RENEGADE presents PENDULUM & NOISIA 15.11.2008 @ Voimala Helsinki FINAL INFO HERE!!!

361 posts, 19 pages, 82,199 views

Horzi

Posts: 646

#21 • • Horzi FINRG Recordings
Kylläpä Pendulum tykkää vierailla Suomessa tiuhaan tahtiin.. Mikäs siinä jos tykkäävät, jos sitä vaikka lähtis katseleen. *hymy*
wammi

Posts: 627

#22 • • wammi
sattupa huonot bileet synttäreiks.*pepsodent*

noisia kyl täytyy kokea uudestaan! edellisellä kerralla treella äänentoisto oli aika hukassa.
Occu

Posts: 2,528

#23 • • Occu
Noisia!! o/

--
..::MOI::..

herra tassu

Posts: 282

#24 • • herra tassu

tomii, 28.3.2008 10:58:

Mut joo... kuten jo aiemminkin oon maininnut, niin mua pikkasen hämää toi mainostaminen tyyliin "Pendulum" ja tosiasiassa kyseessä on El Hornetin dj-keikka. Olisi eri asia, jos noi ei esiintyis missään muussa kokoonpanossa. Nyt tulee vain hienoinen harhaanjohtamisen mielikuva. Mut mut... kunhan kitisen taas. :) Ja mainitaan nyt vielä, että tätähän harrastaa kyllä monet muutkin promoottorit, että ei nyt mene pelkäksi Renegaden kritisoimiseksi.


Et sinä turhasta kitise. Tuo on selkeää ja epäilemättä tarkoituksella ja harkiten toteutettua harhaanjohtavaa mainontaa. Itse pidän Pendulumin musiikista erittäin paljon, mutta jo periaatteen vuoksi boikotoin tapahtumia jotka tuollaista harrastavat. Ja vaikka sitä tekisivät monet muutkin, niin mielestäni 5 väärää ei tee yhtä oikeaa.

Mutta kuten sanonta kuuluu, ei se ole tyhmä joka pyytää jne...
Ja varmaan loistavat bileet tulossa joka tapauksessa.
genki

Posts: 872

#25 • • genki

herra tassu, 28.3.2008 11:36:
---
tomii, 28.3.2008 10:58:

Mut joo... kuten jo aiemminkin oon maininnut, niin mua pikkasen hämää toi mainostaminen tyyliin "Pendulum" ja tosiasiassa kyseessä on El Hornetin dj-keikka. Olisi eri asia, jos noi ei esiintyis missään muussa kokoonpanossa. Nyt tulee vain hienoinen harhaanjohtamisen mielikuva. Mut mut... kunhan kitisen taas. :) Ja mainitaan nyt vielä, että tätähän harrastaa kyllä monet muutkin promoottorit, että ei nyt mene pelkäksi Renegaden kritisoimiseksi.

---

Et sinä turhasta kitise. Tuo on selkeää ja epäilemättä tarkoituksella ja harkiten toteutettua harhaanjohtavaa mainontaa. Itse pidän Pendulumin musiikista erittäin paljon, mutta jo periaatteen vuoksi boikotoin tapahtumia jotka tuollaista harrastavat. Ja vaikka sitä tekisivät monet muutkin, niin mielestäni 5 väärää ei tee yhtä oikeaa.

Mutta kuten sanonta kuuluu, ei se ole tyhmä joka pyytää jne...
Ja varmaan loistavat bileet tulossa joka tapauksessa.



hei nyt vähän pipoa löysemmälle, tää sama meno on jatkunut about aina kun on bileitä järkkäilty - aina on laitettu se isoin labeli kotimaisen artistin nimen perään vaikka sieltä olis tullut se yks julkaisu vuonna miekka ja kilpi, ja kun ulkomaan konnat tulee mestoille niin silloin hehkutetaan että UNDERWORLD TULEE vaikka sieltä tulis joku Darren Price soittamaan jotain vinyylilevyjä. onhan se huvittavaa, mut jos sen takia pitää ruveta bileitä boikotoimaan niin jepjep.

samalla tavalla kuin )E|B( aikoinaan teki neljässä mestassa ympäri maailmaa keikkaa samana iltana, tekee Noisia ja Pendulum ihan samaa juttua. ei se ole promoottoreista kiinni, ne haluaa itse mainostaa keikkojaan Pendulumin keikkoina eikä Speedin, Anscenicin tai Elhornetin keikkoina. sama homma Noisian kanssa, eli missään et näe Dj Thijs, Martijnin tai Nikin keikkoja, vaan aina Noisia, koska se on se niiden pändi ja niiden soundia edustaa kuka tahansa näistä yksittäisistä jampoista (vaikka todellisuudessa kummassakin bändissä on se 'yksi guru' joka päättää milloin biisi on valmis).

toista se olis jos mainostettaisi PENDULUM LIVE BAND ja sieltä tulis joku ja painais vaan läppäristä playtä - siinä vaiheessa boikotit ja muut oliskin jo ihan paikallaan.... ai niin mut totahan tapahtuu koko ajan monissa muissa bileissä! ;]]]]

--
crop circles in the carpet

herra tassu

Posts: 282

#26 • • herra tassu

genki, 28.3.2008 11:43:
ei se ole promoottoreista kiinni, ne haluaa itse mainostaa keikkojaan Pendulumin keikkoina eikä Speedin, Anscenicin tai Elhornetin keikkoina.


ookoo. tätä en tiennyt.
Apo

Posts: 1,574

#27 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

genki, 28.3.2008 11:43:
toista se olis jos mainostettaisi PENDULUM LIVE BAND



Tuostapa tuli mieleen että onko tietoa mitä sille live-keikalle tapahtu mitä viime bileissä MC hehkutteli?
genki

Posts: 872

#28 • • genki

herra tassu, 28.3.2008 11:55:
---
genki, 28.3.2008 11:43:
ei se ole promoottoreista kiinni, ne haluaa itse mainostaa keikkojaan Pendulumin keikkoina eikä Speedin, Anscenicin tai Elhornetin keikkoina.

---

ookoo. tätä en tiennyt.



onhan tää vähän kakspiippuinen juttu mutta itse näkisin 'bottom line' ajatuksena että jos kaveri on tietyssä bändissä mukana niin hän voi edustaa sen bändin nimeä keikoilla. joskus on tosin jopa sellaisia tilanteita missä bändin jäsenet ei halua mennä keikoille ja palkkaa siihen sit jonkun dj:n soittamaan niiden soundeja, jolloin mun mielestä olis sopivaa mainostaa esim. Dj Xyz presents: Band Name tms.

--
crop circles in the carpet

genki

Posts: 872

#29 • • genki

Apo, 28.3.2008 11:58:
---
genki, 28.3.2008 11:43:
toista se olis jos mainostettaisi PENDULUM LIVE BAND

---


Tuostapa tuli mieleen että onko tietoa mitä sille live-keikalle tapahtu mitä viime bileissä MC hehkutteli?



itsehän asiasta en mitään tiedä, mutta voisin kuvitella että kavereilla on aika kiire tällä hetkellä kun In Silico on just tulossa ulos ja keikkaa pukkaa varmaan dj -puolellakin aika paljon.. mut tosiaan en tiedä varmaks yhtään mitään, kunhan mutulla viskelen täällä.

--
crop circles in the carpet

ezzy

Posts: 8,060

#30 • • Edited ezzy Droid-pappa

tomii, 28.3.2008 10:58:
---
Mut joo... kuten jo aiemminkin oon maininnut, niin mua pikkasen hämää toi mainostaminen tyyliin "Pendulum" ja tosiasiassa kyseessä on El Hornetin dj-keikka. Olisi eri asia, jos noi ei esiintyis missään muussa kokoonpanossa. Nyt tulee vain hienoinen harhaanjohtamisen mielikuva. Mut mut... kunhan kitisen taas. :) Ja mainitaan nyt vielä, että tätähän harrastaa kyllä monet muutkin promoottorit, että ei nyt mene pelkäksi Renegaden kritisoimiseksi.



Samaa mieltä. Yks hyvä esimerkki on about yhden biisin ihmeen, The Thrillseekersin mainostus, joka on aina ollut Helstripin dj-keikka :) Hyviä keikkoja, ei siinä mitään, ärsyttää vaan.

edit: ja tietty above & beyond...
Sallakat

Posts: 2,220

#31 • • Edited Sallakat jungle, baby !
OMG WTF WHAT what what *iloinen* *whaat* *whaat* *grr* *plur* *plur* *pahis* *pihkassa* *joo* *hihu* *känni* (edit: nii, noisia *sydän*)
tomii

Posts: 3,594

#32 • • tomii kallion herttua

genki, 28.3.2008 11:43:
---

hei nyt vähän pipoa löysemmälle, tää sama meno on jatkunut about aina kun on bileitä järkkäilty - aina on laitettu se isoin labeli kotimaisen artistin nimen perään vaikka sieltä olis tullut se yks julkaisu vuonna miekka ja kilpi, ja kun ulkomaan konnat tulee mestoille niin silloin hehkutetaan että UNDERWORLD TULEE vaikka sieltä tulis joku Darren Price soittamaan jotain vinyylilevyjä. onhan se huvittavaa, mut jos sen takia pitää ruveta bileitä boikotoimaan niin jepjep.

samalla tavalla kuin )E|B( aikoinaan teki neljässä mestassa ympäri maailmaa keikkaa samana iltana, tekee Noisia ja Pendulum ihan samaa juttua. ei se ole promoottoreista kiinni, ne haluaa itse mainostaa keikkojaan Pendulumin keikkoina eikä Speedin, Anscenicin tai Elhornetin keikkoina. sama homma Noisian kanssa, eli missään et näe Dj Thijs, Martijnin tai Nikin keikkoja, vaan aina Noisia, koska se on se niiden pändi ja niiden soundia edustaa kuka tahansa näistä yksittäisistä jampoista (vaikka todellisuudessa kummassakin bändissä on se 'yksi guru' joka päättää milloin biisi on valmis).

toista se olis jos mainostettaisi PENDULUM LIVE BAND ja sieltä tulis joku ja painais vaan läppäristä playtä - siinä vaiheessa boikotit ja muut oliskin jo ihan paikallaan.... ai niin mut totahan tapahtuu koko ajan monissa muissa bileissä! ;]]]]



Emmä rupee näitä boikotoimaan ton takia, jos rahat riittää, niin oon luultavasti mestoilla. Sen verta tykki line-up haalittu tänne, välii kuinka harhaan mua johdetaan.

Mut tähän asiaan palatakseni, että mulle on ihan yks ja sama kuka sen päättää, että lukee (Bändin nimi tähän) ja sit onkin levyjä pyörittämässä (1/x bändistä). Harmillisen yleistä, tiedän, mutta toi on joka tapauksessa harhaanjohtavaa. Mut eiköhän tää riittänyt mun osalta. Olen tuonut pointtini esille *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

Sallakat

Posts: 2,220

#33 • • Sallakat jungle, baby !

tomii, 28.3.2008 13:06:
---
genki, 28.3.2008 11:43:
---
-asialäppää-
---


Emmä rupee näitä boikotoimaan ton takia, jos rahat riittää, niin oon luultavasti mestoilla. Sen verta tykki line-up haalittu tänne, välii kuinka harhaan mua johdetaan.



Genki on oikeassa. Ja kuinka paljon sua(kaan) Tomii voi muka johtaa harhaan jos kerran jo tiedät tän faktan ett miten homma pelaa, kuten tietää varmasti 98% ketä tonne bileisiin eksyy. ne ketkä ei tiedä, tuskin edes sitte tietää dj-keikan ja live-keikan eroa *vink*
tai mihinkään bileisiin missä näin törkeästi ihmistä vedätetään *hih*
tomii

Posts: 3,594

#34 • • tomii kallion herttua

Sallakat, 28.3.2008 13:13:
---

Genki on oikeassa. Ja kuinka paljon sua(kaan) Tomii voi muka johtaa harhaan jos kerran jo tiedät tän faktan ett miten homma pelaa, kuten tietää varmasti 98% ketä tonne bileisiin eksyy. ne ketkä ei tiedä, tuskin edes sitte tietää dj-keikan ja live-keikan eroa *vink*
tai mihinkään bileisiin missä näin törkeästi ihmistä vedätetään *hih*



Ilmeisesti niin paljon, että mun oli taas kysyttävä "Onks tää nyt täl kertaa hela Pendulum bändeineen poikineen, vai El Hornetin dj-setti?" *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

iBOU

Posts: 555

#35 • • iBOU marX escobar



Ilmeisesti niin paljon, että mun oli taas kysyttävä "Onks tää nyt täl kertaa hela Pendulum bändeineen poikineen, vai El Hornetin dj-setti?" *vink*




kyllähän tuolla ihan selkeesti lukee näin:

What: NOISIA (NL) & PENDULUM (AU) dj set with MC VERSE (UK)


ei tuota nyt kovin väärin voi ymmärtää tai liveksi tms luulla....
tomii

Posts: 3,594

#36 • • tomii kallion herttua

Ibou, 28.3.2008 14:26:
---


Ilmeisesti niin paljon, että mun oli taas kysyttävä "Onks tää nyt täl kertaa hela Pendulum bändeineen poikineen, vai El Hornetin dj-setti?" *vink*

---



kyllähän tuolla ihan selkeesti lukee näin:

What: NOISIA (NL) & PENDULUM (AU) dj set with MC VERSE (UK)


ei tuota nyt kovin väärin voi ymmärtää tai liveksi tms luulla....



Niin... ja tää teksti oli tossa tänään klo. 9.30 ? "7 muokkausta, uusin 28.3.2008 11:59"
Jos oli, niin sit kyl menee mun puusilmän piikkiin. Jos ei ollut, niin sit kiitokset promoottorille selkventävien tekstien lisäämisestä. :)

--
reivaan kunnes kuolen

KooKie

Posts: 4,338

#37 • • KooKie aka. Petress Pan
Mjoo, viimeksi oli kyllä niin pesismailalla perseeseen ahdetut nää Renegaden Pendulum -bileet Studiolla, että taitaa jäädä väliin, vaikka musiikki houkuttelisikin.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

iBOU

Posts: 555

#38 • • iBOU marX escobar

tomii, 28.3.2008 14:29:
---
Ibou, 28.3.2008 14:26:
---


Ilmeisesti niin paljon, että mun oli taas kysyttävä "Onks tää nyt täl kertaa hela Pendulum bändeineen poikineen, vai El Hornetin dj-setti?" *vink*

---



kyllähän tuolla ihan selkeesti lukee näin:

What: NOISIA (NL) & PENDULUM (AU) dj set with MC VERSE (UK)


ei tuota nyt kovin väärin voi ymmärtää tai liveksi tms luulla....

---


Niin... ja tää teksti oli tossa tänään klo. 9.30 ? "7 muokkausta, uusin 28.3.2008 11:59"
Jos oli, niin sit kyl menee mun puusilmän piikkiin. Jos ei ollut, niin sit kiitokset promoottorille selkventävien tekstien lisäämisestä. :)



ite katoin ton aamul 08:30 aikaan ja kyl se minusta sillon jo siin oli..
tomii

Posts: 3,594

#39 • • tomii kallion herttua

Ibou, 28.3.2008 14:48:
---

ite katoin ton aamul 08:30 aikaan ja kyl se minusta sillon jo siin oli..



Heh... allrighty then, eli puusilmä iskee taas kerran. :P Pahoittelut asianosaisille promoottoreille. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Snaggo

Posts: 1,147

#40 • • Snaggo ;__;
Voi saatanan saatana, asepalveluksesta alkaa olla jo konkreettista haittaa. MISSAAN NOISIAN?! :(:((:(((((:(:((:(:(:((:((:(:((:(((:((((

--
bojoing.