Wider Entertainment Inc. & People Of The Butterflies 30.4.2008 @

19 posts, 1 page, 4,332 views

Miazu

Posts: 815

#3 • • Miazu Päivänsäde
Ihan uskomatonta kun haaveet toteutuu ja herra Scorb vihdoin pääsee suomeen :)))
Oikeesti meinaa varmaa koko tanssilattia lentää avaruuteen tai ainakin toisiin leveleihin heti eli astetta paremmille taajuuksille :D
Wizackki poitsu pistää kyll niin tiukat rutistukset ja herralta tullut just sopivasti uusi albumi jotenka aivan uutta luvassa :)
Tutankhamon oli viime vuonna metsien ja konemetsä ehdoton päänsekottaja :) Tää o yks tulevaisuuden kovimpia tarinoita .))

Huh mihinköhän sitä joutuuu ;) HHIIHIH
Ja Heidin kanssa varmalla tarjoillaan mielenkiintoista saundia ja rankkaa sellasta ;)
Cristalli ja pollynen uskoisin että kakkoseksi jäätte tässä ;D HHIHIH

Mut visuaalit ja kaikki ihanat kohillaan jotenka

Hyvää vappua :))))

Ja ihanaa kevät tulossa ja kesäkausi ikäänkuin starttailee kulman takaa ;) *plur*

Mä oon hieman liian liekeissä jo ettei kellää ois jotai vinkkiä miten voi rauhoittuu ja saada siivet katki hetkeksi
Avatar
#4 • • REivaaja Guest

Miazu, 31.3.2008 16:31:

Mä oon hieman liian liekeissä jo ettei kellää ois jotai vinkkiä miten voi rauhoittuu ja saada siivet katki hetkeksi


Mun koira kuoli :(
No ei kai!!! Tässäpä ehkä vuoden kovin tapahtuma! Tai ei sitä tiiä minkälaisen line-upin seuraavaksi
Järkkäätte;)
polly

Posts: 1,259

#6 • • Edited polly Herra
SCORB (trick music Uk)

Considered to be one of the most consistent and original artists on the psychedelic scene, Scorb aka Yod Onsen has been releasing music for over six years. The eponymous debut album released on Ambivalent records in 2003 gained him international attention and a slew of releases on international labels have affirmed his position as a leading producer on the scene. Tight arrangements, infectious hooks and a phat low end typify the Scorb sound and the new album; "Ipso Fvcto" to be released December 7th 2007 on Trick will shred heads the world over.

In addition to Scorb, Yod has a number of side projects; The bone crunching psy-tech of RAM with Lek Black (NRS), The dark progressive leanings of Squid Inc. with Deviant Species' Santos De Castro, pHibian; Yod's new hard techpsy project and Orzels Machine, a technobreakz outfit with Mike Rucinski. Also look out for a new project in 2008 with 3D-Vision's man of the moment Arnaud Levasseur aka Concept

Scorb homepage @ http://www.trickmusic.com




WIZACK TWIZACK (Stone Age Rec. Namahna Rec SWE)

Wizack Twizack is the wild sonic excursion of Tommy Axelsson, born in 1981 and residing in the capital of Sweden, Stockholm. After finding himself scrambling his head to psytrance in the late 90s, Tommy found an output source to his creative mental madness through the tools of knobs and seqencers. Wizack Twizack is the expression of dark psytrance and works as a storytelling mirror, taking you onto trips in the darkest hour reflecting the wicked tribal gatherings that's been going on in the swedish forests throughout the years! Forestmusic at it's best!

Wizack Twizack Myspace @ http://www.myspace.com/wizacktwizackmusic
Miazu

Posts: 815

#7 • • Miazu Päivänsäde
Hhiihih enää viiikko huhhhhhhhhh :D::D:DD
ja ihanat luonnonlapset voisittekos ilmoitella esmes täällä tai ehkä mieluiten tuolla privassa jos teillä on todella autoissa tilaa että mahd moni joka haluaa paikalle niin pääsisi :)))
Ois hirveetä jos missaisi jotain tod spessua sen takia :(
JUUu ja taksi systeemi on kans aika jees :)))

mut palaillaan vielä ja pallot ja psykedeeliset asusteet päälle vaan ja menoksi :D
ninscu

Posts: 635

#8 • • ninscu candydelic
Juu elikkäs jos joku on pk-seudulta autoilemassa ja kyytiin mahtuu niin yhteyksiä profiiliin!! *hymy* bensarahaa löytyy

--
.. grooving with the eternal now ..

Sphyxia

Posts: 3,308

#9 • • Sphyxia Maracujá!
Tutankhamon 9000. *sydän*
b5k

Posts: 2

#10 • • b5k
Miten näihin bileisii voi osallistuu??

Tekis hirveesti mieli mennä :/
Avatar
#13 • • REivaaja Guest
Tämäpä oiva tapa lisätä mystiikkaa =D
Miazu

Posts: 815

#14 • • Miazu Päivänsäde
Miau jos jotai haluaa niin sen eteen pitää nähdä vaivaa ja nämä bileet sen taas todistaa ;) Hhihihih

parasta vappua kaikille pus pus pus

ja niiiiin hei the secrets dokkari on aivan paras vastaus tähän mystiikkaan ;)
pryy

Posts: 99

#15 • • pryy
Kohta *aplodit*
MenoMeeri

Posts: 52

#17 • • MenoMeeri
Vieläkö muistais ees jotai *toktok*
dorisch

Posts: 74

#18 • • dorisch gothic girl
oli just ihkulia, kiitti kaikille <3
Avatar
#19 • • REivaaja Guest
Oli muutes aika jees saundi. Ehkä paras akustiikka mitä olen bileissä kuullut. Sen verran humalassa tuli oltua että istumiseenhan (lue:sammumiseen) se meni :D
Jäi vain mietityttämään saiko sieltä niitä Tutakhamonin levyjä mistään, vai oliko asian laita muuttunut?