Tarjoukset, kampanjat ja yleisesti kannattavat ostokset, a.k.a. virallinen rahansäästötopic

140 posts, 7 pages, 37,086 views

m1kk3

#22 • • m1kk3 no-life

Displacer, 15.4.2008 17:46:
---
Timce, 15.4.2008 17:45:
Löytyykö jostain kaupata halpaa kaliaa? Viikonlopuks tarttis 24 x tölkki.

---

Lidl ;)

Ja on muuten hyvääkin, pesee nää suomalaiset koffit, lapinkullat yms. kuravedet ihan koska vaan

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Timce

#23 • • Timce

mikke, 15.4.2008 17:48:
---
Displacer, 15.4.2008 17:46:
---
Timce, 15.4.2008 17:45:
Löytyykö jostain kaupata halpaa kaliaa? Viikonlopuks tarttis 24 x tölkki.

---

Lidl ;)

---

Ja on muuten hyvääkin, pesee nää suomalaiset koffit, lapinkullat yms. kuravedet ihan koska vaan

Jaahas..No täytyypä kokeilla. Onko joku erityinen merkki sitä hyvvee?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

m1kk3

#24 • • Edited m1kk3 no-life

Timce, 15.4.2008 18:13:

Mie olen ite aina ostanu niitä sikspäkkejä, sellasia lasisia vähän erikoisen muotoisia 0,33l pulloja. Merkkiä en muista mutta ite tykkään siitä, toki suomalaiseen makuun tottuneelle se voi olla vähän outoa aluksi (ja yllättävän moni sanoo et se on paskaa, tiiä sit) :) Grafenwalder on toinen hinta muistaakseni euron per puolen litran tölkki. Ja sitte oli sekin mitä sai siinä 24x0.33l laatikossa... Vittu ku muista sitäkään nimeä :D Kaikki oluet mitä olen Lidlistä ostanu, on olleet oikein maukkaita. Suomalaisiin oluihin ei ainakaan mun kohdalla oo enää paluuta :)

Jos varman päälle haluaa ottaa ni ostaa eka vaik yhden siksarin tai yksittäisen tölkin ja maistaa et miten se sattuu omaan makuun :)

edit: Bergadler on myös erinomaista, tosin ei enää niin halpaa :)

--

(c) Sir Henri Risti

Displacer

#25 • • Displacer

mikke, 15.4.2008 18:29:
---

---

Mie olen ite aina ostanu niitä sikspäkkejä, sellasia lasisia vähän erikoisen muotoisia 0,33l pulloja. Merkkiä en muista mutta ite tykkään siitä, toki suomalaiseen makuun tottuneelle se voi olla vähän outoa aluksi :) Grafenwalder on toinen hintalaatusuhteeltaan hyvä olut, hinta muistaakseni euron per puolen litran tölkki. Ja sitte oli sekin mitä sai siinä 24x0.33l laatikossa... Vittu ku muista sitäkään nimeä :D Kaikki oluet mitä olen Lidlistä ostanu, on olleet oikein maukkaita. Suomalaisiin oluihin ei ainakaan mun kohdalla oo enää paluuta :)

Jos varman päälle haluaa ottaa ni ostaa eka vaik yhden siksarin tai yksittäisen tölkin ja maistaa et miten se sattuu omaan makuun :)

Kannattanee olla varovainen tosiaan tuon maun suhteen. Kerran erehdyin ostamaan saksalaista halpakaljaa ja siihen se sit jäikin... Ei tosin ollut Lidlistä.
Timce

#26 • • Timce

mikke

Ei ole aikaa ottaa varman päälle. :D
Sen verran on erilaisia oluita tullu juotua, että tuskin alan noita Lidlin tuotteikaan pois sylkemään.

--

-Jake the Muss

m1kk3

#27 • • m1kk3 no-life

Displacer, 15.4.2008 18:33:
Kannattanee olla varovainen tosiaan tuon maun suhteen. Kerran erehdyin ostamaan saksalaista halpakaljaa ja siihen se sit jäikin... Ei tosin ollut Lidlistä.

Juu toki, etenkin jos on tottunut suomalaisia juomaan. Ja tässähän olikin nyt kyse _halvasta_ oluesta, ei voi olettaakaan että se on niin hyvää ku joku spesiaalimpi ja kalliimpi :) Jos varman päälle haluaa ottaa ni menee sit ja ostaa sen nallesalkun, eihän sekään oo ku alle parikymppiä kai tarjouksessa.

--

(c) Sir Henri Risti

Timce

#28 • • Timce

mikke
Juu toki, etenkin jos on tottunut suomalaisia juomaan. Ja tässähän olikin nyt kyse _halvasta_ oluesta, ei voi olettaakaan että se on niin hyvää ku joku spesiaalimpi ja kalliimpi :) Jos varman päälle haluaa ottaa ni menee sit ja ostaa sen nallesalkun, eihän sekään oo ku alle parikymppiä kai tarjouksessa.

Mullakin oli alunperin taka-ajatuksena siis ostaa alennettua Suomi-olutta, mutta eipä ne alennukset taida niin paljoa olla, että jaksaa sittareihin ja prismoihin mennä erikseen niitä hakemaan. (Kun on niitä lapsiperheitä ja itkua ja hammastenkiristystä ja kassajonoja..hrrr.) Joten Lidl on mun valinta.

grafenwalder.jpg

--

-Jake the Muss

m1kk3

#29 • • m1kk3 no-life

Timce, 15.4.2008 18:51:
Joten Lidl on mun valinta.

Cool :) Kerrohan sitte joskus että mitä tykkäsit :) Perhana ku alko itelläkin tekemään mieli olutta, jospas kävis itekin lidlin kautta *kuolaa*

--

(c) Sir Henri Risti

wiwi

#30 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

mikke, 15.4.2008 18:29:
---
---
Mie olen ite aina ostanu niitä sikspäkkejä, sellasia lasisia vähän erikoisen muotoisia 0,33l pulloja. Merkkiä en muista mutta ite tykkään siitä, toki suomalaiseen makuun tottuneelle se voi olla vähän outoa aluksi (ja yllättävän moni sanoo et se on paskaa, tiiä sit) :)

Niin sellasia pieniä, jotka näyttää ihan lääkepulloilta? On varmaan samaa johon olen itse tutustunut, joku Pils tai vastaava taisi olla. Muistan joskus alaikäisenä kun piti saada juomia ja päädyttiin osta(tta)maan kaks siksteriä kyseistä olutta, maksoi 4€/sixpack mikä oli silloin ihan überhalpaa. Kaverin kanssa maistettiin yksi pullo puoliksi ja myytiin loput 11 kappaletta jollekin vielä vähän teinimmälle diskon pihalla, hintaan 10€. :D

Ei se viime syksynä ollut enää yhtään niin pahaa. Lievä ruisleivän aromi siinä mun mielestä kyllä on.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

m1kk3

#31 • • m1kk3 no-life

wiwi, 15.4.2008 18:58:
Niin sellasia pieniä, jotka näyttää ihan lääkepulloilta? On varmaan samaa johon olen itse tutustunut, joku Pils tai vastaava taisi olla.
--klips--
Ei se viime syksynä ollut enää yhtään niin pahaa. Lievä ruisleivän aromi siinä mun mielestä kyllä on.

Just se :) Sitä itse tosiaan yleensä Lidlistä ostan. Maku on tosiaan hieman erikoinen, ehkä siksi moni sanoo että se on ihan paskaa. Makuasiat toki on aina vähän sellasia ja tälläsiä. Tosin mä juon olutta enemminkin saunan yhteydessä ja etenkin ruokajuomana, joten kännin hankinta ei ole aina se ensisijainen tarkoitus. Tiiä sitten miten tota olutta menis alas se pari siksaria, tolleen muutaman pullon annoksina on maistunut oikein hyvin :)

--

(c) Sir Henri Risti

wiwi

#32 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

mikke, 15.4.2008 19:06:
...Tosin mä juon olutta enemminkin saunan yhteydessä ja etenkin ruokajuomana, joten kännin hankinta ei ole aina se ensisijainen tarkoitus. Tiiä sitten miten tota olutta menis alas se pari siksaria, tolleen muutaman pullon annoksina on maistunut oikein hyvin :)

No juu, en mäkään enää (yleensä) edes pysty saati halua kumota ihan litrakaupalla bisseä kurkustani alas. Nuorempana oli ehkä vähän eri kriteerit bisselle kuin nyt; helppo juoda = nopea känni. Nykyään olutta tulee juotua siksi että oikeasti pidän sen mausta. Sitä voi siis keskittyä myös maistamaan ja ottaa vaan sen pari eikä aina juomaan mahdollisimman paljon mahdollisimman nopeasti.

Hei, eiks klubbarissa ole ollenkaan kalja-topiccia? Tuli mieleen kun katsoin, mikä tän keskustelun oikea aihe on. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lyylikki

#34 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Golffimailoja ja muuta urheilu (pokeri *ding*) härpäkettä melko halvalla. Yhdellä postimaksulla (22,50 e) tulee tavaraa enemmänkin.

http://www.thesportshq.com/
wiwi

#35 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Timce, 15.4.2008 20:14:
---
wiwi
Hei, eiks klubbarissa ole ollenkaan kalja-topiccia? Tuli mieleen kun katsoin, mikä tän keskustelun oikea aihe on. :D
---
Tuolta löytyy. :)

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=35190;sivu=1

Kiitos. Hyvä tietää. :)

--

sbanc

#36 • • sbanc
ED Energiajuomat 0,5 l

3,18/l (3,98/l) sis. pantin 0,20

1,79 € Ilman Plussa-korttia 2,19 € | Etusi 0,40 €
1.4.-1.5.2008
RainChild

#37 • • Edited RainChild
www.favoptic.com

Silmälaseja (ihan hienojakin viel) mielestäni ihan hyvään hintaan. Yksteholinssit mahdollisine hajataittojenkorjauksineen kehyksillä ja postilaatikkoon kannettuna esim. 44 e. Myös muita ominaisuuksii laseihin saa.. esim. polaroidut tai aurinkolasit etc. (tietty lisähintaan)

Ei nyt mikään tarjousjuttu ja voihan niitä löytyy VIEL halvempia, mut ainaki mulla vierähti kivi sydämeltä kuullessani firmasta, kun tiesin kerta joutuvani hankkimaan uudet lasit.

Edit* Eli tuolta saa ottaa lainaan max. neljät sovituskehykset, jotka saapuvat postissa melko nopeasti (itse tilasin ke, tulivat seuraavana ma). Jos jotkut kehykset miellyttää, pitää merkkaa tussilla pupillien paikat ja lähettää takas (postikulut on maksettu). Sitten netistä tehdään tilaus ja silmälasit laskuineen tulee postissa noin viikossa tai parissa. Itse olen nyt tuossa tilausvaiheessa :). Äiti on tilannut aiemmin tuota kautta ja oli tyytyväinen.

--
Rainchild is back home

Lyylikki

#38 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Eihän tuolla mitään rahaa kyllä säästy, mutta...

Marimekon ystävämyynti tänään ja huomenna osoitteessa Kirvesmiehenkatu 7 (se on tehtaanmyymälä muutenkin). Olen tässä vieressä töissä, niin ajattelin käydä katsomassa josko veljentytölle löytyisi semmoinen "perus" laukku, vaikka 2. laatua. Ovat nimittäin niin turkasen maan kalliita (abt 80 euroa) ja semmosen se haluais.
akir0

#39 • • akir0 idleRPG champion 2009

RainChild, 15.4.2008 21:24:
Silmälaseja (ihan hienojakin viel) mielestäni ihan hyvään hintaan. Yksteholinssit mahdollisine hajataittojenkorjauksineen kehyksillä ja postilaatikkoon kannettuna esim. 44 e. Myös muita ominaisuuksii laseihin saa.. esim. polaroidut tai aurinkolasit etc. (tietty lisähintaan)

Ittellä on tuolta parit lasit ollu käytössä ja oon ollu kovin tyytyväinen. Kohta pitäs taas tilata uudet.
sapeli

#40 • • sapeli jokukukamikä?

sbanc, 15.4.2008 21:21:
ED Energiajuomat 0,5 l

3,18/l (3,98/l) sis. pantin 0,20

1,79 € Ilman Plussa-korttia 2,19 € | Etusi 0,40 €
1.4.-1.5.2008

Niin siis missä kaupassa?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.