Juhgu, 14.7.2008 23:51:
---
Individual, 14.7.2008 23:25:
Konemetsässä kuulemma soittikin joku jotain. En oo ihan varma, mutta kuulemma.
---
Ei pidä paikkaansa.
Höh, mä oon sitten ihan väärässä.
1,164 posts, 59 pages, 246,860 views
---
---
Ei pidä paikkaansa.
Individual, 14.7.2008 23:25:Konemetsässä kuulemma soittikin joku jotain.
Individual, 14.7.2008 23:52:
---
---
---
Ei pidä paikkaansa.
---
Höh, mä oon sitten ihan väärässä.
pirpeli, 14.7.2008 23:33:
---X-Rustilla oli puissa tosi paljon ihan yleissoittoaikatauluja, which was kiva. Tosin niitä ois voinu muuallakin, enemmän.
d_c, 15.7.2008 00:03:
Oikeesti, niinku, kylstiät.
pyllerö, 15.7.2008 00:01:
---
Jotkut oli rummuttanu siel jotain tynnyreitä koko festarien läpi kestäneen sähkökatkon aikana eli ei se kokonaan musiikiton tapahtuma ollu.
No moni kasvattaisi omat kukkansa jos se olisi sallittua ja hintä nyt noudattaa kysynnän ja tarjonnan lakia +verot (50%?) Eipä olis kallista ei.alek szahala, 14.7.2008 23:03:
Tästä varmaan moni vetää herneet, mutta sanonpa kuitenkin: Kuinka moni klubbarilainen on potkassu tyhjää suoraan tai epäsuorasti huumeiden takia? Entä alkoholin? Ainakin mun tuntemien tapausten perusteella vaaka keikkuu aika pahasti ensimmäisen puolella. Ja turha väittää, ettei viinaa näissä piireissä käytettäis.
En oikein ymmärrä, mikä peruste nistien pienet hoitokulut ovat. Jos ne kulut ois negatiiviset, ymmärtäisin sun pointtis. (En kyllä ymmärrä sitäkään, miks pitkäaikaisen alkoholismin aiheuttamia sairauksia pitää hoitaa verorahoilla... jos tili on tyhjä niin ruumisauto paikalle. Mä voin maksaa bensat.)
Ja noista verotuloista ja myynnin laillistamisesta. Veikkaan että kaman hinta nousis aika reilusti jos sen myynti organisoitais herskamarketteihin (erityisesti Suomessa, jossa kaikesta on totuttu kiskomaan jokainen sentti irti).
Luultavasti toi veroprosentti ois kanssa suhteellisen korkea; bissessähän se on about puolet hinnasta. Mä en usko, että monikaan käyttäjä ois valmis maksamaan kamastaan niin paljoa, vaan hankkis sen edelleenkin joltain pimeiltä markkinoilta. Tarjontaa varmasti olisi.
Lisäks jos oletetaan, että toi laillistaminen koskis ainoastaan kannabista. Tuottavimmat huumeet jäis joka tapauksessa verotuksen ulkopuolelle.
Mark, 15.7.2008 00:15:
Muah. Joka vuos tää topikki lähtee kyl takuuvarmasti käsistä :D
-M
Thykka, 14.7.2008 13:24:
---
dj upi, 14.7.2008 10:11:
...vaikka itse en alkoholia vahvempia aineita käytäkään....
---
Eihän toi vielä paljoo kerro ;)
ravec, 15.7.2008 01:22:
su kuulin että poliisi olisi löytänyt toista sataa huumejuttua täältä.
poliisit olivat paikalla pe-la.
mietin vain että...tjaa....eipä tullut yhtään vastaan...vaikka koko ajan olin liikkeessä ja kaikki ihmiset katselin läpi
niomic, 15.7.2008 01:26:
---
ravec, 15.7.2008 01:22:
su kuulin että poliisi olisi löytänyt toista sataa huumejuttua täältä.
poliisit olivat paikalla pe-la.
mietin vain että...tjaa....eipä tullut yhtään vastaan...vaikka koko ajan olin liikkeessä ja kaikki ihmiset katselin läpi
---
No sithän niiden mahtavat valeasut (lue: siviilivaatteet) toimi sun kohdalla mahtavasti :D Kyllä niitä näki aika monesti ja olipa siellä jengiä niitä ihan spottailemassa ja kunnioittavasti aina huutelivat et "Sivari!" ja osoittivat :] Miten et ees yhteenkään poliisikoiraan törmännyt / nähnyt? Onhan se varmaan tilastollisesti ihan mahdollista, mutta tuli kyllä itselleni niin monta kertaa eteen, et oudolta tuntuu.
niomic, 15.7.2008 01:14:
- Onnistuiko roskapussien jättö koko tapahtuman ajan?