Ja toi on uutinen? Kyllä 'kyttien'/teidän suhtautuminen on ollut ihan hyvin yleisesti tiedossa.
Huume ongelma? Tais pari öyskää lanssii? Varkauksia oli jo sitten, mutta aika hataraa laittaa tota siihen opittuun 'piikkii varten' osastoon.
Valitetaan kun ei osata käyttää aineita jos niitä pitää vetää, mutta aika hyvin jengi piti tuol kyl kuosinsa rajoissa.
Lyön vetoa että vain pieni osa jäi kiinni ja niidenkään sakottaminen ei uskoakseni lisännyt alueen yleistä turvallisuutta.
Ei kyl pysty käsittää miten julkijuopottelu on kaikkien mielestä ok, vaikka se onkin laitonta.
Juhlapäivinä tehdään sitten poikkeus kun sille ei nyt vaan voi mitään silloin.
Lyön vaikka vetoa että yllätän vielä Anan ja Mumulinkin pullo kädessä kaupungilta joku kaunis päivä... Hyihyi! kehtaatteki tehä musta julkijuopon. sormi perseeseen tollasille!
Niin ja kypärän käyttöhän on myös pakollista. Harva sitä kuitenkaan käyttää sen takia että se on laitonta.
Millä tavalla sitten ne huumeet ilmeni paikalla? Parilla ambulanssilla ja kasalla sakkoja.
Kuulostaa vakavalta. Tähän täytyy puuttua!!!!!
Joku tuli kysyy happoja ku kuvattiin dokkariin ja nopeasti tyttö juoksi pois :DDD No eipä haittaa. Jos olis kysyny, olisin kieltäyty haastattelusta. Toivottavasti ei nyt sitten naamaa näy...
Nyt mä oon se happodiileri joka pilas haastiksen :((((((((D
Pointti?
Hyödyttömiä pidätyksiä joita huumeiden vastaisen propagandan sokaisemana ängetään joka asiayhteyteen.
Uskallan veikata että tänä vuonna oli suhteutettuna vähemmän huumeita kuin edellisenä vuonna.
Ei poliisin, vaan monipuolistuvan yleisön takia.
Harmi et se monipuolistuva yleisö on sitten Ilosaaresta eksyneitä landepellejä jotka vihaa kaikkea mitä ei ymmärä tai itse tarvitse/halua.
Hienoa että skene on täynnä myös näitä idiootteja jotka luulevat huumeiden olevan saatanasta.
Ei kyl oo mun skene vaikka pienestä pitäen on musiikkia tullut kuunneltua :DDDDDDD Mä tuun kyl silti kuokkii :DDDDD Harva oli selvinpäin ja silti ei viina maistunut osalle :D
Isot propsit niille! Jos ei viina sovi niin pitää olla selvinpäin. :D
Tosi liberaalia tasa-arvo ajattelua kun toisella on suurempi oikeus olla sitten sekaisin.
Jos kerran huumeiden käyttäjät on potentiaalisia öyskääjiä, niin silloin dokaajat on potentiaalisia
väkivaltarikollisia. Konemetsä osoittaa luulot vääräksi viinasta?
Vielä kun tehtäisiin jotain hatsin imagolle.
Liikaa huumeita, liikaa psykeä, liikaa hippejä. Vai väärät bileet?
Menkää tonne, siellä on sitä ''oikeeta skeneä''
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=60519