CUBE presents KARIZMA (Objektivity, Kohesive Production, Baltimore USA) 31.5.2008 @ HELSINKI

11 posts, 1 page, 2,882 views

samlainio

Posts: 1,264

#1 • • samlainio
aiai... kovaa caccaa!! =)
arash

Posts: 5

#2 • • arash
Bujakashaa...Ensin Ferrer Suomeen ja sit Karizma perään. Kovempaa kaveria ei tule mieleen, toi bio jo sen todistaa ! :)
iBOU

Posts: 555

#3 • • iBOU marX escobar
tänne pitää saapua ehdottomasti :)
cube

Posts: 43

#4 • • cube
Enää muutama päivä ja sit saadaan kesän kovin artisti Suomeen...
iBOU

Posts: 555

#6 • • iBOU marX escobar
tääl ollaan taas *jiihaa*
samlainio

Posts: 1,264

#8 • • samlainio
Nohuhhuh! Olipahan ilta, yllätyksiä täynnä! Pelkkiä positiivisia sellasia kyllä. Alkuilta meni mukavasti Smoodien kanssa soitellessa ja oikeesti varmaan eka kertaa kuulin ihna kunnolla Smoodi-mänin soittelua. Jätkä veti kyllä ihan pirun kovaa soundia! Karizman tullesa paikalle, äijä näytti just siltä, ett mihen vittuun mä nyt oon tullu/tänkö takia mä lensin jenkeistä Suomeen?? Mut syy olikin sitte ihan toinen =D Kiitos siitä Tommin =DDD Mutta enpä oo taas nähnyt moista deejii esitystä sitten Ferrerin. Mies paino heti alusta asti sellasen shown pystyyn, että oksat pois!! Ja hitto mitä biisejä!! Olin kyllä todella positiivisen yllättynyt. Näitä vaan juu lissää! Ja niinhän niitä tässä jatkossa tuleekin, vaikka ens kuu pidetäänkin "lomaa", heh.

Kiitos kaikille paikalle tulleille! Toivottavasti tavataan taas ens Cuben merkeissä, josta lisä infoa vähän myöhemmin.
`norah`

Posts: 77

#9 • • `norah`
kiitos erittäin miellyttävästä illasta:) Siellä danssattiin hyvällä fiiliksellä *tanssittel**aplodit*

--
*keep your head up*

terraluna

Posts: 1,270

#10 • • Edited terraluna Agentti
Ilta alko todella nihkeesti. Erinäisten ihmisten (enkä nyt tarkota sua Olli *pus*) feidailun ja vaiheilun seurauksena istuin yli tunnin paskaruokalan (mäkkäri) pöydässä oottelemassa Red Bullin voimin. Lopulta kyllästyin ja lähin Roseen.

Tulin vasta yhden jälkeen mestoille, mikä olikin vaan positiivinen yllätys, bileet oli jo päällä täysillänsä. En tienny juuri mitään Karizmasta etukäteen, eikä mulla siten ollut juuri mitään odotuksiakaan. Siksi yllätys olikin sitä suurempi, kun mies osoittautui yhdeksi parhaista dj:stä, joita oon kuullu tällä saralla. Siitä ketutuksesta, mikä mulla oli päällä ei oo koskaan noustu noin hyviin tunnelmiin noin nopeasti. Mieletön selektio, eläytyvä esiintyjä ja tunnelma katossa. Kun Amen Rej pärähti soimaan, vastaava tapahtui myös meikäläiselle. Huuh, niin hyviä viboja ja biisejä, hipoo jo täydellisyyttä. Pahoittelut jokaisen house/teknodiggarin puolesta, ketkä ei ollut tuolla! Olis nimittäin kannattanut *joo*

Edit: Sunnuntai-iltapäivänä lentokentälle ajellessa oli muuten viel ihanaa palata illan tunnelmiin Bassoradion ja Soulpesulan (?) voimin, jossa tuli Karizma-spesiaali. Mä taidan olla fani *sydän*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

arash

Posts: 5

#11 • • arash
Jep jep...kiitokset kaikille kävijöille. Parhaat tanssilattia bileet since when...
Kieltämättä kovin buukkaus meiltä ja jouduin luonnollisesti buukkaa kaverin uudestaan. Kävi nimittäin sääliksi miten moni tuli hänet missattua joten....en muista milloin viimeksi on ollut tanssilattia noin liekeissä. Ekaa kertaa kuulen saman Dj:n soittamana Aril Brikhaa ja Jamiraquaita samassa setissä :) ja kaiken lisäks toimi..whaaat!!!!

Kiitokset myös Samille ja Smoodille loistavasta setistä. Oli kiva tuoda stara kehiin kun lattia oli tupaten täynnä. Kerkesin itsekkin jopa soittaa yhden biisin :))

Tästä on hyvä jatkaa ja yllätyksiä tulee olemaan kesä täynnä. Yritetään Samin kanssa julkaista myös kuukauden sisällä Cuben loppuvuoden ohjelma....kovia nimiä on tulossa!