huonoin sarja TV:Stä

299 posts, 15 pages, 56,804 views

nomic

Posts: 4,120

#1 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mun mielestä huonoin sarja TV:stä on ehdottomasti
kauniit ja rohkeat
kukaan ei ole muuttunut koko sarjan elinkaaren aikana
mutta kaikille on tapahtunut jotain "järisyttävää"
joku saattaa olla raskaana kuukauden
ja sen jälkeen lapsi syntyy ja jo seuraavassa
jaksossa se on aikuinen jne...
mietin tässä että miten joku pystyy katsomaan tuommoista
ellei sitten huumorilla*iloinen*
Akrobaatti

Posts: 330

#2 • • Akrobaatti
Hmm, sarjan nopea eteneminen saattanee johtua siitä että sille ei ole varattu aikaa kuin tietty määrä päivässä. Saattaa olla että sarja etenisi realistisen hitaasti jos sillä olis oma kanava. Siinä tosin oot oikeassa että kyseinen sarja on täysi fiasko. Mun mielestä huonoin tv-sarja on Bonus... Let's kill em' all*igor*

--
Hip Hop For Life

kuu

Posts: 1,174

#3 • • kuu tyttttö
hmm..huonoin sarja..onhan niitä.vaikkapa snoukkabisnes,hollyoaks ja sellasia kamalia...mut just jotkut salkkarit ja tälläset on just parhaita!!niihin jää katos koukkuun *voiei*

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#4 • • kuu tyttttö
Deimos Zero:

Hmm, sarjan nopea eteneminen saattanee johtua siitä että sille ei ole varattu aikaa kuin tietty määrä päivässä. Saattaa olla että sarja etenisi realistisen hitaasti jos sillä olis oma kanava. Siinä tosin oot oikeassa että kyseinen sarja on täysi fiasko. Mun mielestä huonoin tv-sarja on Bonus... Let's kill em' all*igor*


se bonus-äijä on kyllä maailman urpoin tyyppi!sen jutut on niin keksittyjä ja väkinäisiä.sitä kattoo just silleen häpeillen ja väkinäistä naurua pidätellen.yök *eiei*

--
köh köh

Akrobaatti

Posts: 330

#5 • • Akrobaatti
Propsit sulle*piis*

--
Hip Hop For Life

Susu

Posts: 1,077

#6 • • Susu The Nasu
Deimos Zero:

Hmm, sarjan nopea eteneminen saattanee johtua siitä että sille ei ole varattu aikaa kuin tietty määrä päivässä. Saattaa olla että sarja etenisi realistisen hitaasti jos sillä olis oma kanava. Siinä tosin oot oikeassa että kyseinen sarja on täysi fiasko. Mun mielestä huonoin tv-sarja on Bonus... Let's kill em' all*igor*




Olin juuri tulossa samaan, et bonus on oikeesti täysin kamala. En edes ymmärrä miksi ihmiset menevät siihen kisaan kun ei siitä voita rahaakaan juuri yhtään...juontajallakin on puhe tyyli kun suoraan valmista tekstiä lukis.....(tästä voisi jo päätellä et oon katsonut ohjelmaa*voiei*) Tietovisoja on muutenkin ihan liikaa*eiei*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Susu

Posts: 1,077

#7 • • Susu The Nasu
nomic:

mun mielestä huonoin sarja TV:stä on ehdottomasti
kauniit ja rohkeat
kukaan ei ole muuttunut koko sarjan elinkaaren aikana
mutta kaikille on tapahtunut jotain "järisyttävää"
joku saattaa olla raskaana kuukauden
ja sen jälkeen lapsi syntyy ja jo seuraavassa
jaksossa se on aikuinen jne...
mietin tässä että miten joku pystyy katsomaan tuommoista
ellei sitten huumorilla*iloinen*




Hei kaunarit rules*nauraa* Sarja toistaa itseään joten voit millon tahansa alkaa sitä katsoa niin tietää missä mennään....siinähän kaikki nai kaikkia ja kaikki menee kaikkien kanssa naimisiin*piis**vink*
Okei....aika huono.

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

kuu

Posts: 1,174

#8 • • kuu tyttttö
taylorin ja ridgen lapset on nykyään jo aika isoja tyyppejä, huhuhuh.aika nopeesti ne kyl kasvaa.on ne amerikkalaiset kyllä aika kummalisia *nauraa*

--
köh köh

Akrobaatti

Posts: 330

#9 • • Akrobaatti
Telvisiossa on muutenkin liikaa tietovisoja: Kymppitonni, Heikoinlenkki, Greed, Haluatko Miljonääriksi ja Giljotiini, Haluatko Miljonääriksi on ainoa oikea, siitä sentäs voi voittaa. Bonus on aivan säälittävä. Tosin En pidä heikoimmanlenkin juontajasta koska se on liian narttu (palaa aina hermot kun katon sitä/nään sen). Palataan sitten vielä kauniisiin ja rohkeisiin, se on todella typetä sarja, Tunteita ja tuoksujakin on kuin suora klooni siitä. Salatut elämät on ihan MUST mutta jenni, camlilla, aamu ja inka saa kaikki mun veren kiehumaan*mur*...

P.s, giljotiinin juontaja on mun mielestä asiallinen*piis*

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

Posts: 330

#10 • • Akrobaatti
Sitäpaitsi Amerikkalaiset ovat mun mielestä maailman tyhmin kansa. En osaa perustella mutta katsokaa televisiota*justjoo*

--
Hip Hop For Life

kuu

Posts: 1,174

#11 • • kuu tyttttö
salkkareiden ami on kyllä maailman paskin näyttelijä!luulisi, että se on jo jotain edes oppinu..mutta ei!siinä menee hermot ku se pötkyläpää jotain länkyttää!!

anteeksi kun pillastun
*blush*

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#12 • • kuu tyttttö
Avernian:

Deimos Zero:En pidä heikoimmanlenkin juontajasta koska se on liian narttu (palaa aina hermot kun katon sitä/nään sen).

Sehän on just paras. :)


se on ihan kiva.se sen tyyli kuuluu sen rooliin.se on just hyvä kun se morkkaa ja aukoo päätään niille paniikissa oleville kilpailijoille.hahhaa, saa ainakin hyvät naurut siitä.harmi, kun se jäi tauolle..

--
köh köh

Henna

Posts: 4,965

#13 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Smallville ehdottmomasti! Örks!
akir0

Posts: 2,554

#14 • • akir0 idleRPG champion 2009
H:

Smallville ehdottmomasti! Örks!


Voi saakeli. Senkin väärämielinen! Sehä on loistava
kuu

Posts: 1,174

#15 • • kuu tyttttö
smallville on just hyvä *nauru*

--
köh köh

Youzo

Posts: 1,175

#16 • • Youzo viidakkovekara
ONNENPYÖRÄ!!!

Onneksi sitä ei enään tule*hymy*
hallucinogen

Posts: 8,190

#17 • • hallucinogen Edain
Kauniit ja rohkeat ja tunteita ja tuoksuja viel kyl huonoimman sarjan voiton *iloinen*
Ite en myöskään pidä tosta smallvillestä, joskus katoin jonkun jakson ihan kokonaan missä oli joku jäämies mikä imi toisista lämpöä... *eiei*

--
pikku-*possu*

Akrobaatti

Posts: 330

#18 • • Akrobaatti
Avernian:

Deimos Zero:En pidä heikoimmanlenkin juontajasta koska se on liian narttu (palaa aina hermot kun katon sitä/nään sen).

Sehän on just paras. :)



...Mielipiteensä kullakin, pah
*justjoo*

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

Posts: 330

#19 • • Akrobaatti
En mäkään pidä Smallvill..mikälie sarjasta koska se on jotenkin liian teinix.... Tai siis liian sässytilää kamaa*justjoo**piis*

--
Hip Hop For Life

kuu

Posts: 1,174

#20 • • kuu tyttttö
se on hyvä sunnuntaiohjelma, ku ei sieltä muutakaan tule *eiei*

--
köh köh