Small topic

99 posts, 5 pages, 19,644 views

#41 • • Annakins Guest

Daniel Braun, 5.7.2008 15:22:
---
Neko, 5.7.2008 13:51:
Joo, noressa on se parasta ettei kenenkään tarvitse tietää että on joutunut jonkun noreen. Sen kun jatkaa lässyttämistä, mutta se ketä jutut häiritsee, ei sitten näe niitä juttuja.

---

Aikalailla samaa mieltä, mun mielestä on vaan plussaa ettei voi tietää (eikä tarvetta ole) tietää tota noressa oloa.
BTW: privaviestejä ei vo käsittääkseni lähettää noressa ollessa...

No kyllähän sen sit näkee, jos menee norettajan profiiliin, ei nimittäin kommentit näy sulle lainkaan.

Mulla ei taida tällä hetkellä olla ketään noressa. Joskus lykkään jonku jos postailee isoja kuvia tms. mautonta jota en sillä hetkellä jaksa tsiigaa, mut otan sit hetken-parin päivän kuluttua pois kyl.
crissy

#42 • • crissy

tomii, 9.7.2008 15:53:
---
crissy, 9.7.2008 15:51:
---

ehkä siks en laitakkaan, koska on kiva ärsyttää itteeni lukemalla sen ihmisen viestejä:D

---

Sama juttu... tosin riskinä on se, että ei enää hillitse itseään (joka on pari kertaa tapahtunut) ja alkaa väittelemään/vittuilemaan ks. henkilöille. Ja sit huomaakin, että on tehnyt myös itsestään urpon :D

jooh.. tääl on vaan jokunen jankkaaja jolle ei kelpaa vain se mitä sanot on sun mielipide vaan pitää olla helvetilliset perustelut, et miks ja miks aattelet noin.

mun kirjallinen ulsoanti on aika suht huono enkä osaa aina ilmasta kirjallisesti niinkuin ajattelen pääs, ja sit saa alkaa vääntään jne... oonki jättäny noi takkuamiset suosiosta muille:D
Miinapiina

#43 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tomii, 9.7.2008 15:50:

Hei noi ihmisethän on koko Internetin(tm) suola. *joo* Itelläkin tekis mieli pari laittaa, mut helvetti eihän täs Klubbaris olis sit enää mitään :)

hihih, juurikin näin *pepsodent*

muoks: ainii, ei oo ketään noressa eikä o ees menossa *hih*

--
pinkki on pop!!!

#44 • • REivaaja Guest

tomii, 9.7.2008 15:53:
Sama juttu... tosin riskinä on se, että ei enää hillitse itseään (joka on pari kertaa tapahtunut) ja alkaa väittelemään/vittuilemaan ks. henkilöille. Ja sit huomaakin, että on tehnyt myös itsestään urpon :D

Niinhän se melkein aina menee :D No eipä ole ainoo juntti.
Juhgu

#45 • • Juhgu Virnistelijä
*kauniit ja rohkeat -tunnaria hyräil*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Chatte

#46 • • Chatte Team Teknolipat :)
Eipä ole tullut mieleen laittaa ketään noreen. Jotenkin vieras ajatus.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

spoinkel

#47 • • spoinkel Alferd Heatpacker
On muutamia, jotka heittää niin vitun pimeetä läppää että tekisi joskus mieli laittaa ignoreen, mutta toisaalta niiden jutut on usein surkuhupaisan hauskoja, ja foorumidraamaa seuratessaan tarvitsee kattavan yleiskuvan... *lmao*

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

tomii

#48 • • tomii kallion herttua

tomii, 9.7.2008 15:50:
---
Hei noi ihmisethän on koko Internetin(tm) suola. *joo* Itelläkin tekis mieli pari laittaa, mut helvetti eihän täs Klubbaris olis sit enää mitään :)

Ei saatana, nyt pitää kyllä syödä omat sanat, kun pää hajosi siihen malliin, että lähti pari käyttäjää ignore-listalle. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Takyon

#49 • • Takyon Möwkö
Yksi nimi on ignoressa. Aiemmin olen ollut sitä mieltä että jos mä ignoraisin jonkun niin voisin menettää hyvät naurut joten en ole kyseistä ominaisuutta ottanut käyttön, mutta tää kyseinen tyyppi vaikutti parin kuukauden tarkkailun jälkeen siltä että sillä ei ole juuri mitään asiallista / järkevää sanottavaa. Tunnereaktiotkin tän tyypin postauksista oli lähempänä raivostumista kuin huvittuneisuutta, joten päätin säästää itseäni. Ja ne jotka mut tuntee ihan irl, tietävät varsin hyvin että mut on lähes mahdotonta saada raivostumaan millään sanomisilla.

Harmi että tosiaan muiden quoteissa näkyy sitten tän ignoratun tekstit, ja sen lisäksi jos tää tyyppi quottaa mua niin mä saan siitä ilmotuksen vaikken postausta pystykään lukemaan.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

$

#50 • • $ Destination weekend!
Tällä hetkellä on yksi tyyppi jonka kontribuutio foorumille on koostunut muutamasta kuvapostauksesta.

Duunissa ollessa en oikein osaa arvostaa goatsea sanomaboksissa. Tai muitakaan kyseenalaisia kuvia tai animaatioita. Silloin kun niitä hyppää ruudulle niin nore on oikein kätevä.
wiwi

#51 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Takyon, 25.8.2008 13:11:
Yksi nimi on ignoressa. Aiemmin olen ollut sitä mieltä että jos mä ignoraisin jonkun niin voisin menettää hyvät naurut joten en ole kyseistä ominaisuutta ottanut käyttön, mutta tää kyseinen tyyppi vaikutti parin kuukauden tarkkailun jälkeen siltä että sillä ei ole juuri mitään asiallista / järkevää sanottavaa. Tunnereaktiotkin tän tyypin postauksista oli lähempänä raivostumista kuin huvittuneisuutta, joten päätin säästää itseäni. Ja ne jotka mut tuntee ihan irl, tietävät varsin hyvin että mut on lähes mahdotonta saada raivostumaan millään sanomisilla.

Harmi että tosiaan muiden quoteissa näkyy sitten tän ignoratun tekstit, ja sen lisäksi jos tää tyyppi quottaa mua niin mä saan siitä ilmotuksen vaikken postausta pystykään lukemaan.

Sama homma, ja varmasti tyyppikin. Itsekin väitän olevani suht rauhallinen ja vaikeasti ärsytettävä ihminen, mutta rajansa kaikella. Jos joltakulta puuttuu täysin keskustelutaidot, mutta kokee silti oman panoksensa (joka vitun) topicciin välttämättömäksi, ei mua kiinnosta seuloa niitä mahdollisia asiallisia kommentteja sieltä seasta. On vaan turhaa ajanhukkaa ja itsensä ärsyttämistä.

Pitää ajatella verenpainetta :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

duvin

#52 • • duvin Jay v/d Veen
Piti oikein vaihtaa ääntä, koska viimeaikoina tänne on tullut porukkaa. Pääosa oman henkisen hyvinvoinnin takia - ei enää jaksa vetää hirveitä pultteja jengin mielipiteistä (eikä mee aikaa megavastausten tekemiseen, jotka sit kuitenki jätetään postaamatta).

Eli nykyinen saldo on 5.

Suosittelen.
isfnbojbbssn

#53 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
välillä kyllä tulee harkittua norea joidenki tapausten kohdalla,
mutta saan usein vihakicksejä kunnon ääliöpostauksista, niin
ei malta sitten kuitenkaan... ja välillä pitää oikein etsiäkin
ärsyttävin tyyppien ärsykepostauksia kun on tylsää :P

--
dasinoaisnvs

#54 • • Edited REivaaja Guest

Takyon, 25.8.2008 13:11:

Hehehe. Tää on mun topick *hihu*

just-in-case.jpg
#55 • • REivaaja Guest
''Siis oikeesti mä en suutu koskaan ja ku mä suutun ni sit mä oon oikeessa ja mulla on oikeus suutttua''

Hheheehehehehe. *krhm*

Hehehehehehehe.
#56 • • Edited REivaaja Guest

wiwi, 25.8.2008 13:42:
Sama homma, ja varmasti tyyppikin. Itsekin väitän olevani suht rauhallinen ja vaikeasti ärsytettävä ihminen, mutta rajansa kaikella. Jos joltakulta puuttuu täysin keskustelutaidot, mutta kokee silti oman panoksensa (joka vitun) topicciin välttämättömäksi, ei mua kiinnosta seuloa niitä mahdollisia asiallisia kommentteja sieltä seasta. On vaan turhaa ajanhukkaa ja itsensä ärsyttämistä.

Pitää ajatella verenpainetta :)

Kato en mä edes yritä jos tiedän sen olevan hyödytöntä...

''Siis niiku ohan se noinkin, mutta mä tavallaan olisin sitä mieltä jos..., mut kyl mä ymmärrän et ei se voi olla tolleenkaan, mut jos edes vähän tällee ja no siis en mä sua vihaa, tai siis sillee vaik mä nyt oonki vihanen, mut kuitenkin. Siis emmä tiiä, mut kyl sä varmaan tajuut.''

Tajuun.
Josssu

#57 • • Josssu
Pyöreä nolla. Tosin siellä voisi olla yksi. Vaikea arvata kuka... *släp*
#58 • • REivaaja Guest
Mä taidan arvata. Tosin sun subjektiivinen käsityksesi kollektiivisesta mielipiteestä on aika kaukana totuudesta.

Yksi ääni on yksi ääni vaikka huutaen sen esille toisikin...
Mä tiedän kuka mut on norettanu ja te arvailette äänen voimakkuuden perusteella... Hehe.

Eipä oo ku pari ihmistä norettajista ollu sellasia joiden noreen ei oo ollu hinku päästä ja nekin on jo mut sieltä pois ottanu.

Sanoisin siis olevani ''voitolla'' kun sellainen termi nyt on lanseerattu tähän yhteyteen.
Caro²

#59 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Nyt siirtyi REivaaja ignoreen.

Syy tähän on itsekeskeisesti oman hyvän olon maksimoiminen. Turha katsoa yhden henkilön lätinää jos ne noin 95%:sti aiheuttaa negatiivisia viboja.
#60 • • REivaaja Guest

Caro², 14.9.2008 19:13:
Nyt siirtyi REivaaja ignoreen.

Syy tähän on itsekeskeisesti oman hyvän olon maksimoiminen. Turha katsoa yhden henkilön lätinää jos ne noin 95%:sti aiheuttaa negatiivisia viboja.

LOL. Älä rupee kertoo mulle mun tunteista ja ota kaikkea henkilökohtaisesti jos haluut kehittävää tekstiä.

Tämä nore johtui vinyylien ja cd eroista. Olin niin loukkaava että piti kertoa mulle miksi teen ja mitä teen. Mene ittees :D Niin ja kiitos kuitenkin että valitsit tämän vaihtoehdon.