elysion - The Wobble Theory

43 posts, 3 pages, 10,474 views

rjv

Posts: 731

#21 • • rjv neuron tuoppi kiitos
clownstep.jpg
Nanero

Posts: 28

#23 • • Nanero tukostelija
voi viddu. ois ees ollu sitä perinteisempää kiksauttelujunkkaa! *uros*
kai se on pakko vuodattaa verta korvista ja koittaa jytkyttää kokonainen clownstep-setti läpi :D
vielä ei oo onnistunu muuta kuin kemuissa ;P

eka on valmistauduttava kuitenkin tähän koitokseen ja otettava rapsakat päikkärit!

--
Internet - Serious Business

elysion

Posts: 1,036

#24 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

scoobyz, 7.4.2008 13:19:
voi viddu. ois ees ollu sitä perinteisempää kiksauttelujunkkaa! *uros*
kai se on pakko vuodattaa verta korvista ja koittaa jytkyttää kokonainen clownstep-setti läpi :D
vielä ei oo onnistunu muuta kuin kemuissa ;P

eka on valmistauduttava kuitenkin tähän koitokseen ja otettava rapsakat päikkärit!



vedä kunnon suojakännit, ni rupee clownstepit hihityttää!
Xer

Posts: 261

#25 • • Xer Bassosankaritar
Tää oli ihan pirtee setitys.
Eq:t & miksaaminen paikoittain yllättävän rosoista. Pari vaihtoo tuli vähän pusikosta, mut ei se o niin justiinsa tän tyylin kans. Siel oli sikin sokin sekasin "kivaa rallia", "hassun hauskaa rallia" ja sit niit "oliks ihan pakko ralleja". Pitää varmaan kuunnella nousuhumalassa tai aamyö jatkoilla uudelleen niin pääsee sisään fiilikseen paremmin.. Mut joo, se oli about just sellanen ku aattelinkin et se on. *piis*
elysion

Posts: 1,036

#26 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Xer, 8.4.2008 18:37:
Tää oli ihan pirtee setitys.
Eq:t & miksaaminen paikoittain yllättävän rosoista. Pari vaihtoo tuli vähän pusikosta, mut ei se o niin justiinsa tän tyylin kans. Siel oli sikin sokin sekasin "kivaa rallia", "hassun hauskaa rallia" ja sit niit "oliks ihan pakko ralleja". Pitää varmaan kuunnella nousuhumalassa tai aamyö jatkoilla uudelleen niin pääsee sisään fiilikseen paremmin.. Mut joo, se oli about just sellanen ku aattelinkin et se on. *piis*



Meni noi vaihdot vähän siihen, et yritti vaan pitää sen biitissä, ku tuli aika villiin tahtiin vaihdettua. Pystytkö tarkentamaan, et miten noi biisit jakautu noihin em. kategorioihin?
Xer

Posts: 261

#27 • • Xer Bassosankaritar

elysion, 8.4.2008 20:26:
---
Xer, 8.4.2008 18:37:
---
Pystytkö tarkentamaan, et miten noi biisit jakautu noihin em. kategorioihin?



Mun hlö.koht. mieltymysten mukaan *vink*..
Energiset ja positiivisia fiiliksiä tuovat on ne "kivat rallit", vähän härömmät biisit, joissa kuitenkin on joku kiva jänskä hookki ja ehkä jopa melodia(OMG!?!) on niit "hassun hauskoja ralleja" ja ne kaikkein häröimmät jotka menee jo vähän mauttomuuden puolelle ja kaikki semifiksumusikaalisuus uupuu on sit niit "oliks ihan pakko ralleja"..

Täs puhutaan nyt kuitenkin tällasesta alalohkosta josta löytyy niitä helmiä ja myös ihan tosi paljon sitä suoranaista kuraa, koska jostain syystä niin häröä wbl biisiä ei viel o tehtykään(tai silt se välil kuullostaa kun noit uusia julkaisuja kahlaa läpi), ettei se olis jonkun mielestä neron mielentuotos ja ehdottomasti julkaistava jossain muodossa. Plus et niit ämpäreit on aika helppo vissiin julkaista ja sen mukana se suodatin siitä, et se meinais jotain laadullisesti, että biisi on yleensä julkaistu on vähän niinku kadonnu..

Tulipa aikamoinen Offtopic, mut sä kysyit *tirsk*
elysion

Posts: 1,036

#28 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Xer, 8.4.2008 21:02:
---
elysion, 8.4.2008 20:26:
---
Xer, 8.4.2008 18:37:
---
Pystytkö tarkentamaan, et miten noi biisit jakautu noihin em. kategorioihin?

---


Mun hlö.koht. mieltymysten mukaan *vink*..
Energiset ja positiivisia fiiliksiä tuovat on ne "kivat rallit", vähän härömmät biisit, joissa kuitenkin on joku kiva jänskä hookki ja ehkä jopa melodia(OMG!?!) on niit "hassun hauskoja ralleja" ja ne kaikkein häröimmät jotka menee jo vähän mauttomuuden puolelle ja kaikki semifiksumusikaalisuus uupuu on sit niit "oliks ihan pakko ralleja"..

Täs puhutaan nyt kuitenkin tällasesta alalohkosta josta löytyy niitä helmiä ja myös ihan tosi paljon sitä suoranaista kuraa, koska jostain syystä niin häröä wbl biisiä ei viel o tehtykään(tai silt se välil kuullostaa kun noit uusia julkaisuja kahlaa läpi), ettei se olis jonkun mielestä neron mielentuotos ja ehdottomasti julkaistava jossain muodossa. Plus et niit ämpäreit on aika helppo vissiin julkaista ja sen mukana se suodatin siitä, et se meinais jotain laadullisesti, että biisi on yleensä julkaistu on vähän niinku kadonnu..

Tulipa aikamoinen Offtopic, mut sä kysyit *tirsk*



Hehe, ihan aiheestahan toi ny kuitenki viel oli :P. Joop, kyselin lähinnä sen takii, kun omasta mielestä noi kaikki biisit on aivan törkeen kovia, niin olis vähän hahmottanu sit sitä, että mitä biisejä ei ny sit välttämättä kannata lähtee joka paikassa soittelemaan. Ohan täs setissä aika monessa biisissä aika villit "melodiat", mut omasta mielestä noissa kuitenkin on aika paljonkin pointtia. Tän tyylinen musa kuitenki on aika pitkälti sellasta, et ei kannata ottaa välttämättä liian vakavasti ;).
Xer

Posts: 261

#29 • • Xer Bassosankaritar
Joo ei tossa niit ihan täysin "luokattomia ralleja" ollut. Pirteillä linjoilla tosiaan mentiin ja pilke silmäkulmassa *vink*.. Mut voi se "oliks ihan pakko rallikin" toimia hyvin oikeessa paikassa ja riittällä draivilla, itseasiassa luulen et se on just se sellasten rallien tapa toimia. Jeps. Nyt oon hiljaa *nauru*
genki

Posts: 872

#30 • • genki
whos ready

whos ready for the bassline

this one will make ya

wind up your waistline

--
crop circles in the carpet

Avatar
#31 • • niomic Guest
Eipä meinannu alkuun mitenkään maistuu tämmönen pelleily, mut nyt kun on antanut soida useamman päivän taustalla ja tottunut tyyliin, on alkanu tääki pelle steppaa. Tulee helposti tuolissa istuessa semmonen vieteriukkofiilis näitä kuunnellessa ja alkaa hytkyy vaan :D
elysion

Posts: 1,036

#32 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

niomic, 9.4.2008 12:22:
Eipä meinannu alkuun mitenkään maistuu tämmönen pelleily, mut nyt kun on antanut soida useamman päivän taustalla ja tottunut tyyliin, on alkanu tääki pelle steppaa. Tulee helposti tuolissa istuessa semmonen vieteriukkofiilis näitä kuunnellessa ja alkaa hytkyy vaan :D



Siitä se lähtee!
Nanero

Posts: 28

#33 • • Nanero tukostelija


vedä kunnon suojakännit, ni rupee clownstepit hihityttää!



itseasiassa, ei huonompi idea. commencing keskiviikkopleksit!

--
Internet - Serious Business

Amuck

Posts: 2,396

#35 • • Edited Amuck dub-i-dub
partyjunkka all over again :O

Mun sound systemistä ei irtoo wobblee! Pitää varmaan kuunnella muualla vai löytyykö sitä häh syytänkö biisejä ja harhaanjohtavaa mainontaa.

Ekaksi voisi sanoa että en jaksaisi tällaista kuunnella kotosalla, mutta tanssilattialla ois ilo irti. Nyt plip plip wää wää -saundit ja hölmöilyt saa aikaan lähennä myötähäpeää, kunnon päätä seinään -idioottiwobblea sen sijaan voisikin vähän aikaa täristellä. 1up ja Jump ja kaikki. Yleensä oon hulluna raggavoksuihin mutta Everydayn osaan jo laulaa mukana.

RiD, 31.3.2008 07:48:
Ja ite kipaleena toi Tub buddy ei oo ikinä iskenyt mulle pätkääkään. Entiedä miks.


Varmaan siksi että niin hempeän setämäistä lauluääntä löytää vaan 70-luvun onnellisilta iskelmälevyiltä. (edit. se on dubby)

Vaihdot oli, no, harmonisia, olisi saanut vähän röyhkeämpääkin otetta olla tämän liu'uttelun sijaan. Clipz:downloadin alun pälinät vähän pilasi senkin, oisit jättänyt kokonaan pois? Loppua kohti tarkkaavaisuus taisi vähän herpaantua enkä oo ihan varma mitä niiden voksujen ja nintendomelodioiden välissä tapahtui kunnes AAARRGGHH let me see you shake in your boots come back to the old skool back to the roots pää räjähtää

Suurin ongelma lienee siinä että olen atm niin väsynyt ettei mun huumorintajuni nyt veny tähän. Ja lohdutuksena voit miettiä että enhän mä tiedä junkasta mitään. Mutta kuten sanoin, bileissä jalka nousis.


previewha22.jpg

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

elysion

Posts: 1,036

#36 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

2la, 10.4.2008 00:05:
partyjunkka all over again :O

Mun sound systemistä ei irtoo wobblee! Pitää varmaan kuunnella muualla vai löytyykö sitä häh syytänkö biisejä ja harhaanjohtavaa mainontaa.



emt. syytä jotain!

2la, 10.4.2008 00:05:
kunnon päätä seinään -idioottiwobblea



Mitä se tommoi on?

2la, 10.4.2008 00:05:
1up ja Jump ja kaikki. Yleensä oon hulluna raggavoksuihin mutta Everydayn osaan jo laulaa mukana.
----
Varmaan siksi että niin hempeän setämäistä lauluääntä löytää vaan 70-luvun onnellisilta iskelmälevyiltä. (edit. se on dubby)



Oliko nää niinq hyviä vai huonoja juttuja? :D

2la, 10.4.2008 00:05:
Vaihdot oli, no, harmonisia, olisi saanut vähän röyhkeämpääkin otetta olla tämän liu'uttelun sijaan.



Luulin ite, et tuli runtattua vähän turhanki tylysti noita biisejä päällekkäin. Ehkä pitää jatkossa runnoa vieläkin kovempaa!!

2la, 10.4.2008 00:05:
Clipz:downloadin alun pälinät vähän pilasi senkin, oisit jättänyt kokonaan pois?



Haha! Mun mielestä noi "pälinät" on just parasta tos biisis, ni halusin ne mukaa tohon. Tosta sai kans sellassen mukavan nopeen vaihdon aikaseks.

2la, 10.4.2008 00:05:
Loppua kohti tarkkaavaisuus taisi vähän herpaantua enkä oo ihan varma mitä niiden voksujen ja nintendomelodioiden välissä tapahtui



:DDDD

2la, 10.4.2008 00:05:
...kunnes AAARRGGHH let me see you shake in your boots come back to the old skool back to the roots pää räjähtää



Oliko vika biisissä vai miksauksessa, vai missä? Imo toi Magic Man on yks vuoden kovimmista, mut noi voksut tossa vähän niinku kruunaa koko paketin!

2la, 10.4.2008 00:05:
Suurin ongelma lienee siinä että olen atm niin väsynyt ettei mun huumorintajuni nyt veny tähän. Ja lohdutuksena voit miettiä että enhän mä tiedä junkasta mitään. Mutta kuten sanoin, bileissä jalka nousis.



Kukapa junkasta ny mitää tietäis? Sunki ois pitäny varustautua scoobyzin tavoin!
Amuck

Posts: 2,396

#37 • • Amuck dub-i-dub

elysion, 10.4.2008 00:31:
---
2la, 10.4.2008 00:05:
1up ja Jump ja kaikki. Yleensä oon hulluna raggavoksuihin mutta Everydayn osaan jo laulaa mukana.
----
Varmaan siksi että niin hempeän setämäistä lauluääntä löytää vaan 70-luvun onnellisilta iskelmälevyiltä. (edit. se on dubby)
---

Oliko nää niinq hyviä vai huonoja juttuja? :D


Huonoja :D

Luulin ite, et tuli runtattua vähän turhanki tylysti noita biisejä päällekkäin. Ehkä pitää jatkossa runnoa vieläkin kovempaa!!


En tiä. Olihan se tavallaan tylyä soittaa biisejä päällekkäin noinkin, ehkä seuraavaksi pystyvaihtoja niin mäkin oon tyytyväinen..? wot

---
2la, 10.4.2008 00:05:
...kunnes AAARRGGHH let me see you shake in your boots come back to the old skool back to the roots pää räjähtää
---

Oliko vika biisissä vai miksauksessa, vai missä? Imo toi Magic Man on yks vuoden kovimmista, mut noi voksut tossa vähän niinku kruunaa koko paketin!


Biisissä. Back to your roots -biisissä. Ejjaksa. Magic Man onkin ihan väräjävää voblailua ja vaihto kaunis. Oon muuten varmaan pahalla päällä kun en kehunut melkein mitään koko miksauksessa!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

elysion

Posts: 1,036

#38 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

2la, 10.4.2008 00:45:
Oon muuten varmaan pahalla päällä kun en kehunut melkein mitään koko miksauksessa!



Nääh, ei sitä kaikesta voi tykätä. Kiitokset kuitenkin kommenteista :)!
elysion

Posts: 1,036

#39 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Jaha, verkkokaupat oli taas osannu noiden nimien kanssa... ilmeisesti eka biisi on kuitenkin drunken mastersin käsialaa benny pagen remiksaamana? Eikös tosta oo jotain Dope Ammo juttujakin?
elysion

Posts: 1,036

#40 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

elysion, 16.4.2008 01:22:
Jaha, verkkokaupat oli taas osannu noiden nimien kanssa... ilmeisesti eka biisi on kuitenkin drunken mastersin käsialaa benny pagen remiksaamana? Eikös tosta oo jotain Dope Ammo juttujakin?



Jahas, leibelin ja julkasun mukaan artisti on kuitenkin Benny Page...