Lighthouse : Kevätkauden päättäjäiset! 24.5.2008 @ Kotka

90 posts, 5 pages, 20,093 views

Radiac

Posts: 671

#21 • • Radiac Beach X Member

Sallakat

booyaka!


jos hommaatte Genkin soittamaan sinne niin otan vaikka palkatonta vapaata tai konttaan jos ei olis autoa jnejne ett pääsen paikalle. se mies osaa *joo*




Haha. Voinpa sanoo suoraa että toi Miksta pesee kyl kevyeen kaikki junkka djt ketä oon suomenmaalla kuullu, uskomattoman taitava tyyppi ja selektiokin on haalittu monien monien vuosien saatossa ja tunteella hollannin levykaupoissa pyörien mitä oon miehen kanssa muutaman sanasen vaihtanut asiasta. tämä jos joku pitäs sun kuulla. HÄN MIES OSAA ! *joo*

Pallo on nyt sulla.. otatko vapaata ja konttaat vai feidaatko oikeesti jotain hyvää? :)
Daniel Braun

Posts: 1,626

#22 • • Daniel Braun wednesday?

mikke, 9.5.2008 06:16:

Mut joo niinku Sallakat sanoi ni oli saundi mitä tahansa, ni joka tapauksessa hienoa että Kotkaan saadaan vähän erilaista elektronista musaa vaihteeksi :) Siitä propsit.


Kyllä!
Toki pakko tähänväliin korjata että junkkaa soitteli samainen dj vajaan parin tunnin pläjäyksessä viime talvena wednesday?:ssa...
T-Justice

Posts: 892

#23 • • T-Justice

RadiacPallo on nyt sulla.. otatko vapaata ja konttaat vai feidaatko oikeesti jotain hyvää? :)



*nauru*
genki

Posts: 872

#24 • • genki

Radiac, 9.5.2008 08:33:
---
Sallakat

booyaka!


jos hommaatte Genkin soittamaan sinne niin otan vaikka palkatonta vapaata tai konttaan jos ei olis autoa jnejne ett pääsen paikalle. se mies osaa *joo*
---



Haha. Voinpa sanoo suoraa että toi Miksta pesee kyl kevyeen kaikki junkka djt ketä oon suomenmaalla kuullu, uskomattoman taitava tyyppi ja selektiokin on haalittu monien monien vuosien saatossa ja tunteella hollannin levykaupoissa pyörien mitä oon miehen kanssa muutaman sanasen vaihtanut asiasta. tämä jos joku pitäs sun kuulla. HÄN MIES OSAA ! *joo*

Pallo on nyt sulla.. otatko vapaata ja konttaat vai feidaatko oikeesti jotain hyvää? :)



HE MAN CAN :]

ihan vaan tähän sellanen kommentti että luultavasti ollaan Mikstan kanssa samaa mieltä siitä ettei täs kuitenkaan mitään kisoja oo kyseessä näis bilesoitteluissa.. kuka pesee kenet pesee, ihan sama, pääasia vaan et hyvää musaa tulee... big up the Miksta ja nimimerkki Radiacille jäitä hattuun.. ;]

--
crop circles in the carpet

Sallakat

Posts: 2,220

#25 • • Sallakat jungle, baby !

genki,
---


HE MAN CAN :]

ihan vaan tähän sellanen kommentti että luultavasti ollaan Mikstan kanssa samaa mieltä siitä ettei täs kuitenkaan mitään kisoja oo kyseessä näis bilesoitteluissa.. kuka pesee kenet pesee, ihan sama, pääasia vaan et hyvää musaa tulee... big up the Miksta ja nimimerkki Radiacille jäitä hattuun.. ;]



keskusteluforumivänkäyksen jälkeenhän toisiksi siisteintä tunnetusti on kinata makuasioista *vink*
noei hyvät bileet varmasti tulossa. harmi että ollaan Jussin porukoiden kestittäjinä yms täällä kotona kun nekin meille eksyy niin harvoin *uuh*
Radiac

Posts: 671

#26 • • Radiac Beach X Member

genki

HE MAN CAN :]

ihan vaan tähän sellanen kommentti että luultavasti ollaan Mikstan kanssa samaa mieltä siitä ettei täs kuitenkaan mitään kisoja oo kyseessä näis bilesoitteluissa.. kuka pesee kenet pesee, ihan sama, pääasia vaan et hyvää musaa tulee... big up the Miksta ja nimimerkki Radiacille jäitä hattuun.. ;]



Ooj.. joo toi pesurijuttu meni kyl överiks.. tarkotus oli vaan suositella..lipsahti vaan mun tyylillä.. nyt on pää jäässä.. kiitti nimimerkki genki ;]
*Sarppa*

Posts: 48

#27 • • *Sarppa*
Jos Radiac lupaa että liekkiä on tulossa nii eihän sitä stn voi missata! :)
Eli kemuja innolla venaillessa, toivottavasti tulee kivasti porukkaa paikalle =P
Holle

Posts: 793

#29 • • Holle Beach X Member
Päivällä isän hautajaiset, illalla nämä... Mut, elämä jatkuu. Ei tarvitse ainakaan hirveästi funtsia setin viimistä kappaletta.
T-Justice

Posts: 892

#30 • • T-Justice

Holle, 19.5.2008 15:18:
Päivällä isän hautajaiset, illalla nämä... Mut, elämä jatkuu. Ei tarvitse ainakaan hirveästi funtsia setin viimistä kappaletta.



see you in the next life.... *uuh*
Dementation

Posts: 2,892

#32 • • Dementation wednesday?
Tänne sitten heti yhdeksältä ja sit pari tuntia täällä, sit alkaa työt toisaalla klo 00.00 ja sitten loppuyöksi töihin, lohdutukseksi onneksi pääsee kuuntelemaan ihan hyvää bändiä vielä työpaikalla.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Crash

Posts: 17

#33 • • Crash
...Joutunee laittaa liekit päälle!!...

...kuka pesee kenet pesee...

...ja lämmin kesäinen ilta...terassi auki *känni**joo*...

-Taidan rakentaa suihkukopin siihen lähettyville.
Saunailta löysi uuden merkityksen. *blush**whaat**nauru**jiihaa*

--
En resa som ingen annan...
Tupakalla naapurin mummoa taluttavan koiran kanssa...

V3|cr4x

Posts: 46

#34 • • V3|cr4x
Näitä kemuja en missaa tälllä kertaa. Tulen kamera kaulassa ja tulen rauhassa *pahis*
Caro²

Posts: 5,301

#36 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Raahatkaa ne nyhväävät kaverit kanssa mestoille!

Saadaan kunnon kauden päättäjäiset *pahis*
Radiac

Posts: 671

#38 • • Radiac Beach X Member
oioioio! hyvää ilmaa tilattu ja näyttäs tulevan! terazzi auki .. ja katto .. ja vihko.. *tanssittel*
pinza

Posts: 85

#39 • • pinza
Aika kulttuuriteon ootte tehneet.

Enkä oo oottanu junkan kuulemista kotkassa kuin ... monia vuosia. :)

Ja eiköhän mulla oo tietty töitä sen kerran. Pitää koittaa vaihtaa vapaaksi vaikka väkivalloin.