140 posts, 7 pages, 37,194 views
Sallakat, 18.4.2008 16:14:
hobbyhallista (ainakin kanta-asiakkaille) LG:n 42" full heady LCD telkku van 1190 egee. taitaa olla halvin tällä hetkellä.
1,79 Ilman Plussa-korttia 2,19 | Etusi 0,40
1.4.-1.5.2008
---
Niin siis missä kaupassa?
sbanc, 20.4.2008 15:15:
---
1,79 € Ilman Plussa-korttia 2,19 € | Etusi 0,40 €
1.4.-1.5.2008
---
Niin siis missä kaupassa?
---
Plussa-ketjuun kuuluvissa kaupoissa eli k-kaupat
Ota sarjanumero talteen niin tiedät todella, mihin rahasi meni.Skenemursu, 23.6.2008 04:12:
en tiedä onko tämä ihan oikea topicci, mutta kokeillaan...
olen pidemmän aikaa ihmetellyt mihin fyrkat aina katoo joten nyt aloin träkkäämään niitä. Joka päivän pääteeksi kirjoitan ylös mihin käytin kyseisenä päivänä massia. Näin sitten kuukauden jälkeen voin katsoa paljonko meni rahaa... ongelma on että en ole laskenut tulopuolta jotta olis voinut tarkastaa, että täsmääkö tilit vai onko hävinnyt johonkin... anyways ilmoittelen ensi kuun alussa paljonko rahaa menee ja mihinkä.
Skenemursu, 23.6.2008 04:12:
en tiedä onko tämä ihan oikea topicci, mutta kokeillaan...
olen pidemmän aikaa ihmetellyt mihin fyrkat aina katoo joten nyt aloin träkkäämään niitä. Joka päivän pääteeksi kirjoitan ylös mihin käytin kyseisenä päivänä massia. Näin sitten kuukauden jälkeen voin katsoa paljonko meni rahaa... ongelma on että en ole laskenut tulopuolta jotta olis voinut tarkastaa, että täsmääkö tilit vai onko hävinnyt johonkin... anyways ilmoittelen ensi kuun alussa paljonko rahaa menee ja mihinkä.
akir0, 23.6.2008 09:03:
---
Viel helpompi tapa on säästää kuitit ja kattoa niistä :) Mut en tiedä saako siellä puolen maailmaa kuitteja ostoksista..
joo voi mennä aika vaikeeksi kuittieen saaminen täällä... tai kyllähän niitä saa mutta kestää kauan ja aika säätöäLost-Soul, 23.6.2008 09:04:
---
akir0, 23.6.2008 09:03:
---
Viel helpompi tapa on säästää kuitit ja kattoa niistä :) Mut en tiedä saako siellä puolen maailmaa kuitteja ostoksista..
---
Mitä näin lomaturistina voisi sanoa, niin ei kuitteja jostain perusostoksista on turha havitella...
Nordea nostaa primekorkoaan 0,40 prosenttiyksiköllä 4,90 prosenttiin. Korotus tulee voimaan 8.7.2008.
Nordea Prime -korko on pääasiassa asuntolainojen viitekorkona käytetty korko.
Päätös perustuu markkinakorkojen kehitykseen. Korot ovat nousseet, koska euroalueen talouskasvu on nopeutunut ja inflaatiopaineet lisääntyneet.
Taloussanomien mukaan toukokuussa 150 000 euron asuntolainan 25 vuodeksi ottaneen laina-aika on venynyt jo tasaerälyhennyksessä neljä vuotta ja viisi kuukautta, jos velallinen on sitonut sen johonkin nyt korkoaan nostaneen pankin prime-korkoon.
Jos lainanottaja on valinnut lyhennystavakseen annuiteetin, hän ehti Suomen Rahatiedon laskelmien mukaan maksaa kerran alkuperäistä 851 euron kuukausimaksua. Kesäkuussa koroista ja lyhennyksistä kertyi 872 euroa, ja heinäkuun lyhennys on jo 65 euroa toukokuun erää suurempi.
RainChild, 15.4.2008 21:24:
www.favoptic.com
Silmälaseja (ihan hienojakin viel) mielestäni ihan hyvään hintaan. Yksteholinssit mahdollisine hajataittojenkorjauksineen kehyksillä ja postilaatikkoon kannettuna esim. 44 e. Myös muita ominaisuuksii laseihin saa.. esim. polaroidut tai aurinkolasit etc. (tietty lisähintaan)
Ei nyt mikään tarjousjuttu ja voihan niitä löytyy VIEL halvempia, mut ainaki mulla vierähti kivi sydämeltä kuullessani firmasta, kun tiesin kerta joutuvani hankkimaan uudet lasit.
Edit* Eli tuolta saa ottaa lainaan max. neljät sovituskehykset, jotka saapuvat postissa melko nopeasti (itse tilasin ke, tulivat seuraavana ma). Jos jotkut kehykset miellyttää, pitää merkkaa tussilla pupillien paikat ja lähettää takas (postikulut on maksettu). Sitten netistä tehdään tilaus ja silmälasit laskuineen tulee postissa noin viikossa tai parissa. Itse olen nyt tuossa tilausvaiheessa :). Äiti on tilannut aiemmin tuota kautta ja oli tyytyväinen.
Roope Ankka, 15.7.2008 07:27:
Kenelleköhän sitä nyt kirjoittaisi?