Small topic

99 posts, 5 pages, 19,620 views

lohikarme

#21 • • lohikarme RitariVittupää

Epailija, 3.7.2008 11:25:
---
lohikarme, 3.7.2008 11:21:
2 ja luulen et täsmälleen samat ku norbilla :D
---

Jos profiilikommenttien näkymättömyydestä voi mitään päätellä, niin ainakin toinen noretettu on teillä eri. Nimim. Sinä ymmärrät! ;_) ja *pus*

Juu :DDD

--
Qualis artifex pereo

Keijo Hujanen

#22 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
kuka on Noreen?
en vaan ymmärrä teitä
mutta eipä tässä tarttekkaan

--
suomen virallinen totuus

René Patrick

#23 • • René Patrick
Puhtaalla nollalla mennään. Ei o ollu ainakaan vielä tarvetta!
#24 • • REivaaja Guest

Lyylikki, 3.7.2008 12:04:
Tää olis niinku sama kun meitsillä vielä äskön, mutta nore heilu tuossa muutama hetki sitten ensimmäisen kerran, jonka jälkeen se on heilunut vielä kerran.

Nyt kyllä huijaat. Oot sentään tajunnu ettei norella voi uhkailla. Ja ei, en pidä sua tyhmänä :D
Neko

#25 • • Neko No äläpä kerro enempää
Joo, noressa on se parasta ettei kenenkään tarvitse tietää että on joutunut jonkun noreen. Sen kun jatkaa lässyttämistä, mutta se ketä jutut häiritsee, ei sitten näe niitä juttuja.
Daniel Braun

#26 • • Daniel Braun wednesday?

Neko, 5.7.2008 13:51:
Joo, noressa on se parasta ettei kenenkään tarvitse tietää että on joutunut jonkun noreen. Sen kun jatkaa lässyttämistä, mutta se ketä jutut häiritsee, ei sitten näe niitä juttuja.

Aikalailla samaa mieltä, mun mielestä on vaan plussaa ettei voi tietää (eikä tarvetta ole) tietää tota noressa oloa.
BTW: privaviestejä ei vo käsittääkseni lähettää noressa ollessa...
liikkuva muna

#27 • • liikkuva muna an egg on the move
Mä oon ainakin galleriassa käyttäny ignoree ihan mielivaltasesti, ja hyvän mielen oon saanu! *joo* Täälläkin vähän.
#28 • • Muussika Guest

alek szahala, 6.7.2008 19:37:
Mä oon ainakin galleriassa käyttäny ignoree ihan mielivaltasesti, ja hyvän mielen oon saanu! *joo* Täälläkin vähän.

Mä voisin kyllä laittaa sut noreen, koska sun jutut on aina harvinaisen aunerista. *joo*
#31 • • REivaaja Guest

alek szahala, 6.7.2008 19:37:

Siel mut on vaa broidi norettanu ku pokailin aina sen hoitoja ja se kyllästy. Ketään ei siel tarvii norettaa ku ei käy.
Jone

#32 • • Jone Archibald Haddock
6.

2 x "Ootte niin pässejä etten jaksa lukea juttujanne. Jos lukisin, niin replyisin ja kertoisin sen teille. Taas."
2 x "Nettipersoonasi on mielestäni vastenmielinen ja raskas. Puhutaan mieluummin kun nähdään."
1 x "Kiitoksia kaikesta ja moimoi. Vaikka menisit minne, niin et ole koskaan kyllin etäällä."
1 x "Shitfilter meni tukkoon lukiessa tosi ovelilla salanickeillä samasta suunnasta postattua paskaa."

Sit oli viel yks lisää, mutta se lähti näköjään menemään. No, tulipahan Noreen tilaa. :)
#33 • • Norb Guest

lohikarme, Juu :DDD

hAHAHAHHAH, Paljastuin *nauru*
Caro²

#34 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Oli yksi henkilö joka omasta ulosannistaan päätellen oppi jokaisen alan ammattilaiseksi vajaassa vuodessa ja muisti myös kertoa sen useissa eri aiheisiin liittyvissä keskusteluissa.
crissy

#35 • • crissy
ei oo ketään.. tosin tekis mieli yks urpo "kaikkitietävä" ja "sanon mielipiteeni, vaikka ei edes kysytä"-ihminen sinne, mut njääh..
pirpeli

#37 • • pirpeli
No, mun täytyy myöntää, että mulla on noressa 25 tyyppiä. Tosin suurin osa niistä on Tomoa ja Tomon aliaksia/"tyttisaliaksia". Joukossa muutamia jo mainittuja ja pari sellasta yleisärsyttävää, jota ei vaan jaksa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

tomii

#38 • • tomii kallion herttua

crissy, 9.7.2008 15:33:
ei oo ketään.. tosin tekis mieli yks urpo "kaikkitietävä" ja "sanon mielipiteeni, vaikka ei edes kysytä"-ihminen sinne, mut njääh..

Hei noi ihmisethän on koko Internetin(tm) suola. *joo* Itelläkin tekis mieli pari laittaa, mut helvetti eihän täs Klubbaris olis sit enää mitään :)

--
reivaan kunnes kuolen

crissy

#39 • • crissy

tomii, 9.7.2008 15:50:
---
crissy, 9.7.2008 15:33:

---

Hei noi ihmisethän on koko Internetin(tm) suola. *joo* Itelläkin tekis mieli pari laittaa, mut helvetti eihän täs Klubbaris olis sit enää mitään :)

ehkä siks en laitakkaan, koska on kiva ärsyttää itteeni lukemalla sen ihmisen viestejä:D
tomii

#40 • • tomii kallion herttua

crissy, 9.7.2008 15:51:
---

ehkä siks en laitakkaan, koska on kiva ärsyttää itteeni lukemalla sen ihmisen viestejä:D

Sama juttu... tosin riskinä on se, että ei enää hillitse itseään (joka on pari kertaa tapahtunut) ja alkaa väittelemään/vittuilemaan ks. henkilöille. Ja sit huomaakin, että on tehnyt myös itsestään urpon :D

--
reivaan kunnes kuolen