Dj Street - Darkness (Hardtrance)

28 posts, 2 pages, 8,766 views

Verottaja

Posts: 1,174

#23 • • Verottaja no-life / luuviulu
Setti missä on "Mistress of Darkness" ei voi olla täysin huono :)
Kuunteluun ->

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

GrimsouL

Posts: 468

#24 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Odotin hieman synkempää menoa nimen perusteella, noh vika biisi olikin sitä ja ehdottomasti paras! :) Noita kikkailuja kannattaa harjotella ja liika on liikaa ;)

Ei muuta ku kovaa harjoittelua ja synkempiä biisejä ni uppoo muhun!!
_Dj_Street_

Posts: 1,506

#25 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident
kiitos kaikille kommenteista :) toivotaan että seuraava setti maistuisi paremmin sitten, vieläkin saa latailla ja kommentoida. arvostelu on aina tervetullutta, kuten viisas kollegani sanoi kerran: "Dj on aina oppimassa jotain uutta kommentien kautta ja ajan myötä!" -mikis mau-
a98

Posts: 871

#26 • • Edited a98
kuuntelin tämän jo jokunen aika sitten, joten jospa sitä nyt heittäis jo muutaman sanan...
yllättävän hyvin toimi setti, hardtrance ei missään nimessä ole se mun juttu enää, mut joskus 8 vuotta sitten melodinen hardtrance ja acid hardtrance toimi ihan hyvin kyllä. en tiedä kuinka moni näistä biiseistä oli vanhoja, mut jos suurinosa on uusia niin täytyy sanoa että tääkään genre ei ole kyllä paljoa 8:ssa vuodessa muuttunu :)
bileissä tää musa menis ihan hyvin ja toimis varmasti paremmin ku normi polkka mulle. miksauksessa tais pari laukkaa olla, mutta eipä sen väliä..
noemi

Posts: 535

#27 • • Edited noemi
Varsin napakkaa ja mukavasti oldschoolin makusta vääntöä, positiivinen yllätys kaikenkaikkiaan *tsemppipeukku*

P.S. Bonussplussa DbD:n Insomniacista..tää on aina yhtä ajankohtanen... "I must sleep." *nauru*

--
Oikeutta koneille!

dj upi

Posts: 1,835

#28 • • dj upi
Hard Trance ei oo vuosiin ollu mun juttu ja nytki alkusetin kuuntelin et lääh mtn uutta mutmutmut vikat ehk 5 biisii oli tosi hyviä! Varsinki ihan vika :) Se oli niin ihanan cross-genremenolla väännetty et propsit artisteille ja Streetille valinnasta!

Laukkaa oli siellä-täällä mut biisithän ne puhuu puolestaan. Kikkailu oli crossilla/fadereilla jees mut sit flangeria tuli välillä aika reippaasti ;)