Enter The Gate Of 80's Synth-Pop [By Dj Axel^]

25 posts, 2 pages, 6,364 views

ohgreat

Posts: 361

#21 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Näemmä kakkonenki jo tullu, mut nyt vasta ehti tätäki tulla kommaa. Eli joo itelle tää toimi tosi hyvin. Biisit oli hyvin valittu ja vaik noit on vaikee miksaa ni aika onnistuneesti hoitu vaihot. Pitääki suoraa laittaa kakkonen latinkiin.
Axl Knight

Posts: 544

#22 • • Axl Knight Oldscool Dj
kiva että sai fiilikset..toiv. kakkos osakin:)
Meke

Posts: 2,083

#23 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records
Multa löytyy tälläinen Relax! The Ultimate 80's Mix CD http://www.discogs.com/release/1112592

Täytyy kyllä sanoa että sun setit on paljon parempaa kuunneltavaa olleet teknisesti ja biisi valikoimiltaan. Jos jonkun pitäs tehdä miksattuja kasari CD:tä kauppoihin niin se olet sinä Dj Axel^ (älähän kuitenkaan liikaa ylpisty nyt) *pepsodent*

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

jjkobsson

Posts: 959

#24 • • jjkobsson
Tämän parissa oli kiva kertailla 80-luvun musikaalisia saavutuksia, kun itse olin silloin vielä liian nuori ymmärtämään hyvän päälle.

Huikeaa setti täynnä rautaisia biisejä. Erityisesti lämmitti Wang Chung, Talk Talk, Moroder & Oakey. Erityismaininta Styxin Mr. Robotosta, sillä noin kovaa biisi ei ole vähään aikaan tullut vastaan.

Täytyy pistää osa kakkonenkin kuuntelun alle.

--
||jjkobsson||

Axl Knight

Posts: 544

#25 • • Edited Axl Knight Oldscool Dj

kun itse olin silloin vielä liian nuori ymmärtämään hyvän päälle.

Huikeaa setti täynnä rautaisia biisejä. Erityisesti lämmitti Wang Chung, Talk Talk, Moroder & Oakey. Erityismaininta Styxin Mr. Robotosta, sillä noin kovaa biisi ei ole vähään aikaan tullut vastaan.




jep rautasia veisuja kyllä....ja ikinä ei ole myöhäistä tutustua vanhaankin materiaaliin ja nauttia eri aikakausien helmistä..uutta vähempi kivaa materiaalia kun tuppaa tulevan tuutista vähän liikaakin *pepsodent*