Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila

1,164 posts, 59 pages, 247,133 views

Duukkis

#761 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Amnesia, 13.7.2008 20:21:
---
Janneko
Lisää aiheesta:
Konemetsässä jaksettiin tanssia aamukahdeksaltakin (12.7. 18:44) No varmasti jaksettiin noilla eväillä*nauru*

---

Energiajuomat pannaan! *grr*

Joo mutta mitä oikein selität? Että muuten ei voi olla hereillä ja tamppaamassa aamukahdeksalta?

Totta. Esim. mä en saanut ekana yönä yhtään unta, koska teltassa oli niin pirun kuuma yms, ja vaikka en heti aamukahdeksalta mennytkään hiekkakuoppaan, niin siitä suunnilleen tunnin päästä. *hymy* Mitään muuta "piristävää" en ottanut paitsi yhden batteryn ja aamupuuron kanssa kahvia.

Oliko Janneko paikalla vai mitenko(kö)? Toivottavasti olit.
Mervi

#762 • • Mervi Neiti Näpsä
Oli ihanaa käpsytellä kiasmalta kamppiin bussille ja siitä kotiin, kun oli festarikuteet vielä päällä, tukka ihanasti sekaisin ja semisti väsynyt fiilis, oli ihan kuin ois maailman ääristä palannut *pihkassa*

+vuoden kohokohta (vois olla vielä pari päivää pidemmät tosin)
+metsä
+hipit
+musa soi aina, eikä tarvi lopettaa tanssia jos ei huvita
+ruoka- ja kahvimestat. Ekoissa Metsissä myytävänä oli korkeintaan jotain lihapiirakkaa tms mutta ei mitään kunnon nälkään. Nyt ei tarvi roudata niin paljon tavaraa/trangiaa mukana, kun voi huoletta ostaa lämpimän ruoan paikan päältä. Ja safkamestoja oli PALJON, varmasti jokaiselle jotakin *hymy*
+ihanan rento ja huoleton olo, ei paljon kelloa tarvi vilkaista (paitsi poislähtiessä)
+baari hyväksyi kortin maksuvälineenä. Joskus saattaa kätsy loppua kesken.
+su-aamupäivän loppurevittelyt päälavalla, kyllä jengistä mehua lähtee kunhan pannaan tarpeeksi ytyä *jiihaa*

-se ärsyttävä batteryaitaus mainstagella (muutenkin ne talonkokoiset batterymainokset, hohhoijaa....) *igor*
-väsähdin kertakaikkiaan la-iltana, menin nukkumaan klo 24 ja nukuin kolmeen, jonka jälkeen kävin syömässä ja nukahdin taas ja nukuin klo yhdeksään, siis KOKO la-yön. Harmitti ihan hulluna, mutta ihminenhän minä vain olen eikä väsymykselle mitään mahda. Mut sitten su aamusaunaan ja kymmeneltä mainstagelle heilumaan 2 tuntia 15 minuuttia loppuun asti!
-aivan liian suolainen oluen ja siiderin hinta, 5 euroa
-tänä vuonna puuttui se stage sieltä x-rustin takaa, miksi?

mutta nuo miinukset ovat pieniä kokonaisuuteen verrattuna ja on aina niin haikea fiilis kun tuolta lähtee.. mutta pitää palata todellisuuteen ja töihin. Taas odotellaan ensi kesää!

--
Ei se oo niin vakavaa.

Kolera

#763 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
telttasaunan parannuksesta kyl iso plussa(vaikka kävin vain kerran)
katotaa jos jaksan nyt kirjottaa älykkäämpää palautetta viel tähän ku ei vieläkää mitää järkee päässä =P taitaa olla nyt toka kerta mitä kuullu mut musta on tainnu tulla yhteisön painostuksesta Accuskovainen <3

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

#764 • • niomic Guest

Mervi, 14.7.2008 12:13:

Alueet yhdistettiin tuohon x-rustiin, että pysyi staget paremmin paketissa. Itse olin kyllä pääosin ihan tyytyväinen ratkaisuun, nytkin tuli jo käveltyä varmaan 20-30 kilsaa ees-taas eri paikkoihin.
hemuz

#765 • • hemuz kätevä emäntä

-aivan liian suolainen oluen ja siiderin hinta, 5 euroa

Tuollahan ei ollu omat juomat kiellettyjen listalla. Kaupassa siideri on puolet tuosta ja kalja vielä edukkaampaa...

Itse ostin tasan 2 kahvia koko tapahtumasta.
Jäin todellisuudessa plussalle, kun toimin kebabkuskina *nauru*
Mervi

#766 • • Mervi Neiti Näpsä

niomic, 14.7.2008 12:21:
---

---

Alueet yhdistettiin tuohon x-rustiin, että pysyi staget paremmin paketissa. Itse olin kyllä pääosin ihan tyytyväinen ratkaisuun, nytkin tuli jo käveltyä varmaan 20-30 kilsaa ees-taas eri paikkoihin.

alright, niin vähän arvelinkin.. se oli kyllä makea viime vuonna, saattoi lähtä seikkailemaan ja se oli mukavasti piilossa siellä siimekesessä. Toisaalta x-rust oli nyt isompi ja hienompi ja veti paljon enemmän populaa.

--
Ei se oo niin vakavaa.

Comandante

#767 • • Comandante aka Miranda

dj upi, 14.7.2008 10:11:
ja jonku haardinimen ajan (oli muuten hyvä, kunnon ehvektikikkailua ja erikoisia biisejä perjantaina joskus 00 aikaan noin. Joku spiikkaili samalla, eikä ollu proteus. Joku foliohattuki tais kävästä päässä ja rillit sil oli).

Carbon Based taitaa olla kyseessä. Mutta Juu, oli helvetin kivaa taas kertaalleen seurueeni vastoinkäymisistä huolimatta.
Ja Carboneilta muuten paras keikka mitä olen kuullut.

--
Hooverhullu

Minnalilla

#768 • • Minnalilla
Perjantai:
Lähteä meidän piti ennen neljään.. no auto saatiin valmiiksi ehkä puol viiden aikaan, ja eiku menoks.. Kylmälaukkuihin saatiin kuivajäätä, mikä oli oiva keksintö. Olivat ruuat hyvin kylmiä (lihapullat niin ettei niitä saannu hampailla edes rikki). :D
No pitihän siinä autossa sitten korkkailla ensimmäiset brezerit.. :p
Oltiin perillä klo.. no öö joskus :D

Ja eiku teltta pystyyn...
No huomattiin siinä sitten, että ei saatana Miisa unohti puuterin, (mikä oli aivan kauhea katastrofi)
lukot telttaan, kameran, akut siihen ja mä pyyhkeen, ripisentaivuttajan ja hiuksiin jätettävän hoitoaineen, nöy :D
No hyvin me sit ilman niitä pärjättiin =D
..Onneks olin ostanu sen uuden kameran perjantaina. :P

No 11 aikaan lähdettiin kahtoo proteusta.. O_o Oltiin oltu siellä ehkä puolisen tuntia kun alko vettä satamaan.. no ei siinä mtn, lähdettiin sitten hakemaan sadevarusteita, ja tamppaaminen jatku! Tuli aina vähän väliä vettä.. sai siinä sit edes takas ottaa takkia pois. =D ku tuli kuuma. Oli kyllä fiilis korkeimmillaan kuin myös känni (kävelin puuta päiten kännissä) Hukkasin myös toisen korviksen, siinä vaatteiden vaihtelusta ees taas, ja mun yks glowstick oli hukkunu :(
No mentiin varmaan siinä 4 aikoihin teltoilla taas käymään hakee lisää juottoo :D No siin alko jo reippaasti satelee vettä, niin päätettiin jäädä nukkumaan :) tai.. mä nyt menin joskus 7-8 aikoihin, ku juttelin henrikin kaa puhelimes yms.. :D

Lauantai:

Aamulla Miisa & Minna vinee

"hyi vittu mikä olo"
"tääl on kuuma"
"Hyi tää paita on ihan hikinen"
"pakko pestä hampaat"
"..ja naama"
"käydä vessas"
"Hyi vittu minkä näkönen mä oon"

hloel =D

.. mutta oli aivan ihana ilma :) Aurinko paisto pilvettömältä taivaalta.. :P
Minihameella ja bikineil vetelin siel välil =D
ja juottoo meni, mutta känni ei tullu, meni melkein vedestä tuo alkomaholi :O
Tampattiin, tampattiin ja tampattiin vähän lisää.
Tein jossain vaiheessa välikuoleman O_o
Ja eiku taas jatku .. ;D
Musa oli aivan mahtavaa! ja porukka.. sai kyl välil nauraa hyville asuyhdistelmille, ja se keltanenboxerihemmo oli aika hauska :D kuin myös hyttysverkko.
No siinä jossain välissä sähkötkin lähti.. oltiin siinä varmaan puolisen tuntia ilman musaa..
Miisan ja mun hyviä ideoita..
"mennään tanssii ton puun ympärille."
keksittiin laulukin
"kaksi elefanttia marssi näin aurinkoista tietä sähköjä päin, tahtoivat elefantit sähköt taakaisin"

Ja jotkut huuteli
"me tahdotaan musaaa!"
dj:t vastas
"Niin mekiii!"

3 aikoihin loppu puhti! päätettiin mennä nukkumaan..
... no ..
naapuriteltas oli käyty.
_onneks_ meil ei.. Mulla olis ollu kännykkä siellä.. :o

Sunnuntai:
Oli kyllä aamulla jo semmonen olo, et suihku olis ollu kova sana.
No meikit vaan pois sitten, kun ei enään suihkuun viittiny mennä.
Hiukset oli kyl sen näköset et morjens :D
12 aikaan lähdettiin kotio päiten..

Kiitos ja hei!

Tätä lisää! ^^ Oli aivan mahtavaa!
Porukka oli jees, ei mtn ihmeempiä tapaturmiakaan kuullu :o

Kopsasin tän teinigalleriasta ku en jaksanu raaputtaa uusiks, laiskuus huipussaan.. :D

--
tilulileii!

mariska

#769 • • mariska
Iiiihanaa, oli aivan mahtava meno :) Erityiskiitos sille ihanalle siistijätytölle, joka pelasti sunnuntain
mutsis

#770 • • mutsis
"Päihteistä ja järjestyshäiriöistä: ainoa mua mitenkään häirinnyt tapaus oli jätkä joka kossupullon tempaistuaan ja kuuleman mukaan kaikille lähelle sattuville kahden tunnin ajan vittuiltuaan sammui ja alkoi yskiä ja kuolata limaa niin että piti pyytää ensiapuäijiä tarkistamaan ettei se tukehdu siihen. "

toi nyt parempi ku just nipinnapin 18v lakkapää-ördääjä matkalla tyksiin medihelil.
Juhgu

#771 • • Juhgu Virnistelijä

hallu^, 14.7.2008 12:51:
toi nyt parempi ku just nipinnapin 18v lakkapää-ördääjä matkalla tyksiin medihelil.

Ymmärtääkseni medihelillä ei matkannut tänä vuonna kukaan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Sin_nombre

#772 • • Sin_nombre
naapureista puheen ollen....no thanks to meijän naapuritelttalaisille jotka luukutti unityä v.lopun aikana n.200450 kertaa:P
ja yks ilkeä rastapää ampui mua suoraan naamaan vesipyssyllä :( ei ollut kivaa
RujoNic

#773 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
helvetin kovat kinkerit ja tuhti humala, viikonloppu kaiken kaikkiaan aivan loistava. rutosti uusia frendeja ja hirvee krapula... KIITOS ja ANTEEKS!!
ezzy

#774 • • ezzy Droid-pappa

Mumuli, 13.7.2008 22:41:
---
polly, 13.7.2008 22:35:
---
Mumuli, 13.7.2008 22:32:
Turhaa täällä ihmiset oikeesti mediaa syyttää tai muutakaan kuin itseensä. Viime vuonna taisi jäädä kiinni se parisenkymmentä niin onhan se nyt aivan selvää että virkavalta lisää väkeä seuraavana vuonna. Tämä miksi aina konemusakulttuuria mollataan ja uutisoidaan huumeväeksi on aivan bilettäjien omaa syytä, ei poliisin, ei median. Kun ne 100 jotka jäi kiinni olisivat jättäneet ne huumeensa kotiin niin ei olisi uutisointia.

---

25 oli aivan perkeleen naurettava luku ja satakin on vielä niin naurettava luku, pikkasen suhteellisuuden tajua.

miksi huumausrikokseen syyllistyvä pilaavat festivaalien maineen mutta muihin rikoksiin syllistyneet vaan ohitetaan olankohautuksella, sattuuhan noita festareilla puukotuksia, tappeluita, varkauksia, raiskauksia jne...

---

Nyt olikin kyse huumeista, tuolla ei kai puukotettu tai raiskattu ketään joten aiheeseen takas hophop. Sinusta siis tuo 100 ihmistä kaikista kävijöistä on pieni? Oletko ihan tosissasi? Sinusta siis huumeet eivät ole ongelma?

Nyt naurattaa ja itkettää samaan aikaan että repee melkein perse, mistä näitä ihmisiä sikiää tänne maailmaan. Tosiaan esim 5000 ihmisestä 100 jää kiinni huumeista niin luku on Naurettavan pieni..Antakaa mun kaikki kestää

On sulla taas vittu huvit...
Duukkis

#776 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

niomic, 14.7.2008 01:59:
Holy mother.

Päälle 20h tuli lopulta tasoitettua mutaa ja vartalo kans muistuttaa siitä joka hetki. Vieläki ihmetyttää miten tommosen määrän jaksoi, varsinkin kun toinen yö meni vesilinjalla.

Aikamoista. Mulla on vielä vähän parannettavaa, ku päälle 15 t olin tanssimassa. *nauru*
Amuck

#777 • • Amuck dub-i-dub

hallu^, 14.7.2008 12:51:
"Päihteistä ja järjestyshäiriöistä: ainoa mua mitenkään häirinnyt tapaus oli jätkä joka kossupullon tempaistuaan ja kuuleman mukaan kaikille lähelle sattuville kahden tunnin ajan vittuiltuaan sammui ja alkoi yskiä ja kuolata limaa niin että piti pyytää ensiapuäijiä tarkistamaan ettei se tukehdu siihen. "

On, ja myös parempi kuin esim. Ilosaaren 522 poliisihälytystä tai itsensä teltassa hengiltä grillanneet teinit? Pointti olikin huomauttaa että mun fiilistäni ei yksikään päihteidenkäyttäjä tai selväpäinen ihminen saanut tuon enempää pilattua, eikä tuokaan ollenkaan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Thykka

#778 • • Thykka :3

dj upi, 14.7.2008 10:11:
...vaikka itse en alkoholia vahvempia aineita käytäkään....

Eihän toi vielä paljoo kerro ;)
aiduu

#779 • • aiduu
hahahahahaha et oli hauskaa!!*plur* terveisii kaikille naapureille ja greetings to chile russia slovenia netherlands ja franskiksille etenki ARCHolle *nauru* *piis*
oli kyl ihan paras festari mis oon ollu!niiin hyvää porukkaa! ei millään oltas lähetty kotiin... ois voinu kestää pari kolme päivää pidempään ehottomasti!*sydän*
ainii ja esa ari eero ja rypsipaskarunoilia, ens vuonna uusiks, äpsölyyli!!!!!*nauru**nauru*
purina

#780 • • purina

laite, 13.7.2008 23:30:
http://www.adressit.com/konemusiikki

Lulz.

Mä EN ole yhtään yllättynyt, että ko. kirjoituksen takaa löytyy pohjalainen,
ja nimenomaan lapualainen.
Paikallisen mentaliteetin hyvin tuntevana voin vain ikäväkseni todeta, että
mitä ilmeisemmin tyyppi on tosissaan.

--
I believe in all things that are pure.