RENEGADE presents PENDULUM & NOISIA 15.11.2008 @ Voimala Helsinki FINAL INFO HERE!!!

361 posts, 19 pages, 82,481 views

Foxmagon

Posts: 1,329

#321 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

wiwi, 17.11.2008 14:41:
En muuten tiedä, oliko lattia vai mun kengät tosi liukasta matskua, mutta tuli aikalailla sudittua siellä ja yhesti vedin turvat kesken tamppaamisen. :D



Mulla oli kans aikamoinen luistelukokemus loppuvaiheessa, päätin sit turvallisuussyistä viedä kameranki kuikkaan ku ois voinu käydä huonosti :D onneks ei sentään tullu kaaduttua. :P

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

rjv

Posts: 731

#322 • • rjv neuron tuoppi kiitos

peikkolapsi, 17.11.2008 09:57:
hahah tulipas muuten vielä yks juttu mieleen.
heiluin jossain valotikkujeni kanssa ja sitte joku miekkonen tuli jotain höpöttämään ja kyseli että tulinko ihan pendulumia kattomaan ja sanoin että kyllä noisiaa tulin ennemminkin kattomaan ku pendulumia. en sitte tiiä, mitä se kuuli, kun totes että "jaajaa... no etköhän sä naisia saa tolla tyylillä" tms. *nauru*
noisiaa=naisia, melkeen sama. *tirsk* eipä jääny juttelemaan pidemmäksi aikaa *tirsk*



noisialol.jpg
peikkolapsi

Posts: 1,180

#323 • • peikkolapsi miisa the maskotti
hahahah no ilmankos! googlesta totuus selviää *piis*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Abysmal

Posts: 17

#326 • • Abysmal Kaaosteoreetikko
Dodi, tulee joskus jotain postattuaki. Mun mielestä loistavat pileet, muuten ekat "alan" pippalot mulla ikinä vaikka tällä suunnalla jonku aikaa jo asunukki.. *blush*

Jonoista en oikeen osaa sanoo, ennen 20.00 olin jo paikalla ja liputtomien jonos 2 tyyppiä mua ennen, ja röökillekki pääsin ehtoommallakin kyl hyvin, "pientä" pullonkaulaahan siihen narikalle näytti kyl muodostuvan *hih*

Artistit aivan loistavia, ei mitään valitettavaa, äänentoisto mahtava(voi kyllä johtua vertailukohteiden vähäsestä määrästä) baarit toimi, musiikki toimi, ihmiset toimi.

Kiitos Renegade ja kaikki paikallaolleet ^^
sussamon

Posts: 30

#327 • • sussamon
Hahhaaaa olipas ilta.. nyt alkaa oikeestaan vasta toipumaan. eilen oli koko helvetin päivän varmaan viel kännis ja aika väsyksis. Ilmeisesti jengi ei oo oikee digannu bileiden järjestelyjä... mun mielestä kaikki toimi ihan jees pari miinusta oli vaan et joku random jäbä yrjös mun jaloille ja piti mennä liukastuu johonkin niin selkä on iha paskana. mut laskettakoon tuo oma liukastuminen jurrin piikkiin ja ilmeisesti se mies joka yrjös mun päälle oli myös jonkun aineen vaikutuksen alaisena että saa kyseinen henkilökin multa anteeksi (kuha rajottaa ens kerralla sen kaman vetämistä mitä nyt olikin vetäny). oli sen verran hyvät artistit ja paljon tuttuja ja ihania ihmisiä ympärillä et ilta oli oikeastaan täys kybä! kiitos järjestäneille ja esiintyjille!!!btw. ja artisteille hyvistä känneistä! tnx *känni**sydän**pus*
Avatar
#328 • • Muussika Guest

ovv, 16.11.2008 13:01:

Oman illan meinas pilata se kun takki oli lähteny narikasta käveleen. Huppari (jonka häviäminen olisi tosin ottanut enemmän päähän) oli sentään löytänyt tiensä narikan päälle ilman mitään tunnusta, joten ihan viluissa ei tarttenu olla. Löysin takkini kuitenkin loppujen lopuksi sattumalta narikkaa vastapäätä joidenkin portaiden juurelta mytyssä muun paskan seasta, ripustuslenkki poikki. Ihmettelen vaan kovasti, miten takki ja huppari oli joutunut erilleen, huppari narikan päälle ja takki ihan muualle kuin missä vaatesäilytys sijaitsee? *ding* Toinen samassa koukussa ollut takki oli sentään paikalla ihan normaalisti. Näytti siinä olevan muutama muukin joiden rotsit oli hukassa. Jos tuun mestoille johon lippu maksaa ihan tarpeeks, juomat on kalliita, kaikki on mukamas järjestetty niin hyvin, niin mä oletan, että narikasta ei hukata toisten kamaa ihan muualle. *grr*



Todella paskamaista toimintaa narikkahenkilökunnalta. *dissaa*

Mulla on kerran hävinnyt narikasta hattu, ja vaadin siitä hyvityksen 50 e (vaikkei sekään tunnearvoa hyvittänyt), ja sen myös sain kun jaksoin ajaa asiaani. Munhan kamoja ei hävitetä, jos kerta maksan narikkamaksun siitä hyvästä, että tavarani ovat SÄILYTYKSESSÄ. Niin! Ai saakeli jos mun takin onnistuisivat hävittämään, niin johan olis piru irti...

Ymmärsin, että ihmiset olivat tosiaan hävittäneet tavaroitaan ja vaatteitaan jätettyään ne narikkaan. Älkää ihmiset alistuko ''kohtaloonne''.
DnB-Soldier

Posts: 188

#329 • • DnB-Soldier
varmaan 20% jengist laattas siel koko ajan))) wtf?)

--
Time to Drum n Bass!!!

Tuipsku

Posts: 1

#330 • • Tuipsku
Mahti bileet!Ei valittamista mistään!
*plur**sydän*
mastream

Posts: 549

#331 • • mastream

zadine, 17.11.2008 13:11:
Ihan ok kekkerit, ainakin siihen asti kun päästiin kahenaikaan takas narikalle. Oma huppari kateissa, laukusta puuttu sontsa ja ipodi, kaverin huppari kateis ja takki lompakkoineen. Narikan porukka ei viittiny tehä asialle mitään muuta kun vittuilla takas. Neljän jälkeen sitten vasta pääsi penkomaan tyhjän narikan puolelle. Ei löytyny kun oma huppari lattialta... Narikka kuulemma ota vastuuta asiasta. Nice! :E



Eikö maksullinen ja vartioitu narikka nimenomaan ole vastuussa sinne jätetyistä kamoista? Luulisin, että on eri asia, jos ilmoittavat siitä erikseen.
Lauri

Posts: 1,051

#332 • • Lauri Devoted

mastream, 18.11.2008 00:13:
---
Eikö maksullinen ja vartioitu narikka nimenomaan ole vastuussa sinne jätetyistä kamoista? Luulisin, että on eri asia, jos ilmoittavat siitä erikseen.



On, paitsi arvoesineistä (esim. lompakosta tai kännykästä ei).
Avatar
#333 • • niomic Guest

mastream, 18.11.2008 00:13:
---
zadine, 17.11.2008 13:11:
Ihan ok kekkerit, ainakin siihen asti kun päästiin kahenaikaan takas narikalle. Oma huppari kateissa, laukusta puuttu sontsa ja ipodi, kaverin huppari kateis ja takki lompakkoineen. Narikan porukka ei viittiny tehä asialle mitään muuta kun vittuilla takas. Neljän jälkeen sitten vasta pääsi penkomaan tyhjän narikan puolelle. Ei löytyny kun oma huppari lattialta... Narikka kuulemma ota vastuuta asiasta. Nice! :E

---


Eikö maksullinen ja vartioitu narikka nimenomaan ole vastuussa sinne jätetyistä kamoista? Luulisin, että on eri asia, jos ilmoittavat siitä erikseen.



Aika usein kyllä näkynyt juuri niitä lappuja, joissa sanotaan, etteivät vastaa narikkaan jätetyistä kamoista. Kaipa se on jossain määrin ihan itsesuojelua järkkärien puolelta, kun ei haluta vastata mistään useiden tonnien kamoista, mutta onhan toi aina lähtökohtaisesti huvittanut. Sitten onkin kiintoisampaa, että mitä laki ja esim. kuluttajan suoja tuohon suhtautuvat. Myös osoittamisen taakka on oma kommervenkkinsä; "joo mul oli laukus MacBook Pro kaikil herkuil, Platinainen Vertu timanteilla varustettuna ja Tag Heuerin lippulaivamalliston kello jne."
tiberiuz

Posts: 302

#334 • • tiberiuz Afecto // Rex Terrazza // Baleric Sunset

Vteich, 16.11.2008 20:06:

Mutta Renegadehan tietysti korjaa asian ensi kerralla ja hommaa itse bändin esiintymään ja pistää sitten vaikka lippuhinnat niin korkeiksi, että homma saadaan mahdollistettua!



Aika jännä sattuma että Pendulumin dj oli soittamassa suomessa samaan aikaan kun muut bändin jäsenet heittivät live keikan wienissä, ja kuulemma oli aivan älytön setti siellä mitä jo liveltä osaa odottaakin.. mutta ite ainaski odottelen milloin saadaan koko bändi suomenkamaralle livenä...
Tekevätköhän jätkät kuitenkin eri kiertuetta saman lipun alla, kun dj kiertää dj:nä ja bändi eri teitä livenä...
golem

Posts: 1,395

#335 • • golem Golem


Todella paskamaista toimintaa narikkahenkilökunnalta. *dissaa*

Mulla on kerran hävinnyt narikasta hattu, ja vaadin siitä hyvityksen 50 e (vaikkei sekään tunnearvoa hyvittänyt), ja sen myös sain kun jaksoin ajaa asiaani. Munhan kamoja ei hävitetä, jos kerta maksan narikkamaksun siitä hyvästä, että tavarani ovat SÄILYTYKSESSÄ. Niin! Ai saakeli jos mun takin onnistuisivat hävittämään, niin johan olis piru irti...

Ymmärsin, että ihmiset olivat tosiaan hävittäneet tavaroitaan ja vaatteitaan jätettyään ne narikkaan. Älkää ihmiset alistuko ''kohtaloonne''.



Itsehän en ollut koko bileissä, mutta todettakoon vaan, että narikkahenkilö on altis tekemään inhimillisiä virheitä, siinä missä kuka tahansa ihminen (varsinkin kiireen alla, ja kun takkeja on jopa pari tuhatta). Mä veikkaisin, että missä tahansa ton kokoluokan tapahtumassa väärään paikkaan joutuneita tai hävinneitä narikkatavaroita on aina, ja sille ei voi vaan mitään (niinkuin esim. lentomatkalla rikkoutuneille/hävinneille matkatavaroille).
Juhgu

Posts: 7,921

#336 • • Edited Juhgu Virnistelijä

niomic, 18.11.2008 01:13:
---
Aika usein kyllä näkynyt juuri niitä lappuja, joissa sanotaan, etteivät vastaa narikkaan jätetyistä kamoista.



golem, 18.11.2008 01:39:
---
- - narikkahenkilö on altis tekemään inhimillisiä virheitä - - (varsinkin kiireen alla, ja kun takkeja on jopa pari tuhatta). Mä veikkaisin, että missä tahansa ton kokoluokan tapahtumassa väärään paikkaan joutuneita tai hävinneitä narikkatavaroita on aina, ja sille ei voi vaan mitään.




No ei se nyt vaan käy päinsä, että narikkahenkilökunta hukkaa takkeja. Jos kyseessä oli maksullinen vaatesäilytys, niin silloin säilytettävät tavarat olivat narikan vastuulla, eikä siitä ei ole mitään epäselvyyttä, eikä sitä voi kiertää tulostamalla jotain "mutku ei me haluta ottaa vastuuta, me halutaan vaan teidän rahat" -lappuja.

Kadonneesta omaisuudesta asiallinen reklamaatio ravintolalle (tai kuka nyt narikan järjestikään). Jos eivät halua korvata, niin seuraavaksi kuluttajariitalautakuntaan. Lähes jokainen firma suostuu kuluttajariitalautakunnan suositukseen, koska seuraava vaihe on käräjäoikeus, joka todennäköisesti tulkitsee tapahtuman ihan samalla tavalla kuin kuluttajariitalautakuntakin, sillä erolla että käräjäoikeudesta tulee suositusten sijaan tuomioita ja kalliita oikeudenkäyntikuluja.

Jos korvausvaatimukset ovat suuria, kuluttajariitalautakunta harkitsee tapauskohtaisesti, onko perusteltua olettaa että asiakas x jätti iltana y narikkaan esineen z. Korvausvaatimukseen ei siis kannata sepittää mitään ylimääräistä helpon rahan toivossa. Silloin syyllistyy itse petokseen.

Niin joo, ja joku neropatti ravintolanpitäjä voi keksiä vaatia kuitteja kadonneista tavaroista. Ne toki helpottavat asian käsittelyä, mutta asiakkaalta ei voida olettaa niitä löytyvän.

Terveisin itsekin kuluttajariitalautakunnan kautta korvauksia hakenut ravintola-asiakas.


Edit: tässä tapauksessa varmaan auttaa myös se, jos valituksia tulee useita. (Ymmärsin että tavaraa katosi useammaltakin kävijältä.)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#337 • • Muussika Guest

golem, 18.11.2008 01:39:

Itsehän en ollut koko bileissä, mutta todettakoon vaan, että narikkahenkilö on altis tekemään inhimillisiä virheitä, siinä missä kuka tahansa ihminen (varsinkin kiireen alla, ja kun takkeja on jopa pari tuhatta). Mä veikkaisin, että missä tahansa ton kokoluokan tapahtumassa väärään paikkaan joutuneita tai hävinneitä narikkatavaroita on aina, ja sille ei voi vaan mitään (niinkuin esim. lentomatkalla rikkoutuneille/hävinneille matkatavaroille).



Jep, mutta toinen kirjoittaja ilmaisi, kuinka narikkahenkilökunta oli vain vittuillut asiasta asiakkaille sen sijaan, että olisivat pahoitelleet tilannetta, ja lisäksi olivat sanoneet etteivät ota vastuuta tapahtuneesta. En jaksanut alkaa quottailemaan montaa tekstiä erikseen, kun ne voi täältä lukea.

Eli edelleen olen sitä mieltä, että paskamaista toimintaa, vaikka virheitä voikin sattua. Niistä pitää sitten kyllä osata ottaa vastuu myös. Tässä tapauksessa todellakin olisi syytä ottaa vastuu tapahtuneesta, sillä tämä oli ihan narikkohenkilökunnan moga (tai heitä liian vähän palkanneen tahon). Turha siinä on alkaa asiakkaita syyttelemään ja aukomaan päätään.
Syntse

Posts: 1,652

#339 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Olihan siellä takkeja säilytyksessä sellaiset määrät etten kyllä ihmettele että haettaessa samaan kasaan eksyy jonkun toisenkin takki, ikävä juttu että luultavasti noin on käynyt. Ja että takkejaan hakenut on vain viskonut ylimääräisen takin lattialle sen huomattuaan, eikä palauttanut takaisin narikkaan.

Anyway toistaiseksi muistaakseni suurin narikkamaksu mitä muistan itse maksaneeni (2.5eur) joten siihen hintaan kyllä olettaisi jotain tasoakin.
Displacer

Posts: 1,828

#340 • • Displacer

Syntse, 18.11.2008 08:53:

Anyway toistaiseksi muistaakseni suurin narikkamaksu mitä muistan itse maksaneeni (2.5eur) joten siihen hintaan kyllä olettaisi jotain tasoakin.



Ilmankos muuten mun kyselyyn narikkamaksun suuruudesta ei vastattu, vaikka oli pyydetty tuomaan tasaraha palvelun nopeuttamiseksi ;)

ps. Mulla ei ollut mitään ongelmia narikan kanssa.