helsinkiLIVE presents DRUM´N BASS LEGENDS 9.5.2008 @ Helsinki

87 posts, 5 pages, 19,222 views

Viltsu

Posts: 2,010

#21 • • Viltsu noname

krisu@helsinkilive, 18.4.2008 10:15:
helsinkiLIVE presents DRUM´N BASS LEGENDS..



Basso:sta kantautui juuri korviin nämä =))

UIUUuuuUUUUUuuuuhh!

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Foxmagon

Posts: 1,329

#22 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Joo kyl.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Snaggo

Posts: 1,147

#23 • • Snaggo ;__;
mites mä nyt vasta tän löysin?
Vois pyrkiä saapumaan paikalle*joo*

--
bojoing.

Theo

Posts: 17

#26 • • Theo
KJ Sawka kiinnostais aivan julmetusti. Tuntuu kyllä aika hölmöltä tuon kaverin jälkeen maalailla noita omia biittejä piano rolliin isku iskulta, kun samassa ajassa tuo on soittanut varmaan koko settinsä. Pitäsköhän hankkia ne rummut ja opetella.. *hih*
Tupe-san

Posts: 447

#27 • • Tupe-san
im in ! iha mahtavaa !

--
No Reality

Kimbou

Posts: 608

#28 • • Kimbou

vapauden halveksija, 24.4.2008 03:35:
---
Kimbou, 23.4.2008 16:41:
mitä paskaa tää nyt!!!! 9.5 joku taitaa olla kertausharjoituksissa leikkimässä sotaa*dissaa**dissaa*

Huhhuh, rupes melkeen kasvaa peenis otsasta. oisko jollain jotain hyviä konsteja saada noihin kertauksiin lykkyä??

---


Reservinkieltäytyminen.



en ollut kuullukkaan moisesta!! kertaukset alkaisi 5 päivä, onkohan mahdotonta saada päätöstä siihen mennessä jos huomenna jo kiikuttaa itse lapun perille asti. riittänee kun vie sen santiksen portille spolleille.

Huh, toihan ois hyvä juttu pääsis keikalle et ei kyllä mun kohdalla sen suurempaa aatetta takana :D

mites toi kun siihen saa itse laittaa suorittamis päivämäärän? voinko laittaa sen vaikka muutaman kuukauden päähän? entäs ne tehtävät mihin laitetaan, millasia ne on?

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

vapauden halveksija

Posts: 58

#29 • • vapauden halveksija jos oisin

Kimbou, 24.4.2008 17:18:
onkohan mahdotonta saada päätöstä siihen mennessä jos huomenna jo kiikuttaa itse lapun perille asti


Ei ollenkaan. Sanotaanhan tuossakin:
"Hakemuksen voi jättää koska vain varusmiespalveluksen jälkeen. Se hyväksytään automaattisesti, joten käytännössä kyseessä on ilmoitus."

Kimbou, 24.4.2008 17:18:
mites toi kun siihen saa itse laittaa suorittamis päivämäärän? voinko laittaa sen vaikka muutaman kuukauden päähän? entäs ne tehtävät mihin laitetaan, millasia ne on?


Jos siinä kysytään suorittamispäivämäärää erikseen niin eiköhän siihen sit voi laittaa vaikka parin kuukauden päähän. Tehtävät ovat sitten varmaankin samaa settiä, mitä sivareiden suorittamassa sivarikoulutuksessa. Eli Lapinjärven koulutuskeskuksessa hengailua ja luentojen seuraamista. Lähinnä muodon vuoksi pitää tehdä jotain.
Kimbou

Posts: 608

#30 • • Kimbou

vapauden halveksija, 24.4.2008 19:07:
---
Kimbou, 24.4.2008 17:18:
onkohan mahdotonta saada päätöstä siihen mennessä jos huomenna jo kiikuttaa itse lapun perille asti

---

Ei ollenkaan. Sanotaanhan tuossakin:
"Hakemuksen voi jättää koska vain varusmiespalveluksen jälkeen. Se hyväksytään automaattisesti, joten käytännössä kyseessä on ilmoitus."


---
Kimbou, 24.4.2008 17:18:
mites toi kun siihen saa itse laittaa suorittamis päivämäärän? voinko laittaa sen vaikka muutaman kuukauden päähän? entäs ne tehtävät mihin laitetaan, millasia ne on?

---

Jos siinä kysytään suorittamispäivämäärää erikseen niin eiköhän siihen sit voi laittaa vaikka parin kuukauden päähän. Tehtävät ovat sitten varmaankin samaa settiä, mitä sivareiden suorittamassa sivarikoulutuksessa. Eli Lapinjärven koulutuskeskuksessa hengailua ja luentojen seuraamista. Lähinnä muodon vuoksi pitää tehdä jotain.



jep, Kiitos tästä!

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

helsinkiLIVE

Posts: 3

#32 • • Edited helsinkiLIVE
A little over one week to go till THE day! Make sure you get your pre sale tickets from Street Beat in advance!

Remember to free your calendar on Thursday the 8th as helsinkiLIVE becomes live at Club Ahjo; The Secret Night of Science pre-party! That night you might glimpse a unique little teaser of the main event that takes place on the 9th @ Studio51.

Dont miss this!
bansq

Posts: 931

#33 • • bansq leftfield winger.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=61668;pid=1118355#1118355

01 seba & lotek - so long
02 intense - positive notions
03 the chameleon - just close your eyes and listen
04 q project - solar system
05 apollo two - atlantis (i need you) (bukem remix)
06 appaloosa & dj dream - chord data
07 tayla - dimensions
08 tayla - bringing me down
09 blame - overhead projections
10 blu mar ten - futureproof
11 seba - sonic winds
12 paradox - planet3
13 source direct - secret liaison
14 pfm - wash over me
15 artemis - elysian fields
16 ltj bukem - a couple of beats

bukem approved material inside!

--
plip goes on.

Timmo

Posts: 657

#34 • • Timmo
Perjantaina. *slurps*

--
Elämä On Raato

Sallakat

Posts: 2,220

#35 • • Sallakat jungle, baby !
voi piru tää on jo nyt ja rahat täysin aivan totaalisen lopussa NYYYH NYYH *nyyh**poks* ei viitsis visaa vinguttaa bileilyn takia uGh toi kj sawka ois kyl niiiiin must pakko nähdä. huoh* haistakee.
Individual

Posts: 10,942

#37 • • Individual HYPNO!

tommib, 7.5.2008 18:54:
voisko joku kertoa noista huomisita bileistä infoa? Ei tunnu mistään löytyvän mitään



Mitä infoa?

GENERAL INFO:

helsinkiLIVE "The Secret Night of Science"

DRUM´N BASS LEGENDS !!

Friday 9th May @ Studio 51. Helsinki // From 21.00 till 04.00 // Age
limit: 18

Tickets: 22 € from the door. // 17 € in advance (presale ticket includes
free entrance to the pre-party @ Club AHJO on Thursday 8th May 2008)

Advance tickets from da Famous StreetBeat record shop.. on sale now..
Fornarina

Posts: 283

#38 • • Fornarina

tommib, 7.5.2008 18:54:
voisko joku kertoa noista huomisita bileistä infoa? Ei tunnu mistään löytyvän mitään



Ihan rauhassa, ne on vasta ylihuomenna *justjoo*
dj upi

Posts: 1,835

#39 • • dj upi
Onx soittoaikatauluij?