aetelaah, 13.6.2008 17:29:
olisko tota sijaintia mahdollista saada selville? ei voi olla niin vaikeeta... ?
Ug on ug. Sun pitää kysellä noilta, jotka sinne on menossa..Ei ne foorumille laita paikkaa kaikkien näkyville, jos kerran maanallakinkerit.
44 posts, 3 pages, 10,293 views
aetelaah, 13.6.2008 17:29:
olisko tota sijaintia mahdollista saada selville? ei voi olla niin vaikeeta... ?
papana, 14.6.2008 17:55:
Kiitokset vaan kihlaparille kemuista!
Mukavaa oli:
mukavia ihmisiä (lukuunottamatta aina niitä muutamaa ),
hieno luola enkä musaakaan valita, vaikka olikin ehkä välillä vähän liian hardia mun illan fiiliksiin.
Ja aivan mahtava mesta! Niin lähellä, kulkuyhteydet oikeesti tosi jees. Mä olin n. puolen tunnin matkustamisen jälkeen himassa kuudelta aamulla ja julkisilla!
vaan hookooällälle
Tänne duuniinkin selvisin ihan kunnialla, joten kaikinpuolin onnistunut ilta/kautta yö.
Kiitti vielä kerran!
sälli, 14.6.2008 12:53:
eka kokemus trancebileistä, joka totta tosiaan oli UG
Nitta, 17.6.2008 00:00:
ei muuten ollut, ne on sulla vielä edessä päin Nimessäkin lukee psy vs. Hard ;) Tai korjatkaa jos olen väärässä
mza, 17.6.2008 01:24:
Jep, nyt taitaa olla sit aika kiitellä järjestävää tahoa mainioista ug-bileistä. THÄNKS!
Paikka oli kyl tuolle väkimäärälle aivan mainio. Olivatpahan ainakin ug:t ihan kirjaimellisesti ottaen. Muutenkin kaikki toimi hienosti.
...ja kiitokset myös kaikille paikalle saapuneille.
No soitto omalta kohdalta oli täl kertaa hieman "vapaamuotoisempaa" mut tuskinpa se ketään haittasi.
...kuten tais olla muutenkin meizingi.
...niin ja eipä siellä tainnut tulla pahemmin tuota hard trancea.
Trinaz, 20.6.2008 15:24:
olipas kyllä DJ nextacella tosi surkee setti, vittu oikeesti mutta muuten hyvät bileet ja hyvää musaa