Klubituksen tietokantamuutto

106 posts, 6 pages, 46,510 views

anis

Posts: 2,451

#21 • • anis
DJ-tutka ei toimi*nyyh*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

antOn°

Posts: 1,094

#22 • • antOn° 02200
Uudet-lokerosta uupuu otsikoita. Ruudussa postauksen kellonaika, linkki ekaan viestiin ja sit tyhjää..
siveys

Posts: 2,492

#23 • • siveys lovely
Voin eilen odottamattoman pitkään asian parissa häärinyttä anqqaa lohdutellakseni kertoa, että klubituksen kantamuutto tuli silkasta sympatiasta jopa mun uniini..

Muistan et unessa annankadun ja kansakoulukadun kulmaan oli raahattu pari mustaa lipastoa täynnä koneita lähemmin tarkasteltavaksi ja joku narraattori sitten selitti suht kiskoontuneella äänellä siinä kuinka eka jotain dataa oli korruptoitunu ja sit ku ne oli recoverattu niin uudessa koneessa ilmeni jotain rautavikaa ja MySQL:n dokumentoidun charset vaihdokset ei oikeasti tee mitään kun niitä yrittää ja....

Olen itsekin saanut viimeaikoina duunissa leikkiä ihanien kanta ja rautavaihdosten kanssa enemmän kuin tarpeeksi, joten kaikki kauhut on vielä elävästi mielessä ;)
mrhotcakes

Posts: 480

#24 • • mrhotcakes Ex-clubber
Bloggaus ei toimi. Jos tallentaa uuden postin niin se ei ilmesty uusien postien listaan. Minun nähdäkseni tieto vain katoaa kun sen yrittää tallentaa.
Caro²

Posts: 5,301

#25 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Potenssi ei toiminu, mut nyt nimi seisoo jämäkästi *hihu*

EDIT: Tän on varmaa jo kaikki huomannu, mut tapahatumien otsikko ja pvm puuttuu "uudet"-listauksesta. linkki vie kyl oikeeseen mestaan :)
Zeratul

Posts: 1,170

#26 • • Edited Zeratul Captain miserable
Pistin merkille saman ku Sami tossa aikasemmin, eli osa hymiöistä näkyy vaan tekstinä. Tylsyyttäni kokelin ja tässä listaus puutteista:

*nukkuu* *täh* *böö* *nyyh* *eikä* *pökr* *kissatappelu* *släp* *känni* *sydän* *jeesus* ja *tähti*

edit: Näköjään osa noistaki toimii jo. Keep up the good work!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#29 • • Zeratul Captain miserable
Tämmösen bongasin vielä; rekisterissä ei näy tulevat sankarit, tai tarkemmin sanottuna ne ei näy kaikki, nyt ku sattuu olee kolmella kaverilla syndet samana päivänä, mut vaan yhen nimi näkyy tossa "tulevat sankarit" kohassa. Kaikilla kolmella on kumminki syntymäpäivä näkyvillä. *ding*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

henkka

Posts: 4,973

#30 • • henkka

rewind, 25.3.2008 18:12:
Tais tää mennä kuitenkin paremmin kuin Sampo-pankin vastaava.



Joo samaa kokoluokkaaki oli :p
Freja

Posts: 8,774

#32 • • Freja Sihteeri

Johnny Bash, 25.3.2008 20:00:
Waimoni Britni ei pääse inessiiviin vaikka tilasi uuden salasanankin =(



Mä tilasin kaks, ja loppujen lopuks pääsin sisää vanhal salasanallani :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ipe

Posts: 1,845

#34 • • ipe X-Rust / Holvi
Tuolta mun profiilista kun klikkaa 'hae kuvastoista' niin putkahtaa kaikkien niiden kuvat joidenka nickissä esiintyy *ipe*. Eli omien kuvieni lisäksi myös seuraavien nickien kuvat: sipe, Viper, clupipeipe, Vesipeikko, Vipeeri.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

anqqa

Posts: 4,033

#35 • • anqqa tirehtööri

Johnny Bash, 25.3.2008 20:00:
Waimoni Britni ei pääse inessiiviin vaikka tilasi uuden salasanankin =(



Onnistuuko nyt? Sisältääkö salasana erikoismerkkejä tai ääkkösiä? Merkistöongelmia ollu ihan kiitettästi nyt :P

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Dementation

Posts: 2,892

#36 • • Dementation wednesday?
Klubbarissa jokin flashjuttu kaataa koko firefoxin aina pidempään kun täällä hengaa. Ei varmaan liity tietokantaan mitenkään, mutta kummastuttaa kyllä. Muut sivut ei aiheuta ongelmaa ja edes addblock ohjelma ei poistanut ongelmaa *nyyh*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

anqqa

Posts: 4,033

#37 • • anqqa tirehtööri

Dementation, 25.3.2008 21:04:
Klubbarissa jokin flashjuttu kaataa koko firefoxin aina pidempään kun täällä hengaa. Ei varmaan liity tietokantaan mitenkään, mutta kummastuttaa kyllä. Muut sivut ei aiheuta ongelmaa ja edes addblock ohjelma ei poistanut ongelmaa *nyyh*



Kaataa millä tavalla? Kaikilla sivuilla vai esim vain kuvastossa? Onko aina sama banneri reunassa?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

André

Posts: 457

#38 • • André Madwave, Force
Nimi toimii taas, mutta ei tunnu näkyvän noi viestit sanomaboksissa(siis itse kirjoitetut). Jos kirjoitan profiilista sanomaboksiin niin ei näy mitään ja jos kirjoitan sanomaboksi isona niin näkyy vain itselle? Testasin loggaamalla itseni pois niin mitään ei näy... *nyyh* se on mulle henki ja elämä *joo*
PsychedeliCa

Posts: 167

#39 • • PsychedeliCa Let the cosmos inside you be happy and free
mä en pääse omal profiili sivul ollenkaa siel lukee et -Fatal error: Call to a member function _query() on a non-object in /opt/data/klubitus/www/include/obj_user.php on line 23....=(
-Kerttu-

Posts: 4,542

#40 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Harmaalla teemalla, profiilissa nimet näkyy ihan vamma värillä, ei saa selvää edes kuka on kirjoittanut ja muutenkin monessa kohtaa värit ihan päin prinkkalaa..? Vai onko harmaata teemaa jotenkin muutettu tarkoituksella? Toivottavasti ei?!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..