Säde Vappu 30.4.2008 @ helsinki

188 posts, 10 pages, 49,366 views

Villéy

#161 • • Edited Villéy
Oli kyllä aika jees!

Pitkästä aikaa säteissä – tai bileissä yleensä – ja vielä itsekseni, mut kivaa oli. Sai ainaki keskittyy itse asiaan ja tanssii kroppansa uupeloon asti.

Just tommosta purukumilla paikattuu rosoista meininkiä! *vink* Ei voi kun kiittää ja kumartaa. Levyiltähän ne biisit kuitenki kuulee jos haluu sitä pyhää virheettömyyttä. Bileissä meininki on se mikä meinaa!
Miinapiina

#162 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
uuuuuuuuu oli niiii kivaa!!!!! *aplodit*
kiitos kaikille, bileet oli mahtavat, seura oli parasta ja oli nii kiva nähä kaikkii ihanii tuttui *plur*
musa *sydän*

--
pinkki on pop!!!

LiQuid

#163 • • LiQuid
*super*Hyvät bileet..Kiitos siitä!! tais olla vaa vähän liikaa promillei mut hauskaa oli *jiihaa*

--
Cant get lucky all the time .. but you can party every day !!

#165 • • Muussika Guest
Oli kivvaa!

Hiukan erilainen säde-meisinki kuin mihin olen tottunut, mutta eihän tuo mittee! Muutos on mahdollisuus. Tällä kertaa tuli tosin harrastettua enempi immeisten kanssa juttelointia kuin tanssahtelua, mutta tuli sitä onneksi edes hiukan hyppelehdittyä musiikin tahtiin. :)

Oli kiva nähdä paikalla paljon populaa. *joo*

Kiitoksei järkkäreille ja mukavaisille immeisille, joiden kanssa juttelin. *hihu*

Niin, ja pojat pojat, kyllä sitä voi bäkkärillä pitää hauskaa ilman että tarvii talloa toisten takkeja ja kastella ne erinäisillä nesteillä. En tiedä oliko mun takki märkänä kusen, yrjön, viinan vai kuolan ansiosta, mutta oli suht epämiellyttävä fiilis vetästä se haiseva tallottu rätti päälle kotiin lähtiessä. Silimä käteen, pojat! *vink*

Mutjooh, onneksi pesukone toimii ja sitä rataa. :P

Mukavainen wappu oli tällä pupujussilla! *pupu* *hihu*
inneah

#166 • • inneah ...Trust no one...
Ei jumalauta mitkä mukkelit oli :DDD

Röökikoppi ja baaritiski tuli tutuksi, muuta en sitte oikeen muistakkaan *piis*

Mut lähdin kyllä AIVAN liian aikaisin ja ilman mitään syytä, kaduttaa :(
Rahaaki jäi, ois voinu ne ees juoda loppuun! *eiei*

--
nahkalakanat

Gloria <3 Speedcore

#169 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
yhteenvetona : kivaa oli.
(oli positiivista ja negatiivista mut skipataan ne)

hc setit oli herquu

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Jusuplussa

#170 • • Jusuplussa UG-///

merqus, 1.5.2008 11:59:
ja vielä ihan selvinpäin

Ite myös täysin selvinpäin ja hauskaa oli. Hc loppu piristi iltaa mukavasti :))
Stonewoman

#171 • • Stonewoman
En kauheesti muista mitään koko illasta, mutta hauskaa tais kyl olla *hihu* hauskempaa ois ollu jos ei ois ollu niin naamat... ois paremmin pystyny keskittyyn musaan.... mutmut... kavereiden kaa oli kivaa ^^ Kiitos vaan Kalinkalle ja Lestinheittäjälle... ja muille seuralaisille, varsinki sille yhelle maailman ihanimmalle kääliölle *tirsk* *plur*

Ja tottakai kiitokset myös järjestäjillekin!!
Triciatrix

#172 • • Triciatrix
Itellä meni ilta suht selvänä kun oli niin paha darra edellisestä illasta.. =/ mut oli kyllä niin mahtavaa! Varmaan paras vappu tähän mennessä, ihana fiilis ^_^

--
Eikä tässä missään ole mitään järkevyyteen viittaavaakaan.

#174 • • Elwira Guest
Oli hubaa ja pienes viskihuurus *blush* noooh aina joskus. Ite henk.koht Leo laker uppos. Mutta 2 eri dekki ideaa oli aika loisto kyl ja oli varmaan paneutuminen soittaessa. Oli kivaa ja ei muuta *hymy*
ohgreat

#175 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Jooh...taas kerran hyvät Säteet. Musiikkitarjonnan loppupuolisko oli eniten mieleen, mutta ihan hyvin kaikki kyl oikeestaa uppos. Kavereiden kaa oli taas kiva hengaa eli ISO tack seuralle. Mitä tohon erikoiseen järjestelyyn tulee ni ite oisin ainaki digannu vähemmän sekavista soittoaikatauluista, mut eipä toi nyt ongelma ollu. Kaks soittoaitioo puolestaa oli must kyl hyvä idea. Vaatii vähä erillaisii elementtei soittamiselt tollane.

Kiitos soittajat ja järkkärit!...ens kertaa odotelles.
noemi

#176 • • noemi
Mä luulin et vappuna EI VAAN VOI OLLA HAUSKAA, mut KYLLÄ VOI :)
Säde tarjosi turvallisen pakopaikan wappukaaoksesta sekä mainiot musat ja ystäviä, mitä sitä nyt voi enää muuta toivoa? *sydän*

p.s.
Sori a, mut ees sulla ei oo niin paljon auktoriteettia et voisit pakkojuottaa mulle viinaa tai haukkua mun frendejä *släp*

--
Oikeutta koneille!

*Sarppa*

#177 • • *Sarppa*
Ei voi muuta sanoa kun kiitos supersiististä vapusta kaikille messissä olleille ja järjestäjille :)
Ja Kotkan pojat ne näyttivät mistä ne kunnon setit on tehty ;) UPEAAAAA <3
More more more tälläsiä ja pian!! :)
#178 • • Fuzzy Guest

`Ԡի, 2.5.2008 15:29:
---
-Fuzzy-, 1.5.2008 14:41:
Kuka veti mun kalsarit pään yli?? se oli joku kaveri!
---

Ahem... That would be me. smiley.gif

:DD eeeikä! u bastard*nauru* Kaikki muut kyllä kävi mielessä mut sinä et! Mä oon Todella pettyny Lari!
Yoni

vns

#180 • • vns
Jee. Vähän hyvii videoita! *aplodit*
Huomas kyl et Neonin aikana meinas iteltä jo puhti loppua. *slurps*