O: Paul Johnson - Get on my camel (12")

9 posts, 1 page, 1,907 views

Timce

Posts: 5,381

#1 • • Edited Timce
--levy hommattu--




Voi poistaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

duvin

Posts: 582

#2 • • duvin Jay v/d Veen
no mikset osta discogsista?
Timce

Posts: 5,381

#3 • • Timce
<sensuurin poistamaa sadattelua>

Tulihan se sieltä. En kai mä klubbariin olis ostoilmoitusta pistänyt, jos levyn hankinta discogsin kautta olis mahdollista?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

duvin

Posts: 582

#6 • • duvin Jay v/d Veen

Timce, 1.4.2008 16:25:
On, mutta ei minulle. ;)

Itsellä kun ei ole korttia, joka toimisi PayPallilla.



Mitä sä selität? Noista myyjistä nopeella katsomalla DarKo ja Narraback myy tilisiirrolla.
Timce

Posts: 5,381

#7 • • Timce

duvin
Mitä sä selität? Noista myyjistä nopeella katsomalla DarKo ja Narraback myy tilisiirrolla.




Ihan kiva, että olet ottanut asian hoitaaksesi.
Mun ei tarvitse sulle selitellä, mutta levyllä on vähän kiire. Tilisiirrossa menee aikaa ja disecogsista tilatuissa levyissä tuntuu toimitusaika olevan keskimäärin n. 2 viikkoa, jopa PayPalliä käytettäessä.

Kyllä mä sen olisin discosista tilannut, jos tilanne olis toinen. Voidaanko lopettaa tämä turhanpäiväinen jauhaminen, jos sulla ei kyseistä levyä ole tarjota?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

duvin

Posts: 582

#8 • • Edited duvin Jay v/d Veen

Timce, 1.4.2008 21:36:
<turhaa mussutusta>



Tee seuraavalla kerralla ostotopikki jotenkin seuraavalla tavalla:

O: Levy

Ostaisin otsikon mukaisen levyn. Levyllä olis vähän kiire, joten en pysty hankkimaan sitä normaalikautta (discogs,gemm,yms.). Jos sulla ois ko levy myynnissä ja luopuisit siitä pikaiseen (toimitusaika alle 2 viikkoa) olisin kiitollinen.



Ihan turha mussuttaa paypalista, korttien toimimattomuudesta jne. Luulis sullaki olevan sen verran ikää että ymmärrät paremmin.

PS. Paljon maksaisit?
Jahas

Posts: 1,435

#9 • • Jahas
voe huh huh