarit emmassa -> merihätä...
KeijoK, 13.6.2008 07:37:
Joo...liput hallussa Nyt vaan lämmintä ilmaa ja kylmää juotavaa....Paljon!