SANCTUARIS presents ELECTRIC UNIVERSE 5.7.2008 @ Virgin Oil Company, HKI 5.7.2008 @ Helsinki

24 posts, 2 pages, 6,784 views

NextAce

Posts: 2,505

#1 • • NextAce Alienated
Electric Universe*slurps*

--
-Alienation-

-----

tomii

Posts: 3,594

#2 • • tomii kallion herttua
EU rokkas kyl viimeks, mut enpä tiedä jaksaako näin pian tsekkaa uusiks, varsinkaan Virginissä.

--
reivaan kunnes kuolen

golem

Posts: 1,395

#3 • • golem Golem
Iso hatunnosto. Electric Univese on yksi kaikkien aikojen suosikkeja. Täällä tuun olemaan, jos oon Suomessa :)

Aikaisempaan kommenttiin mielipide, että vähissä on paikat, johon A. saa B. uskaltaa tuoda isoja psykestaroja.

Eli vaikka ihmiset kuinka dissaisi Studio 51:stä, Virginiä tai Gloriaa, niin muita soveliaita paikkoja saa ehdottaa =)
golem

Posts: 1,395

#4 • • golem Golem
Miten niin vähän ihmisiä on huomannu nää bileet? Tajuuttekste, Electric Universe, tehny musaa v. 1994 lähtien aktiivisesti, (vuoden ennen Astral Projectionia eka julkaisu), Goa trancen legendoja aktiivisesti tähän päivään asti päinvastoin kuin esim. Astral, joka ei oo vuosikausiin tehny mitään uutta. Ja soundikin muuttunut tosi paljon matkan varrella (vanha Goa vs. Divine Design albumi vs. Unify albumi vs. Silence in action. Ja kaikki vitun tiukkaa soundia. (ainoa poikkeus on ehkä aivan uusin albumi Burning, jossa tosi nopean kuuntelun perusteella ei ollu keksitty mitään uutta Silence in Actionin ja ESP:n jälkeen)

Mikään muu artisti ei vissiin oo päässyt niin usein mun miksauksiin kuin Electric Universe (lähes kaikissa full-on tai goa miksauksissa väh. 1 biisi). Ja oltiin itsekin harkittu k.o. artistin tuomista, mut hyvä näin päin niin pääsee itse bilettämään o/

Mulla ei oo mitään tekemistä näiden bileitten järkkäämisen kaa, mut tää on sen verran loistosoundia, ettei voi muuta kuin suositella.




Ja vähän pitää myös promota et K.O. artistin biisi löytyy esim. seuraavien mixtapejen välistä ;)

http://klubitus.org/musiikki.php?id=2646
http://klubitus.org/musiikki.php?id=2672
http://klubitus.org/musiikki.php?id=3739
http://klubitus.org/musiikki.php?id=4480
SanctuariS

Posts: 9

#5 • • Edited SanctuariS
New Updated Flyer coming out soon!

...stay tuned!
SanctuariS

Posts: 9

#6 • • SanctuariS
New updated flyer coming soon!
SanctuariS

Posts: 9

#8 • • Edited SanctuariS
luvassa siis jotain TÄYSIN ENNEN NÄKEMÄTÖNTÄ yhdistettyä video- ja revontuliesitys spektaakktelia, jota kannattaa tulla katsomaan kaikkien muiiden mahtavien artistien pauhatatessa kesän MAISTUVINTA MUSAA parhaissa klubibileissa ---- ja VIELÄ täysin uudessa paikassa!!!!!!.


t. Sanctuaris crew
Miazu

Posts: 815

#9 • • Miazu Päivänsäde
Miauuuuuuuuuuuuuuuuuu vähän siiistiiiiiii elecric universe :)))) ja daksi :))))

T'änne pakko päästä ;)))
SanctuariS

Posts: 9

#10 • • SanctuariS
JEE tasan kolme viikkoa + 1pv bileisiin... ei jaksa oottaaaaaa... pian pian ...

*jiihaa* *aplodit* *jiihaa* *aplodit* *jiihaa* *aplodit* *jiihaa* * *aplodit* *jiihaa* *aplodit*
ninscu

Posts: 635

#11 • • ninscu candydelic
Hitto mulle lyötii toi koko viikonloppu töitä et sain konemetsän vapaaks :O
Mut kyl tänne silti on pakko tulla, vaik sit vähä kiireellä *joo* Lipun vois kyl käydä poistaas täs joku päivä.

--
.. grooving with the eternal now ..

tomii

Posts: 3,594

#12 • • Edited tomii kallion herttua

golem, 13.4.2008 14:28:
Miten niin vähän ihmisiä on huomannu nää bileet? Tajuuttekste, Electric Universe, tehny musaa v. 1994 lähtien aktiivisesti...



Sori, vastaan törkeen myöhässä tähän sun läppään, mut kuten aiemmin oon ite maininnut samaisessa threadissa, että näähän oli "ei niin kauan sitten" Suomessa. Ite ainakin luultavasti skippaan sen takia, vaikka edellinen keikka olikin ihan vitun kova (oon aika tiukalla budjetilla kesän, niin pitää priorisoida, ehkä muillakin sama juttu?). Jos olisin missannut edellisen kerran, niin tääl oltais saletisti. Et kyl mäkin suositan, jos jengi ei oo nähny ennen, mut muussa tapauksessa ei ehkä paras veto buukkaukseen, kun tosiaan ei oo kauaa, kun EU oli stadissa (tosin lämppärit on kyl vitun rautasia tälläkin kertaa). Rautasta saundia *piis**joo*

--
reivaan kunnes kuolen

polly

Posts: 1,259

#13 • • polly Herra

tomii, 13.6.2008 15:35:
---
golem, 13.4.2008 14:28:
Miten niin vähän ihmisiä on huomannu nää bileet? Tajuuttekste, Electric Universe, tehny musaa v. 1994 lähtien aktiivisesti...


---


Sori, vastaan törkeen myöhässä tähän sun läppään, mut kuten aiemmin oon ite maininnut samaisessa threadissa, että näähän oli "ei niin kauan sitten" Suomessa. Ite ainakin luultavasti skippaan sen takia, vaikka edellinen keikka olikin ihan vitun kova (oon aika tiukalla budjetilla kesän, niin pitää priorisoida, ehkä muillakin sama juttu?). Jos olisin missannut edellisen kerran, niin tääl oltais saletisti. Et kyl mäkin suositan, jos jengi ei oo nähny ennen, mut muussa tapauksessa ei ehkä paras veto buukkaukseen, kun tosiaan ei oo kauaa, kun EU oli stadissa (tosin lämppärit on kyl vitun rautasia tälläkin kertaa). Rautasta saundia *piis**joo*



joo no eihän siitä ole kuin pari vuotta ;)

yks parhaista liveistä ikinä, ei kannata missaa.
muutenkin line up on niin kohdillaan kuin olla vaan voi.
jokainen artisti line upissa on todistettu tanssilattialla erittäin toimivaksi ja varsinkin daksinamurti, ne ketkä pääsivät todistamaan miehen viime setin voivat vakuuttaa että en liioittele yhtään kun sanon et perkeleen kova dj :D

cosmic delusion monille vielä kovin tuntematon mutta siltin niin erinomainen.

Electric universe on kevyesti parhain live vanhan liiton bändeistä, mikään muu ei pääse edes lähellekään sitä energia tasoa mihin nämä jätkät yltää ;)

squaremeat on kuitenkin suomi saundia aateliaa ja erittäin toimivaa tanssimusaa
tomii

Posts: 3,594

#14 • • tomii kallion herttua

polly, 13.6.2008 15:46:
---

joo no eihän siitä ole kuin pari vuotta ;)

yks parhaista liveistä ikinä, ei kannata missaa.
muutenkin line up on niin kohdillaan kuin olla vaan voi.
jokainen artisti line upissa on todistettu tanssilattialla erittäin toimivaksi ja varsinkin daksinamurti, ne ketkä pääsivät todistamaan miehen viime setin voivat vakuuttaa että en liioittele yhtään kun sanon et perkeleen kova dj :D

cosmic delusion monille vielä kovin tuntematon mutta siltin niin erinomainen.

Electric universe on kevyesti parhain live vanhan liiton bändeistä, mikään muu ei pääse edes lähellekään sitä energia tasoa mihin nämä jätkät yltää ;)

squaremeat on kuitenkin suomi saundia aateliaa ja erittäin toimivaa tanssimusaa



Jep, mut toi tosiaan oli mun spekulaatio Golemille siitä, kun hän ihmetteli miksei jengi tunnu olevan yhtä liekeissä kuin viimeksi. Ite toivon kyllä järkkärien puolesta, että olen väärässä spekulaatioineni, EU, jos joku ansaitsee täyden lattian. :) Ja siinä mielessä tietty ajankohtainen buukkaus, että on pamahtanut uutta matskuakin (?) kehiin (tää oli kyl multa mennyt jostakin syystä ihan täysin ohi, pahoittelut :). Itsestäni jotenkin vaan tuntuu siltä, että "täähän oli just", mut... mä oon mä. :P

--
reivaan kunnes kuolen

Shatter Sound

Posts: 164

#15 • • Shatter Sound Mastermind
rok v*tun rok rok! ihan kipee line up!

*jiihaa*

tällästä tapahtumaa ollaan kyllä odotettu! ei yhtään turhaa sekoilusaundii vaa pelkästää laatutykitystä! electric universe ja cosmic delusion*pahis*

suosittelen lämpimästi kaikille tiukan psyken ystäville, etenki jos ko. artistit ei oo tuttui

--
at the edge of infinity

SanctuariS

Posts: 9

#16 • • SanctuariS
Rakas juhlakansa!!

Pakko kyllä sanoo et oon aivan totaalisen rok rok näiden bileiden saundista. En vaihtais mitään pois. Kaikki vaan on niin hyviä artisteja.

Ja toisaalta näyttää siltä että nää on kesän AINOOT suuremmat psyke-klubibileet. Sikäli sääli, mutta onneks SanctuariS pelastaa tilanteen. Toivottavasti kaikki tajuavat kuinka upeat bileet on tiedossa ja miten hyvältä luissa ja ytimissä tuntuu jorata koko skenen ja kavereiden ympäröimänä tanssilattia täydessä tulessa. Se tekee ihmeitä- itselle ja kaikille yhdessä. Lopulta kaikki on vain yhta perhettä. Väitän että koko skene kaipaa sitä ryhmähenkeä ja isompia bileitä kannustaakseen itseäään eteenpäin. Niitä hyviä hetkiä joita muistella. Sinä olet TARKEÄ osa sitä.

Vaatii suuria ponnisteluja ja annos rohkeutta duunaa jotain tällästä teille.. vähän erilaista - ei samoihin artisteihin kangistunutta line-uppia. Moni ei varmasti tiedä kaikkia artisteja, mutta esimerkiksi Cosmic Delusion on sellainen löytö, että huh huh. Odotan jengin itkevän sen levyjä myyntiin jo kesken keikan. Saundi on aivan nappi tanssi kamaa. Harvemmin mikään bändi säväyttää Suomessa - tai muaallakaan - samalla lailla. Ne vois ihan yhtä hyvin soittaa vikana, jos olisivat suuremman yleisön tiedossa. Meininki olis varmasti aivan sairasta.*iloinen**pahis*

Tästä on tulossa kunnon spektaakkeli ja toivoisin mielellään mielipiteitä ja keskustelua bileistä ylipäätänsä. Me ollaan tekemässä teille jotain todella himmeetä. Jotain sellasta mihin ei täälläpäin olla totuttu. Tiedän että tää kiinnostaa monia. Sana on vapaa ja kysyä saa mistä vaan!!

Electric Universe on yksi parhaista liveista mitä olen ikinä nähnyt ja se on aika hitonmoinen saavutus. Psykebileitä on tullut nähtyä sentään noin 13 vuotta. Yhteistyötä ja bileitä on tehty miltein joka ainoan suomessa psykebileitä järjestävän tahon ja organisaation kanssa, joten aika vankka perstuntuma on siitä mitä on tullut nähtyä. Siihen mahtuu jo muutamat kinkerit. E.U. vaan todella osaa sen homman.

Jos vielä ajattelee lipunhintaa nii olemme pitäneet sen niin alhaisena kuin mahdollista. Tarkoitus on tarjota mahdollismman monelle mahdollisuus päästä tanssimaan yhdessä. Lähes jokaisista bileistä joutuu maksamaan vähintään jotain kympin tienoilla ja sillä saa hyvin vaihtelevasti vastinetta rahoillensa. Nyt on luvassa mm. yksi KAIKKIEN AIKOJEN artisteista ja läjäpäin kaikkea sitä mitä pienemmissä paikoissa ei ole lähellekkään mahdollista toteuttaa. Jotain sellasta mika muistuu, että olipas ne *plur**plur**plur*.


Jos tämä tuntuu siltä et tää vois olla sunkin juttu niin tervetuloa mukaan. Tää on just se mitä Suomesta on puuttunut. Ensiikon jälkeen säkin ymmärrät mitä tarkoitan.

Step into the dream like all the others.
Feel free - together.
So Beautiful.
Always.

*yingyang*SanctuariS*yingyang*
Rivakka

Posts: 593

#17 • • Edited Rivakka T2xikerien

SanctuariS, 13.6.2008 14:41:
JEE tasan kolme viikkoa + 1pv bileisiin... ei jaksa oottaaaaaa... pian pian ...

*jiihaa* *aplodit* *jiihaa* *aplodit* *jiihaa* *aplodit* *jiihaa* * *aplodit* *jiihaa* *aplodit*


Ei oo muuten enää, ku reilu yhdeksän päivää*jee*Sit päästään hippaamaan*tanssittel**jiihaa*
Rivakka

Posts: 593

#20 • • Rivakka T2xikerien
Niinku mitä Vittuu???