Mistä saada muuntaja 110V/120V -> 220V

6 posts, 1 page, 10,370 views

DJ SAL

Posts: 161

#1 • • DJ SAL
Olen vähän hukassa mutta tarkoitus olis saada tollasia vempeleitä jos niitä on jossai netissä tilattavana niin laittakaas urlia kiitos, täält kylält ei löydy kaikkea mitä haluaa :)
Ostan myös jos jollain ylimääränen tai tarpeeton.
ville

Posts: 3,780

#2 • • ville olen oikeasti ujo
sit kun ostat laitteen, niin katso, että siinä on tehoa 1.5 x se mitä laite kuluttaa. Muuten ei välttis riitä.
DJ SAL

Posts: 161

#3 • • DJ SAL
Disc Format: CD, CD-R and CD-RW for CD-Audio and MP3 data

Frequency Response: 4 Hz-20kHz

Signal-to-Noise Ratio: 115 dB or more (JEITA)

Total Harmonic Distortion: 0.006% (JEITA)

Audio Output: 2.0 V

Power Requirements: AC 120 V 60 Hz

Power Consumption: 20 W

Net Weight: 8.8 lbs

Dimensions: 12 in. (W) x 13-9/16 in. (D) x 4-5/16 in. (H)

_________________

Nämä ovat laitteen tiedot millainen minun täytyisi ostaa?
Avatar
#4 • • Dorka Guest
Mikä on kyseinen laite? Onko laitteessa muuntaja vai meneekö sähkö "suoraan laitteeseen"? Jos haluat välttämättä 120 -> 220 muuntajan niin sen teho pitää olla vähintää tuo 30W (20w x 1.5 jos lasketaan Villen suosituksen mukaan).

Jos laitteessa on erillinen muuntaja niin ostaisin uuden muuntajan ja jos siinä on erikoinen liitin niin juottaisin vanhasta muutajasta uuteen muuntajaan ko. pään...

Jos edelleen nää oli hepreaa niin vie johonkin elektroniikkaan keskittyneeseen (yleiselektroniikka varmaan on paras tähän hätään) firmaan kyseisen laittaan ja kerro ongelmasta myyjälle.
plink

Posts: 1,405

#5 • • plink team paska
sulla on väärä taajuuskin siinä, koska suomessa verkon taajuus on 50 Hz. vähän laitteesta kyllä kii, että onko tolla vaikutusta. muuntajia saat luultavasti paikallisista sähkötarvikeliikkeistä tai jos on kerran pakko tilata netistä, niin esim. www.bebek.fi löytynee.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Avatar
#6 • • Edited REivaaja Guest
No siinä nyt on aivan varmasti suodatin. 14+35=49 btw
Osta itse virtapuolen osat euro versioksi ja kolvaa kiinni ni johan toimii.
Eli muutama konkka, tasasuuntain, muuntaja ja sulakkeet ;) No ei kai, eli älä.
Ja ei, soittimet ei toimi vaihtovirralla, eikä verkkovirralla. Jos et usko, voin laittaa kuvan jossa nuolen pölyjä pioneeristani.
Teho.
hertsit.
teho=hertsit
Making us useless -priceless
viel yks... kuuntele Villeä kuitenkin.