Small topic

99 posts, 5 pages, 19,541 views

Daniel Braun

#61 • • Daniel Braun wednesday?

Caro², 14.9.2008 19:13:
Nyt siirtyi REivaaja ignoreen.

Syy tähän on itsekeskeisesti oman hyvän olon maksimoiminen. Turha katsoa yhden henkilön lätinää jos ne noin 95%:sti aiheuttaa negatiivisia viboja.

Mulla kyseinen heppu ollu jo tovin noressa.
Käpy paloi kun kaverilla on 100% faktatietoa asiasta kuin asiasta, itsekeskeinen ja hyvin harhainen maailmankuva.
Tai sit vaan kaveri fleimaa ja trollaa tarkoituksella...

Noresta kyllä sen verran, että ehdottomasti noressa olevan tekstit pitäis olla kokonaan poissa silmistä.
Quotet ikävästi näkyy.
Ja nekin saa tietyissä tapauksissa vitutuksen aikaan.

Olis muuten lystiä tietää kuinka monen noressa Reivaaja on, uskaltaisin väittää että kohtuu monen...
#62 • • Reivaaja Guest

Daniel Braun, 14.9.2008 19:26:
Käpy paloi kun kaverilla on 100% faktatietoa asiasta kuin asiasta, itsekeskeinen ja hyvin harhainen maailmankuva.

Noresta kyllä sen verran, että ehdottomasti noressa olevan tekstit pitäis olla kokonaan poissa silmistä.
Quotet ikävästi näkyy.

Olis muuten lystiä tietää kuinka monen noressa Reivaaja on, uskaltaisin väittää että kohtuu monen...

Sä et oo edes omaperäinen :D
#63 • • REivaaja Guest

ulina, 14.9.2008 19:29:
---
Daniel Braun, 14.9.2008 19:26:

Quotet ikävästi näkyy.

---
Sä et oo edes omaperäinen :D

Nopee loppu popparit ku yhellä lauseella loppu viihde :D
laite

#65 • • laite MastahWankah
Onks Ulina ja REivaaja toistensa altterit? Vai onko vaan sattumaa että IP-osoite näyttäis olevan melko samanlainen?
#67 • • Reivaaja Guest

laite, 14.9.2008 19:40:
Onks Ulina ja REivaaja toistensa altterit? Vai onko vaan sattumaa että IP-osoite näyttäis olevan melko samanlainen?

Kai mä sen joskus tuolla boxissa kerroin useaan otteeseen...
Daniel Braun

#68 • • Edited Daniel Braun wednesday?

Uskoisin näin.
Ainkin topicin uusi nimi viittaa kovasti reivaajan käyttämään kieleen ja muutenkin...

Edit: menipä sitten noreen toi altterikin.
Ei luoja mikä tapaus...
#69 • • REivaaja Guest

Daniel Braun, 14.9.2008 19:43:
---

---

Uskoisin näin.
Ainkin topicin uusi nimi viittaa kovasti reivaajan käyttämään kieleen ja muutenkin...

Edit: menipä sitten noreen toi altterikin.
Ei luoja mikä tapaus...

HAHAHAHAHAHA Vittu mä oon paras :DDDDDDDDDDD

Universaali tasapaino ja sillee.
laite

#70 • • laite MastahWankah

ulina, 14.9.2008 19:43:
---

---

No sit, ei tuu paljoo seurattua :)
ValaX

#71 • • ValaX
Näin tekniikan ihmelapsena kysyisin mitä IP osoite tarkasti ottaen tarkoittaa...?
#72 • • Edited REivaaja Guest

VaLa, 14.9.2008 19:59:
Näin tekniikan ihmelapsena kysyisin mitä IP osoite tarkasti ottaen tarkoittaa...?

Siellä asuu pedofiilit.

Osoitetta...
Caro²

#76 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

---

---

Hienoa kiertelyä. Mikset vastannut suoraan kysymykseen suoralla vastauksella. Asia kiinnostaa itseänikin.

ulina, 14.9.2008 19:41:
---
Daniel Braun, 14.9.2008 19:39:

wOOt? *täh*
Meni ohi ja pahasti...

---
En epäile *pusipusi*

Tää on kyl niin tyypillistä REivaaja-tekstiä kun vaan voi olla.
#77 • • Edited REivaaja Guest

Caro², 14.9.2008 20:24:
---
---

---

---

Hienoa kiertelyä. Mikset vastannut suoraan kysymykseen suoralla vastauksella. Asia kiinnostaa itseänikin.

Tap tap. Mitä tohon nyt vastaisin. :D
Edit: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Tää paranee vanhetessaan :D

Ja ettet nyt ihan hämillesi jää niin: No vittu mieti hetki.

---

Daniel Brown
wOOt? *täh*
Meni ohi ja pahasti...

Ulina
En epäile *pusipusi*

---
Caro2
Tää on kyl niin tyypillistä REivaaja-tekstiä kun vaan voi olla.

Tap tap. Tosin kopioin ton Analta...
ValaX

#78 • • ValaX
Ketään en oo vielä laittanu noreen, enkä pidä itseäni niin täydellisenä että voisinkaan...
#79 • • REivaaja Guest

`Ԡի, 25.8.2008 12:37:
Kyllä sen toki tietää kaikki kun jollakulla ignore-lista kasvaa yhdellä käyttäjällä: Siitähän ilmoitetaan sanomaboksissa oikein ylpeinä - aivan kuin olisi käyty ensimmäistä kertaa ihan itse potalla!

Naulan kantaan sir.
#80 • • REivaaja Guest
Taidan muutaman nimettömän emopällin sinne änkeä kun luulee että heidän mielipiteensä on totuus ja eriävä mielipide on vittuilua.

Saatana jos teillä on mielipiteitä niin on sitten parempi kanssa olla perustelut kun ne niin urpoja ja itsekeskeisiä on.

Nämä nimettömät ovat siis caro2, josssu, dementation, Iso-D feat. Paskahousu, juhgu, riku ja kuhan muistan ketä muita kanstsis sinne änkee___________