Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila

1,164 posts, 59 pages, 238,671 views

Deepspace

Posts: 3

#1121 • • Deepspace
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=39393&suurennus *grr*

Aamukräppi 11.11.2017:

"Eilen iltana Turussa sattui valitettava tragedia, kun paikallinen nuori mies surmasi itsensä rantabulevardilla. Poliisi oli alustavissa tutkimuksissaa selvittänyt miehen olleen lenkillä paikallisessa puistossa. Motiiviksi surulliseen tekoon johtava tutkija totesi puiston puiden aiheuttaneen tuulessa ääniä, jotka ovat verrattavissa vuonna 2010 kiellettyyn konemusiikkiin. Konemusiikin kuuntelijat joutuivat transsimaiseen tilaan, jossa he alkoivat etsiä kannabista piikitettäväksi suoneen ja muitakin sivuilmiöitä huumeiden ja vapaan seksin suhteen esiintyi. Poliisi on varmistanut, että päivänsä päättänyt mies oli vuonna 2009 kielletyn Konemetsä-festivaalin veteraaneja ja oli osallistunut näihin paholaisen palvontaa muistuttaviin rituaaleihin 3 vuonna peräkkäin. Hän oli täysin vierottautunut konemusiikista ja hänellä ei ollut lainkaan kannabis-taustaa, poliisi painottaa. Välttääkseen tragediat tulevaisuudessa on Turku kaatamassa puistonsa puita välittömästi."

(Suom.HUom: Jos huumori ei riitä, niin sitten ei voi mitään *hih* )
Rivakka

Posts: 593

#1122 • • Edited Rivakka T2xikerien

niomic, 17.7.2008 13:39:
---
Rivakka, 17.7.2008 12:50:
---
Juhgu, 17.7.2008 12:46:
---
Rivakka, 17.7.2008 12:28:
---
No ihme jengii, jos ei "uskalla" kertoo käyneensä Konemetsässä! Eiks just kannatais vähän mainostaa Konemetsän meisinkii, et sit sais vähän korjailtuu immeisten ennakkoluuloja..
---


No riippuu ihan esim. työpaikasta. Itse en tietty moista harrasta, mutta ymmärrän ihan täysin jos on työpaikalla jossa on tosi konservatiivinen, kyttäävä, juoruileva tms. meininki, että sellaisessa ei halua muilta työntekijöiltä leimaa otsaan, ennakkoluuloista asennetta tai huonompaa kohtelua omaan duuniin liittyvissä asioissa.

---

Jos on oikeesti itsellä edes vähän puhtaat jauhot pussis, niin en ymmärrä miksi ei voisi..? Jos ei pysty, ni sit tietysti pitää alkaa miettii, et oisko aika vaihtaa firmaa*hih*

---


Et voi olla niin naiivi, että kuvittelisit et sun puhtailla jauhoilla ois mitään merkitystä. Kävit LSD-bileissä, case closed. Osa ymmärtää, osa tuomitsee, osan kanssa voit heittää asiasta läppääkin. Henk koht pidän tiedon osallistumisestani lähinnä sen piirin sisällä missä voin asiasta heittää läppää. Jos muut saavat tietää, niin sitten saavat, mutta en ala asiaa erikseen ilmoittelemaan. Ihan samalla tavalla en kerro kaikille et käyn jossain DTM:ssä kohtuu usein. Ihmisten ennakkoluulot ja käsitykset vaikuttavat vahvasti siihen miten sinut nähdään tietynlaisissa sosiaalisissa konteksteissa, enkä halua monesti tätä tilannetta entisestään vaikeuttaa itselleni. En myöskään jaksa selittää, järkeistää, perustella, laittaa faktoja perspektiiviin jne. joka kerta kun asiaa kyseenalaistettaisiin. Varsinkaan jotain lööppejä vastaan.

Pick your battles, but stay true to yourself.


Joo en mäkää sitä kaikille toitota. Mut, jos tulee puheeks, ni miks ei voi ainakin yrittää selventää, et ei ne nyt mitkää "happohipat" ollu? Ei mua ainakaan hävetä mun musiikki/tapahtumat mis käyn. Ihmettelen suuresti, jos ei voi keskustella asiasta..
Trinaz

Posts: 67

#1123 • • Trinaz Snake
Oli kyllä mahtavat kemut taas, niinkuin aina *plur* ja ei ees hävinny mitään *hih* ens vuonna uusiks.

--
~ Se onnellinen, joka ei sure sitä, mitä häneltä puuttuu,
vaan iloitsee siitä, mitä hänellä on ~

QSR

Posts: 67

#1124 • • QSR - remember to enjoy every day of your life -
Hellurei mitkä pileet! *iloinen* Oli kyllä upeaa musiikkia laidasta laitaan tarjolla, tosin "jokseenkin" psykedeeliseen suuntautuvaa suurin osa. Vaan ei se haitannut. Proteus ei pettänyt yleisöään vaan rupes sooloilemaan hienosti kitaran kanssa. Tyylikästä! Ehkä paras yllätys, mitä tuli kuultua ja nähtyä, ja minkä ainakin ite rankkaisin parhaaksi uutuudeksi (ittelleni), oli Portugalilainen Tryambaka. Mieletön setti ja show! *jiihaa**aplodit* Ja samaan aikaan ylläribonuksena tulishow.

Ja sitten se uimareissu, se kruunasi viikonlopun, kun aurinko paistoi sateisen yön jälkeen ja pääs vielä hikisenä uimaan viileään, puhtaaseen veteen. *hymy* Kiitos kavereille, jotka teitte reissusta niin hienon kuin teitte!

Mielestäni se panttisysteemi roskasäkkien osalta oli toimiva. ei ole ennen tullut nähtyä noin siistiä festarialuetta sunnuntaina, ja lähdettiin vielä suht aikasin pois. Toki sen pantinhakupaikan olis voinu ilmottaa tarkemmin, kuten myös vesipisteen yms. Siis Tärkeät paikat, vaikka jollain viirillä, isolla värikkäällä lipulla tms. Josta mieleen tulikin telttailualueen lipputangot, joista yks kaatu ihan yhtäkkiä viereen ihan ittestään, kun kävelin sen ohi. Hyvä ettei tullu kenenkään päälle, tai auton. Sitten joku vei siitä sen kangaslipun joka oli ilmeisesti kuumaa tavaraa souvenir-markkinoilla. Ja jotku älyn jättiläiset kaatoi loputkin lipputangot ja veivät liput. Tiedä sitten, oliko se järkkäreiden puolesta, mutta epäilen..

Ja sitten avaudutaan: se sotku aineiden kanssa. Mikä ihmisiä vaivaa, kun ei ilman täyslatinkia kaiken maaiman mömmöjä voi juhlia ja nauttia musiikista? Tai te jotka vedätte, ni kattokaa edes kaverin perään. Turhan monta tuupertunutta näkyi taas. Suurin osa ihmisistä käveli vaan ohi jos huomas jonkun olevan ojassa tai mättäällä. Käykää edes tsekkaamassa, onko pulssia ja hengitystä tai hälyttäkää joku paikalle. Se on vähintään inhimillistä.

Mitä poliisiin tulee, niin olihan se aiheetonta siinä suhteessa, kun vertaa muiden festareiden ihmismäärää yms. Eikä ollu väkivaltaa läheskään samalla tavalla juhlijoiden keskuudessa yms. Ja voisivat jahdata isoja tekijöitä juu. Saa silti miettiä, kannaattaako pössytellä, jos vieressä on poliisin joukko-osasto.. Että oma moka. *ding* Puhalluttaminen oli hyvä homma, mutta senkin ois voinu järestää niin, että porukka ois menny vapaaehtoisesti puhaltaan ennen lähtöä, niin ois jääny monille niistä vähän positiivisempi kuva.

--
"Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla."

James Russell Lowell

Rivakka

Posts: 593

#1125 • • Rivakka T2xikerien
Mulla muuten hävis semmoinen vihree t-paita, mis lukee jotai oriented people... Et, jos jostai on löytyny, ni haluaisin kovasti takasin!
UzU

Posts: 2,361

#1126 • • UzU [33100]

QSR, 21.7.2008 09:48:
Puhalluttaminen oli hyvä homma, mutta senkin ois voinu järestää niin, että porukka ois menny vapaaehtoisesti puhaltaan ennen lähtöä, niin ois jääny monille niistä vähän positiivisempi kuva.



Useilla festareilla on käytäntönä puhallutus pääautoilureitin varressa ja aina narahtaa jengiä. Tämän lisäksi yleensä festarialueella on myös mahdollisuus käydä ihan itse puhaltamassa ja tsekkaamassa se ajokuntonsa.

Ihan hyvä että puhallutetaan vaikka kaikki. Kyllä se on mun mielestä ihan yleistä turvallisuutta.
QSR

Posts: 67

#1127 • • QSR - remember to enjoy every day of your life -

UzU, 21.7.2008 11:27:
---


---


Useilla festareilla on käytäntönä puhallutus pääautoilureitin varressa ja aina narahtaa jengiä. Tämän lisäksi yleensä festarialueella on myös mahdollisuus käydä ihan itse puhaltamassa ja tsekkaamassa se ajokuntonsa.

Ihan hyvä että puhallutetaan vaikka kaikki. Kyllä se on mun mielestä ihan yleistä turvallisuutta.



Olen samaa mieltä kaikkien puhalluttamisen suhteen. Se on kaikkien etu ja sitä saisi tehdä kaikilla massatapahtumilla. Lähinnä ihmettelin, ettei tuolla ollut mahdollisuus siihen. Mutta ehkä ensi kerralla. Onhan se kuitenkin pieni hinta (puhallustesti) yhden tai useamman hengen pelastamisesta tai vammatta jättämisestä.

--
"Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla."

James Russell Lowell

tomii

Posts: 3,594

#1128 • • Edited tomii kallion herttua

QSR, 21.7.2008 12:01:
---

Olen samaa mieltä kaikkien puhalluttamisen suhteen. Se on kaikkien etu ja sitä saisi tehdä kaikilla massatapahtumilla. Lähinnä ihmettelin, ettei tuolla ollut mahdollisuus siihen. Mutta ehkä ensi kerralla. Onhan se kuitenkin pieni hinta (puhallustesti) yhden tai useamman hengen pelastamisesta tai vammatta jättämisestä.



Joo oli ehkä _HIEMAN_ persiistä, että tuolla itse festarialueella ei voinut puhaltaa (ainakaan enää klo. 12 päivällä). Kaveri sit luuli, ja kaikki muutkin leiristä arvioivat, että olisi jo ajokunnossa, vaan eipä sit ollut. Tuloksena se 2-3km ajoa ja kortti hyllylle ja varmaan aika rapeat sakot ja ties mitä paskaa. Ja tää sen takia, että ei vaan päässyt koittamaan onko jo ajokunnossa. *uuh* Mut joo noi puhallutukset on todellakin hyvä juttu, mut mun mielestä festareilla pitäisi myös olla skoudejen puolesta vastapainoksi mahdollisuus testata ajokuntonsa ENNEN rattiin astumista, kuten monilla festareilla onkin, eikä vasta 2-3km ajon jälkeen. Ties mikä toi skoudejen motiivi tässä oli olla tajoamatta tällaista mahista. Määrärahat vai laiskuus vai mitä helvettiä?

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#1129 • • tomii kallion herttua

UzU, 21.7.2008 11:27:
---

Tämän lisäksi yleensä festarialueella on myös mahdollisuus käydä ihan itse puhaltamassa ja tsekkaamassa se ajokuntonsa.



Mutta täälläpä ei ollut, mikä olikin se vittumainen juttu (ainakin mun frendin osalta).

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#1130 • • niomic Guest

tomii, 21.7.2008 12:13:
---
QSR, 21.7.2008 12:01:
---

Olen samaa mieltä kaikkien puhalluttamisen suhteen. Se on kaikkien etu ja sitä saisi tehdä kaikilla massatapahtumilla. Lähinnä ihmettelin, ettei tuolla ollut mahdollisuus siihen. Mutta ehkä ensi kerralla. Onhan se kuitenkin pieni hinta (puhallustesti) yhden tai useamman hengen pelastamisesta tai vammatta jättämisestä.

---


Joo oli ehkä _HIEMAN_ persiistä, että tuolla itse festarialueella ei voinut puhaltaa (ainakaan enää klo. 12 päivällä). Kaveri sit luuli, ja kaikki muutkin leiristä arvioivat, että olisi jo ajokunnossa, vaan eipä sit ollut. Tuloksena se 2-3km ajoa ja kortti hyllylle ja varmaan aika rapeat sakot ja ties mitä paskaa. Ja tää sen takia, että ei vaan päässyt koittamaan onko jo ajokunnossa. *uuh* Mut joo noi puhallutukset on todellakin hyvä juttu, mut mun mielestä festareilla pitäisi myös olla skoudejen puolesta vastapainoksi mahdollisuus testata ajokuntonsa ENNEN rattiin astumista, kuten monilla festareilla onkin, eikä vasta 2-3km ajon jälkeen. Ties mikä toi skoudejen motiivi tässä oli olla tajoamatta tällaista mahista. Määrärahat vai laiskuus vai mitä helvettiä?



Tää on kyl munkin kirjoissa vähän epäilyttävää toimintaa. Mitä jos jengi ois vääntäny kännissä porukkaa kenoon siinä ohuella hiekkatiellä _ennen_ puhallutusta? Tosin jos käyt puhalluttamassa ennen ja lähet silti ajaa, ni mites ne tuon estäis, ku ei saa korttia ottaa pois jos et oo ratissa :) Ja olihan tuossakin lopulta se ratsia heti alueen ulkopuolella semmoisessa paikassa missä sen mahtui tekemään jotenkin.

Vahvasti samaa mieltä siitä et pitää olla mahdollisuus puhallella. Ihmettelen vaan omia kokemuksia noista laitteista kun on välillä puhaltanut koko juhannusporukka ~rajojen sisällä ja jengi oli vetäny siin vaihees 2 päivää putkeen aika huolella. Tosin eiköhän noissa pisteissä ole paremmin kalibroituna / huollettuna ne laitteet. Huono vaan just jos oot omalla vehkeelläs testaillu ennen lähtöä ja näyttää vaik 0.3 ja sit kilsan päästä kytät ottaa 0.7 :F
JasoX

Posts: 378

#1131 • • JasoX Ruoska
En sitten tarkemmin tiedä että miksi ei saanut enään puhallella 12 aikaan, itse kävin siinä missä niitä lippuja sun muita myytiin puhaltamassa joskus vähän 11 jälkeen.

--
heartbeat will never fade

tomii

Posts: 3,594

#1132 • • tomii kallion herttua

JasonX, 21.7.2008 12:32:
En sitten tarkemmin tiedä että miksi ei saanut enään puhallella 12 aikaan, itse kävin siinä missä niitä lippuja sun muita myytiin puhaltamassa joskus vähän 11 jälkeen.



Oli kuulema ollut vaan 30 pilliä (ja kuskeja varmaan vähintään 1/4 festarivieraista :). Näin toiselta forumilta tiedettiin kertoa, kun olivat kyselleet, että miksi ei voi puhaltaa ennen lähtöä. *ding*

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#1133 • • REivaaja Guest

tomii, 21.7.2008 12:38:
Oli kuulema ollut vaan 30 pilliä (ja kuskeja varmaan vähintään 1/4 festarivieraista :). Näin toiselta forumilta tiedettiin kertoa, kun olivat kyselleet, että miksi ei voi puhaltaa ennen lähtöä. *ding*

Se on kato parempi oppia kantapään kautta ;) Jää kirstuunkin vielä rahaa ja tilastoissa poliisien kuun kiintiöt täyttyy. Ajaa siis kaiken muun kuin ihmisten etua. Mieleeni tupsahtaa poliisien sääntökirja ja ensimmäinen artikla. :)
ipe

Posts: 1,845

#1134 • • ipe X-Rust / Holvi

tomii, 21.7.2008 12:13:
---
QSR, 21.7.2008 12:01:
---

Olen samaa mieltä kaikkien puhalluttamisen suhteen. Se on kaikkien etu ja sitä saisi tehdä kaikilla massatapahtumilla. Lähinnä ihmettelin, ettei tuolla ollut mahdollisuus siihen. Mutta ehkä ensi kerralla. Onhan se kuitenkin pieni hinta (puhallustesti) yhden tai useamman hengen pelastamisesta tai vammatta jättämisestä.

---


Joo oli ehkä _HIEMAN_ persiistä, että tuolla itse festarialueella ei voinut puhaltaa (ainakaan enää klo. 12 päivällä). Kaveri sit luuli, ja kaikki muutkin leiristä arvioivat, että olisi jo ajokunnossa, vaan eipä sit ollut. Tuloksena se 2-3km ajoa ja kortti hyllylle ja varmaan aika rapeat sakot ja ties mitä paskaa. Ja tää sen takia, että ei vaan päässyt koittamaan onko jo ajokunnossa. *uuh* Mut joo noi puhallutukset on todellakin hyvä juttu, mut mun mielestä festareilla pitäisi myös olla skoudejen puolesta vastapainoksi mahdollisuus testata ajokuntonsa ENNEN rattiin astumista, kuten monilla festareilla onkin, eikä vasta 2-3km ajon jälkeen. Ties mikä toi skoudejen motiivi tässä oli olla tajoamatta tällaista mahista. Määrärahat vai laiskuus vai mitä helvettiä?



Miten joku voi kuvitella olevansa kahden päivän juopottelun jälkeen ajokunnossa sunnuntaina puoleltapäivin? Miten se on poliisin vika että joku ajaa kännissä autoa? Mikä helvetin kiire sieltä on pois jos ajokunto edes hivenen arveluttaa? Hyvähän siellä oli iltapäivällä varjoisassa paikassa teltassa köllötellä ajokuntoa odotellessa. Itsekkin olisin mielelläni kyllä puhaltanut siinä joskus kolmen maissa mutta eipä siihen kuulemma enää ollut mahdollisuuksia. Kiltisti siellä sitten ooteltiin ajokuntoa puoli viiteen asti että varmasti olisin puhaltanut nollat mikäli ratsia ois osunu kohdalle.

Puhalluspisteasiasta kannattaa toki antaa palautetta esim. festivaalin järjestäjälle, sillä kyllähän se palvelisi kaikkia jos siellä saisi käydä puhaltamassa (kuten ainakin joinakin vuosina on ollut), ja nimenomaan vielä siinä iltapäivällä. Poliisi ei todellakaan oma-aloitteisesti järjestä sinne festarialueelle tuntikausiksi puhallutusta vaan tämä jää festivaalin järjestäjän kontolle. Ratsiaa poliisi on toki joka vuosi pitänyt siellä muutaman sadan metrin päässä. Tästäkin varmasti on varoitettu etukäteen konemetsä-topikissa useaan otteeseen.

Suosittelen malttia ettei tule turhia käryjä. :)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

hemuz

Posts: 2,178

#1135 • • hemuz kätevä emäntä
Oon kans samaa mieltä, et turha hoppuilla tollasen kännäilyn jälkeen.
Osa meidän porukasta oli kävellen käynyn puhaltaa oman ja muiden turvallisuuden kannalta sen 2-3km/suunta. Ei se varmaan kivaa ollu, mutta eipähän kärynneet ratista.
Lisää pillejä tai sit tuo oman. *piis*
tomii

Posts: 3,594

#1136 • • tomii kallion herttua

ipe, 21.7.2008 13:12:

Miten joku voi kuvitella olevansa kahden päivän juopottelun jälkeen ajokunnossa sunnuntaina puoleltapäivin? Miten se on poliisin vika että joku ajaa kännissä autoa? Mikä helvetin kiire sieltä on pois jos ajokunto edes hivenen arveluttaa? Hyvähän siellä oli iltapäivällä varjoisassa paikassa teltassa köllötellä ajokuntoa odotellessa. Itsekkin olisin mielelläni kyllä puhaltanut siinä joskus kolmen maissa mutta eipä siihen kuulemma enää ollut mahdollisuuksia. Kiltisti siellä sitten ooteltiin ajokuntoa puoli viiteen asti että varmasti olisin puhaltanut nollat mikäli ratsia ois osunu kohdalle.

Suosittelen malttia ettei tule turhia käryjä. :)



Niin no kaveri oli nukkunut sellaisen 10h + odottelut/tsillailut ja omasta mielestään täysin ajokunnossa (mikä nyt ei selkeesti tarkoita mitään, kuten nyt todistettiin), mutta ei riittänyt. Toki olisi kannattanut pelaa vielä enemmän varman päälle. Ja tosiaan tää heebo ei lähtenyt ajamaan siinä kahdeltatoista vaan odotteli vielä senkin jälkeen. Aika hyvin oli siis marinoinut ittensä viinalla pe-la-illan välillä, jos vielä noiden jälkeen viisari värähti helposti yli. :) Kait toi ihmisruumis sit jotenkin vaan tottuu tohon alkoholiin, että ei pysty arvioimaan parin päivän jälkeen enää onks kunnossa vai ei? Niin skarppina frendi nimittäin oli, että toi kärähtäminen oli ihan törkee ylläri.

Mut tästä lähinnä itse opin, että en lähde enää minnekään festareille ilman, että (omalla)kuskilla on mahikset puhaltaa edes johonkin kaupan paskamittariin (antaa kait sekin jonkinmoista osviittaa), tarkoittaen, että sellainen on näköjään ostettava ite messiin. Kun niin perstuntumalla tossa oli mentävä. Onneks tyttöystävälle (kuski) ei käynyt kalpaten, vaikka lähdettii suhteellisen aikasin ja hänkin sentään tintannut sen 2 päivää.

Toivottavasti ensi vuonna saisi puhaltaa jo alueella, oli se sitten poliisin tai järkkärin toimesta toteutettuna.

--
reivaan kunnes kuolen

%

Posts: 568

#1137 • • %
Tai kyllä tän voi hoitaa ihan puhtaalla matematiikalla, noin 80kg mies kuluttaa yhden ravintola-annoksen n. 2h:ssa. Kossupullossa taitaa olla jotain 14 annosta jne...

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

HiLi

Posts: 3

#1138 • • HiLi tä?!
Niih, just olin sanomassa ettäkun laskee 2,5h jokaisen annoksen palamiseen, niin sitte voi ajella. jos siellä 3 kossupulloa vetäsee niin saahan siinä sitte odotella lähtöä :D

Mutta ihanaa oli, kiitos meidän ihanan porukan taas <3

JA AURINKOKIN PAISTOI :) :)

--
does everything, what doesnt kill u, makes u stronger?
really?
think not.....

Sphyxia

Posts: 3,308

#1139 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Oli kyllä tänäkin vuonna ihan kelpoisat kolme päivää Marttilan metsässä. Siitä kiitämme. *hymy*

Sää oli just sopiva (ei läheskään yhtä tappavan kuuma kuin toissa vuonna, eikä myöskään yhtä ärsyttävän sateinen kuin viime vuonna). Decot olivat edellisvuosien kankaita ja maalauksia viimeisteltympiä, etenkin päälavalla (?). Sisäänpääsy toimi moitteettomasti. Alue oli siistimpi - ei niin paljon roskapantin kuin ekotiimin ansiosta. *hih* Järjestäjille toki pieni huomautus
vesipisteen näkymättömyydestä.

Kiitti järjestäjille myös siitä, että taas toivat Janniksen Suomeen. Saatiin ainakin yksi artisti, joka tarjosi goaa! *jee* Ko. live-setti tuli kyllä aikamoisena helpotuksena päälavan tasapaksun psyketarjonnan jälkeen. *vink* Niin ja mainittakoon vielä se, että vaikka äänentoisto oli hirmuinen pettymys, live-setistä tuli loppujen lopuksi minustakin ihan kelvollinen. Äänentoistosta vastaaville: On lähes kuolemansynti equttaa goaa samoilla parametreilla kuin psyke! Jannis kertoi live-setin jälkeen, että oli kuulemma joutunut itse livesoftan läpi (?) karsimaan noita uskomattoman voimakkaita alitaajuuksia, kun melodioita ei kuulunut sen basson läpi. Ja mitä on goa ilman melodioita. Yhtä vähän kuin psyke ilman rytmiä ...

Polly & Miazu soittivat tänäkin vuonna todella mielenkiintoista musiikkia. Fiiliksellä kuin aina. Suurkiitokset! *aplodit* Pääsääntönä vaikuutti olevan se, että desertillä oli paljon kivempaa psykeä tarjolla kuin itse päälavalla. *hymy*

Kiitti myös sille ystävälliselle Niko-nimiselle telttanaapurille, joka auttoi meidän teltan pystyttämisessä. Risuja taas niille muutamille aivottomille (?) nuorille herroille, jotka selvästi eivät osanneet käyttäytyä kovin aikuismaisesti telttailualueella. Ensi vuonna aivotkin mukaan???

Mutta kaiken kaikkiaan ihan kivat kekkerit.

P.S.Tapahtuman sponsorilista huomioon ottaen voisi - jos ei paremmin tietäisi - melkein uskoa, että järjestäjä tukee romualusten dumppaamista Intiaan? Fy skäms. *ding*

P.S. 2 Soitti itse ihan kelvollisen dj-setin se Anar, mutta oli ehkä jättänyt pelisilmänsä kotiin? Live-settiä ei ehkä kannata ennenaikaisesti pakkokatkaista, kun yleisö odottaa juuri sitä tiettyä live-setin viimeistä biisiä ... joka on nimenomaan valittu juuri sen tietyn live-setin päätteeksi ... Kömpelösti tehty, uskallan väittää. Mutta näin nyt vain tällä kertaa. Over and out. Peace.
MarkZero

Posts: 44

#1140 • • MarkZero

Sphyxia, 21.7.2008 23:44:
Niin ja mainittakoon vielä se, että vaikka äänentoisto oli hirmuinen pettymys, live-setistä tuli loppujen lopuksi minustakin ihan kelvollinen. Äänentoistosta vastaaville: On lähes kuolemansynti equttaa goaa samoilla parametreilla kuin psyke! Jannis kertoi live-setin jälkeen, että oli kuulemma joutunut itse livesoftan läpi (?) karsimaan noita uskomattoman voimakkaita alitaajuuksia, kun melodioita ei kuulunut sen basson läpi.




LULZ! =)

Jos artisti ei itse osaa kertoa äänimiehille haluavansa äänen eq-arvoihin muutoksia, siitä on myös melko turha jälkikäteen mainita. Mielestäni setti soi erittäin tasapainoisesti.