HYTKY: Aeropolis 24.5.2008 @ Helsinki

68 posts, 4 pages, 16,628 views

Anselmi

Posts: 2,578

#21 • • Anselmi And sell me
Rok

--
sen pituinen se

dorisch

Posts: 74

#22 • • dorisch gothic girl
ou nou, huono ajoitus veikkoset meinaan et meikämanne aikoo olla poissa kaupungista tuolloin D: vaan pitäkää te hauskaa
docius

Posts: 533

#23 • • docius viidakkorumpu
pidetään o/
terraluna

Posts: 1,270

#24 • • terraluna Agentti
Paskat, näyttää siltä etten pääse paikalle, oon hoitamassa sairasta isääni vielä lauantain. :/ Hyvät bileet takuulla, ei harmita kuin hiukka missaa nämä!

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

uniqe

Posts: 397

#25 • • uniqe suski
Tänä vloppuna!o/
Lyylikki

Posts: 2,975

#27 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Hyvä lähtee Naisten10 sunnuntaina näitten jälkeen *pepsodent*
uniqe

Posts: 397

#28 • • uniqe suski

Lyylikki, 19.5.2008 19:50:
Hyvä lähtee Naisten10 sunnuntaina näitten jälkeen *pepsodent*


Jooo :DDD yks kaveri kans uhos tästä :DD epäilin suuresti voiko se toteutua :D
introvert

Posts: 254

#29 • • Edited introvert focussed inwards to the soul
Nämä alkaa olemaan kohtapuolin niin informoinpa vähän tota meikän juttuu ku moni ei varmaan tiiä siitä.

Täällä kun mennään tuonne taivaisiin asti niin mun livesetti tulee olemaan myös siihen meininkiin sopiva. Mun musiikkia voi olla vaikea lokeroida, enkä varsinaisesti halua ollakaan lokeroitu, mutta sanoisin että jotain idm vaikutteista teknoa tää on. Jos oot tsekkaillu esim. Border Communityn julkasuja niin tällanen juttu varmaan on sitten tuttua. Multa kuullaan jotain liveversioita tulevista albumiraidoista Nightvisionilla ja myös uunituoretta unsigned kamaa. Rennolla reivi/rokkiotteella mennään fiiliksistä toiseen melodisilla taustoilla sävytettynä. Niitä tukemassa on kaverina mulla Sarana, joka on erittäin lahjakas ambient säveltäjä. Tämä on siis kovin ainutlaatuinen keikka, harvemmin tulee yleensä keikkaa heitettyä (toistaiseksi). Ainutlaatuinen siinäkin mielessä, että tällanen saundi on hyvin harvassa suomen bileissä, ainakin pääkaupunkiseudulla. Snoxn lupasi alustaa vastaavanlaisella saundilla ennen meidän keikkaa. Lineuppi on muutenkin kivan monipuolinen.

Tulkaapa siis kaikki avoimin mielin tähän taivaallisen ilon juhlaan, harvassa ovat tällaiset!

näytteet:
http://myspace.com/introvert001
sarana

Posts: 31

#30 • • sarana uudisasukas
Joo... Lentoon! Aeropolis aloittaa kesän! Kun ymmärtää, että maallinen olemassaolo koostuu hiukkasista, joilla on jokin massa, mutta jotka painavat ainoastaan suhteessa johonkin, ja tämä värähtely on osa maailmankaikkeuden kokonaisuutta, joka ei kokonaisuutena paina mitään, niin sitä nousee kuin itsekseen ja muuttuu valoksi, jota kaikki on *pihkassa*
maiu

Posts: 328

#31 • • maiu ..miau..

Lyylikki, 19.5.2008 19:50:
Hyvä lähtee Naisten10 sunnuntaina näitten jälkeen *pepsodent*



JES! ..muitakin hulluja.. Missä ihmeen mielenhäiriössä mä oon naistenkymppiin lupautunu?! ..normaalisti ku en oo yhtään urheilullinen (paitsi ehkä tanssilattialla), ni mitä ihmettä..

--
sitä saa, mitä tilaa

terraluna

Posts: 1,270

#32 • • Edited terraluna Agentti

maiu, 20.5.2008 16:52:
---
Lyylikki, 19.5.2008 19:50:
Hyvä lähtee Naisten10 sunnuntaina näitten jälkeen *pepsodent*

---


JES! ..muitakin hulluja.. Missä ihmeen mielenhäiriössä mä oon naistenkymppiin lupautunu?! ..normaalisti ku en oo yhtään urheilullinen (paitsi ehkä tanssilattialla), ni mitä ihmettä..



Kolmas ilmoittautuu! *iloinen* Pääsen sittenkin myös bileisiin!

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

HYTKY org

Posts: 136

#33 • • HYTKY org
Näistä voi fiilistellä edellisten Manaus-bileiden (1.3.08) meininkiä:

1

2

3

4

5

6
yavi

Posts: 130

#34 • • yavi
*hehkuttaa*
hieno, hieno ilta tulossa *pihkassa**plur*
oddi

Posts: 75

#35 • • oddi
galaksit räjähtää ;)
sapeli

Posts: 11,768

#36 • • sapeli jokukukamikä?
*nuha*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

uniqe

Posts: 397

#37 • • uniqe suski
Juhuu tänään!!!! o/ o/
HYTKY org

Posts: 136

#38 • • HYTKY org
Tavataan tänään Aeropoliksessa! Hae oma matkustusasiakirjasi joutuin lähimmältä virkailijalta tai lähetystöstä! Kaupungissa maksuvälineenä kelpaa vain käteinen, joten otathan riittävästi aeroja mukaasi! Matkatavarasäilytyksen ja virvokepisteen palvelut ovat mukavuutenne maksimoimiseksi käytettävissänne! Tervetuloa! ;)
RamiR

Posts: 209

#39 • • RamiR
Tänään:) Varmasti huikea ilta luvassa:)
Jago

Posts: 4,039

#40 • • Jago un-trained monkee

HYTKY org, 24.5.2008 12:05:
Tavataan tänään Aeropoliksessa! Hae oma matkustusasiakirjasi joutuin lähimmältä virkailijalta tai lähetystöstä! Kaupungissa maksuvälineenä kelpaa vain käteinen, joten otathan riittävästi aeroja mukaasi! Matkatavarasäilytyksen ja virvokepisteen palvelut ovat mukavuutenne maksimoimiseksi käytettävissänne! Tervetuloa! ;)


mitä genreä kukakin soittaa?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe