FINRG 512 - 5 YEARS OF FINNISH FREEFORM 5.12.2008

402 posts, 21 pages, 92,932 views

Alchemiist

Posts: 134

#381 • • Alchemiist SPEAKAFREAK
Noniin noniin pääsinpäs mäkin vihdoinkin antamaan ylistykseni FINRG poppoolle.

Täytyy myöntää että oli kyllä kiistatta parhaat bileet missä oon ollu (mikä vastasikin odotuksia, olin monta päivää aivan innoissani). Hyvä alku bileille oli toi breaksisetti, sai siinä mukavasti tanssijalan vipattaan. Hybridize-live olikin sitten toinen juttu, yksi niistä syistä minkä takia lähdin bileisiin. Oli mahtava nähdä koko Kangasala edustus lavalla samaan aikaan. Ja ilmeisesti myös artistit ite tykkäs soitella, ainakin Nomic ja Cyrez oli lähes koko ajan hymy perseessä siellä. :D

Ulkomaan pojat jäi vähän vähemmälle kuuntelulle, kun yritettiin toipua tosta Hybridize-livestä. Mutta ihan ookoo kuullosta saundia se kyl oli.

FINRG-live oli kyl uskomaton spektaakkeli. Proteuksellakin pysy ihmeen kauan paita päällä, vaikka se riehu siinä lavalla koko ajan johonkin suuntaan. Kaikista mieleenpainuvin seikka oli luultavasti se kun Proteus rupes paukuttaan bongoja tai mitälieolikaan kauheella raivolla siinä. :D Sai hymyn huulille kyl.
Musiikillisesti toi tapahtuma oliki sitten ihan täyttä mannaa, huonoja biisejä en tainnut kyllä kuulla.

Niin että kiitos vaan kaikille. Seuraavia odotellessa. <3

--
SUOMIPOLKKA!&lt;3

Koskinen

Posts: 38

#382 • • Koskinen


Haha tuo Terminaattorin tunnarihan on aivan loistava :D En edes muistanut että tuokin siellä soi jossain vaiheessa :D Ja toistamiseen: Tuo Bunterin setti oli kyllä yllättävän loistava o/

--
Epäilen, siksi saatan olla.

Jinkso

Posts: 1,209

#384 • • Jinkso FINRG
Ei prkl bileiden taso on kyllä jotain ihan uskomatonta, jos vielä kolmen päivän kuluttuakin on kunnon täpinä päällä! Vaikka osa bileistä menikin sinkoillessa ympäri Helsinkiä ja Glooriaa, nini uskomaton fiilis ja odotus kulminoitu lopun Mayhemiin Cyclonen ja Magic Peoplen tykittäessä taustalla. En oo ikinä nähnyt tai kokenut mitään ton kaltasta bileistä, tästä kiitos jokaiselle, erityisesti niille jotka jaksoivat painaa loppuun saakka.

Soittoseuraa en olisi voinut toivoa enää Suomen kamaralla parempaa. Kiitos myös ulkomaalaisesiintyjille tykeistä seteistä, oli hauska nähdä myös miten Bunterin hhc-saundi upposi kansaan! Erityiskiitokset Swoosh ja J7, setistä tuli luokkaa 'uskomaton' jo täysin suunnittelematta fiiliksellä vedettynä!

Muiden setit jota ehdin kuulla olivat puhdasta korvakarkkia alusta loppuun. Erityismaininta Hybridize-kollektiiville, jonka setti toimi vielä paremmin kun harjoituksissa osattiin uumoilla. Mukava nähdä että jengikin osasi arvostaa nuoren polven saundia!

Vielä kiitokseni kaikille, jotka joltain osin olivat mukana tapahtuman järjestämisessä. Satojen tuntien työ näkyi koko illan, jo pelkästään äärimäisen upeana lavana!

2009 jatketaan uusien tapahtumien parissa, ehkä jopa jotain tuoretta Hybridizeltäkin? *vink*
Kiitos!
illusion

Posts: 1,061

#385 • • illusion team-sauna :D
Muutin sitä linkkiä noihin videoihin, nyt ei ääni pitäsi särkee*hihu*
Kalite

Posts: 34

#386 • • Kalite VOEMA
Ehdottomasti täyden kympin bileet! Kiitokset FINRG-porukalle.
André

Posts: 457

#387 • • André Madwave, Force
Kiitokse todella mahtavista bileistä, oli aivan sika mukavaa *pepsodent*

Hybridize Collective Live löi kyllä ällikällä, tämä oli yksi kaikkien aikojen parhaimmista live esityksistä mitä olen nähnyt. *sydän*

Rob.O.T.T. ei minuun iskenyt, muuta kuin todella huonolla tavalla. Sanotaan nyt vaikka että sydän alkoi lyömään hiukan liikaa ja tuli paha olo, joten herran setin ajan olin sivussa.

Bunterin setti meni samaisesta syystä ikävä kyllä ohitse, musiikki oli kumminkin aivan saamarin hyvää ja setin lopun olin jo tanssilattian puolella kuuntelemassa sedän settiä.

FINRG Collective Live ja taas alkoi tanssiminen, normaalia rauhallisemmin mutta tanssin kumminkin. Mitä tähän nyt sanoisi, mulle ainakin toimi. Ja harrin kitara/kosketin/bongorumpu - pläjäys oli kyllä niin mukavaa katseltavaa että meinas kyyneleet tulla. *sydän* *super*

Swoosh & Jinkso & J7 *joo* *sydän* *jiihaa* *aplodit* *tanssittel* *hali* Kiitos.

Tuttujakin oli kiva nähdä ja parit sanat vaihdella. Kiitokset myös erityisesti Merille ja Teemulle, sekä Ossille ja Mariannelle. Pieniä sisäisiä ongelmia lukuun ottamatta taisivatkin sitten olla parhaat bileet tänä vuonna, ainakin suomessa *lmao*

Pakko vielä pistää pieni "vali vali"- osio: Alhaalla tuntui olevan musiikki turhan kovalla ja strobot hakkas aika pahasti silmiin, parvelle kun siirryin, ei ongelmat enään haitanneet.

Järjestelyt toimi taas hienosti, dekot ja visuaalit, kuten valotkin myös olivat mahtavat.

Kiitos kaikille ja näemme taas ensi vuonna. Hyvää Joulua ja onnellista uutta vuotta.
Tyranoid

Posts: 1,552

#388 • • Tyranoid FINRG
Vielä yksi videopätkä Hybridize Collectiven keikalta:

Bilehippi

Posts: 172

#389 • • Bilehippi V S P
Liian*känni*Liian*känni*Liian*känni* Muuten kyl Todella uskomattomat Kemut... ISO Kiitos järjestäjille
goni

Posts: 3

#390 • • goni
Itsekin haluan kiittää järjestäjiä, kaikki skulas mun mielestä mahtavasti. Ei jonottelua, uskomattoman kovat esiintyjät, upea meininki! Ja omasta mielestäni porukkaa oli Glorian kokoon nähden juuri sopivasti. Jos ahdetaan ku sillit purkkiin niin eihän siinä mahdu enää tamppailemaan yhtään. Vuoden parhaat setit, kiitos FINRG+muut!!
tiiplis

Posts: 1,043

#391 • • Edited tiiplis also available in sober
Oli kivaa *hihu*

--
italia litania nainati lailati

Tya

Posts: 59

#392 • • Tya
Ei voi kyllä muuta sanoa kun että aivan mahtavaa, hyvä poijaat!!! *aplodit**sydän* Kiitos kaikille vanhoille ja uusillekin tutuille seurasta *hihu*
SESSIONS2

Posts: 532

#393 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
Karo's photos are now available @ SESSIONS2

fi-EeeNööööörZiiii!!!!

This event was supposed to be held at Diva / Lahti. But as the venue closed down (and opened as Love Hotel) the event was moved to Gloria / Helsinki. The venue is well known amongst clubbers as the venue of Säde, Rush, and various other clubbing events. This time the event was all about FINRG's 5th anniversary. Couple of foreign stars, two live-sets (using the term "Live PA" which I just don't get) and couple of DJ-sets. People seemed to be really exited and hands raised up quite a lot of the party time.

Photographing at Gloria didn't give any suprises: basic lightning was dark, as always. Couple of times strobes and blinders took me by suprise and I managed to get some fucked up frames (read: artistic photos = not published) - but after all, it was really interesting and fun to shoot all over the stage while "da boys" were having their show <3 Hope you enjoy the pics!

- Karo


IMG_3025-Edit.jpg
DJ Rx

Posts: 2,527

#394 • • DJ Rx FINRG Recordings



nips



Komeita kuvia ovat!

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

display23

Posts: 3,069

#395 • • display23
Isot propsit.
Oli loistavasti hoidettu homma!
Kiitos koko finerzi porukalle :)
kinderi

Posts: 1,783

#397 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Olin paikalla.. Kävin tanssimassa,mutta ilmeisesti oon asunu tiskillä suurimman osan illasta.
Mielikuvieni mukaan mulla on ollu oikein hauska ilta,ja onneks suurimman osan muistanki.. Jotain fläsäreitä on tässä kyllä tullu muutaman ihmisen kuitattua *nauru* Mut näitä sattuu *hih* toivottavasti en ole muita kovinkaan pahasti häiriköiny.Jos olen,niin Anteeksi!!

Seuraavalla kerralla vähempi *känni*
(lupaanksmä aina näin??)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tws

Posts: 512

#398 • • tws
Oli kyl varmasti parhaat bileet missä tähän mennes ollu! *joo*
Kiitos koko FINRG porukalle *vink*
*jiihaa**känni*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

unoha

Posts: 929

#399 • • unoha Lti-/UG Collective
kiitos FINRG posselle mahtavista bileistä ja ystäville bailaus seurasta*hihu*

--
Never Quit !