Pacifique 2010?

103 posts, 6 pages, 72,128 views

-Catarina-

Posts: 36

#61 • • -Catarina- -Joraus-täti-
Mä en ikinä pääse noihin bileisiin, ku aina on jotain muuta *eiei*
Individual

Posts: 10,942

#62 • • Individual HYPNO!

Caro², 23.11.2008 01:52:
---
KooKie, 23.11.2008 01:43:
Tässä Pacifiquen tapauksessa nyt useimmin syy sattuu olemaan liikakilot. "En mä lähde Paseihin, kun en jaksa laihduttaa." tmv., ja harmihan se on, että hyvät tyypit jättää bileet sen takia väliin.

---

*toktok*


*toktok*

Joo, siis noin mäkin ajattelin. Mutta oikeasti ihmiset. Nyt ne ennakkoluulot roskikseen ja reivaamaan. Kun aina puhutaan pidättyväisistä ja jäyhistä suomalaisista, niin kyllä siitä oltiin hyvin kaukana, kun porukka tanssi ympäri ämpäri Serenaa ihan omina itsenään. Sellaisena kuin oli. This is not Helsinki. This is Pacifique! Mulla kaikkien typerien ennakkoluulojen takia jäi ainakin kahdet Pacit väliin. Älkää olko ihmiset yhtä tyhmiä ku meikäläinen, sillä toi Pacifique@ Serena on sen luokan klubikokemus, että meiksillä se kiilas top 3 bileisiin tän 8 vuoden aikana ku on bileissä juossut.
epicuros

Posts: 7,734

#63 • • epicuros

Individual, 23.11.2008 09:10:
Joo, siis noin mäkin ajattelin. Mutta oikeasti ihmiset. Nyt ne ennakkoluulot roskikseen ja reivaamaan.



QFT.

--
Valid criticism does you a favor.

veee

Posts: 58

#64 • • veee ding dong

Caro², 23.11.2008 01:31:

Tolta ne ihmiset nyt sitte näytää ilman sitä paitaa. Voi voi.



Hahah enpä oo nähny itestäni vielä yhtään kuvaa viime pacifiquesta vaikka etin, mutta nyt tuli sit tällee vastaan yks.. kiitos *nauru*

--
ding dong

Katzcu

Posts: 215

#65 • • Katzcu

Individual, 23.11.2008 09:10:
---
Caro², 23.11.2008 01:52:
---
KooKie, 23.11.2008 01:43:
Tässä Pacifiquen tapauksessa nyt useimmin syy sattuu olemaan liikakilot. "En mä lähde Paseihin, kun en jaksa laihduttaa." tmv., ja harmihan se on, että hyvät tyypit jättää bileet sen takia väliin.

---

*toktok*

---

*toktok*

Joo, siis noin mäkin ajattelin. Mutta oikeasti ihmiset. Nyt ne ennakkoluulot roskikseen ja reivaamaan. Kun aina puhutaan pidättyväisistä ja jäyhistä suomalaisista, niin kyllä siitä oltiin hyvin kaukana, kun porukka tanssi ympäri ämpäri Serenaa ihan omina itsenään. Sellaisena kuin oli. This is not Helsinki. This is Pacifique! Mulla kaikkien typerien ennakkoluulojen takia jäi ainakin kahdet Pacit väliin. Älkää olko ihmiset yhtä tyhmiä ku meikäläinen, sillä toi Pacifique@ Serena on sen luokan klubikokemus, että meiksillä se kiilas top 3 bileisiin tän 8 vuoden aikana ku on bileissä juossut.



Täytyy olla vaan samaa mieltä. Viime Pacit oli ensimmäiset mulle ja ennen bileitä oli niitä "apua mä oon läski ja valkonen ja en mä kehtaa mennä sinne kaikkien naurettavaks, kun kaikki muut (tytöt) on ruskeita ja kauniita ja hoikkia ja kauniita ja kaikinpuolinhyvännäkösiä, en lähe, enenenen!"- kohtauksia. Lähdin sitte kuitenkin ja oli yhdet parhaista bileistäni ikinä! Vastaantuleva jengi oli ihan samanlaisia kalkkilaivan kapteeneja selluineen ja jenkkakahvoineen ja muine pikkuvikoineen. Mutta kaikilla oli hymy herkässä ja tunnelma koko mestassa oli aivan käsittämätön ja se oli se, mikä merkkas. Toki niitä kauniita, ruskeita, timmejä tyttöjä löyty myös, mutta eipä niitä tullu kauheasti noteerattua, kun itsellä oli niin hauskaa *hymy*

Eli oikeasti, ulkonäköseikat hus helvettiin ja bileisiin!

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Lauri

Posts: 1,051

#66 • • Lauri Devoted

Katzcu, 30.11.2008 18:04:
---

Eli oikeasti, ulkonäköseikat hus helvettiin ja bileisiin!



Erinomaisesti tiivistetty! *aplodit*
Ziru

Posts: 113

#67 • • Ziru Night Queen
Aivan niin! Kaikki hilpeät tyypit mukaan vaan! *joo*
Itsellä ostettuna lentoliput, varattuna hotsku ja itse bileliputkin on jo hommattuna. *hih*
Ekaa kertaa näkemään nämä huisit bileet!
Wolverine

Posts: 1,860

#68 • • Wolverine
badabump! nyt vois alkaa herättelemään keskustelua siitä järjestetäänkö vuonna 2010 Pacifiquea.. eihän tässä olis kun reilu 3-4kk aikaa tiukentaa ittensä rantakuntoon *omg*
unoha

Posts: 929

#70 • • unoha Lti-/UG Collective
Pasifiqueis ois khyl aika käydä, jos nyt seuraaviin sit*justjoo*

--
Never Quit !

vel

Posts: 173

#73 • • vel
Tais olla Heikki L:n keikkakalenterissa 6.3.2010 XXX, XXX, Turku eli häntä tuskin näkyy Serenassa ensi vuonna. Kattelin just tuossa viikonloppuna ja monella ei vielä ole sinne asti mitään listauksia, joten odotellaan, odotellaan...
widowmaker

Posts: 8

#74 • • widowmaker
6.3 ois täydellinen päivä, alkulämpöä tulevaan, nimittäin viikko sen jälkeen lähtö aruballe <3 *kerskail*. ja tosiaan potuttaa kun ystäviä kyselee mukaan niin aina sama itku "pitäis laihduttaa, yhyy mä oon lihava, AI MÄKÖ PACIFIQUEEN, näillä jenkkiksillä??!?!?!?" ei sinne kroppaa mennä esittelemään vaan pitämän helvetin hauskaa. *jiihaa*
greencorbie

Posts: 25

#75 • • greencorbie
Pikainen katsaus googlella ilmoitti, että DJ Jussi Soro aikoo soittaa 06.03.2010 Pacifiquessa, Espoossa. *hymy*
tir

Posts: 951

#76 • • tir
*aplodit**jiihaa*
Cloud

Posts: 2,162

#78 • • Cloud Game Freak
Jos sitä tällä kertaa ostais sitten liput ajoissa.. tai siis pitääpä forcee eräs syteri ostamaan ne :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Damien

Posts: 2,882

#79 • • Edited Damien [tr3ox]
Uskaltaako tänne enää lähteä, kun viimeks palautteissa tuli niin pahoja kommentteja vatsoista pikku-perseiltä, että setä kaivaa kohta meisselin esiin ja antaa oikeasti jotain dissaamisen aihetta. Varokaa sauna-raiskaajaa!!! Buhahahahaaa.

ainiin, *plur* ettei menis vakavaks.