Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila

1,164 posts, 59 pages, 246,964 views

ipe

#481 • • ipe X-Rust / Holvi

Janneko, 10.7.2008 20:25:
---
Amnesia, 4.7.2008 21:14:
---
Janneko, 4.7.2008 20:58:
Konemetsä taitaa olla enimmäkseen teinien bileet eikö?

---

suosikki (706, keskiarvolla 23.4v): *ankka*

---

Ok,no oon vähän tuota vanhempi ja olisi noloa tässä iässä lähteä metsään sekoilemaan *nauru*

Noloa on lähinnä tuo asenne! Mä täytän 3 viikon päästä 34 eikä yhtään tee heikkoa ördätä 2 päivää mettässä ja nauttia kesän parhaista festareista hyvien frendien seurassa hyvää musiikkia kuunnellen. Onhan siellä toki iso osa porukasta nippa nappa täysi-ikäistä mutta mitä sitten? Me varttuneemmat hengaillaan etupäässä tuolla X-Rustilla kuuntelemassa teknoa ja elektroa yms. ja annetaan teinien hillua siellä polkkamontussa keskenään. (no onhan siellä muitakin kuin vain ne teinit *vink*) Kaikille löytyy tilaa ja kaikille löytyy varmasti myös mieleistä musiikkia laajasta tarjonnasta. Konemetsässä on tosiaan melko plur-meininki ja kaikki ovat hymyssä suin aiempina vuosina hyväksyneet joukkoonsa myös ne muutamat satunnaiset viiskymppiset bailaajat.

Ikä on vain numeroita. Asenne ratkaisee!

*piis*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Auacusha

#482 • • Auacusha Koneradio

ipe,
Noloa on lähinnä tuo asenne! Mä täytän 3 viikon päästä 34 eikä yhtään tee heikkoa ördätä 2 päivää mettässä ja nauttia kesän parhaista festareista hyvien frendien seurassa hyvää musiikkia kuunnellen.

...
...
...
...
...

Tuossa on sitä asennetta, itse en ole vielä "vanha" , ja sinänsä on tuolta kannalta vaikea ottaa kantaa, mutta jos konemetsä on vielä kun olen +30v ja olen hengissä niin varmasti paikalla *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Sequ

#483 • • Sequ Hardtrance is back!
Joo joutuupa sitä ittekkin valuttautumaan metsille. Neitsyyshän tässä menee mutta menköön. Pientä kuumotusta ja jännitystä havaittavissa.
Kolera

#484 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

ipe, 10.7.2008 21:14:

*piis*

joo siis ikähän on suurikin rajote http://klubitus.org/kuva.php?id=14225 =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Lauruska

#485 • • Lauruska nihkee
Eilen ilmestyneessä Turun sanomien Treffi -liitteessä oli juttua Konemetsän ekologisuudesta ja mm. roskapantista *hymy*
tomii

#486 • • tomii kallion herttua
Ikähommissa kannattaa muistaa, että ulkomailla maissa, joissa tekno-kulttuuri on vähän vanhempi juttu kuin SUomessa, bileissä käy aika vanhaa porukkaa. Tossa hyllyssä on Aussien teknofestareilta dvd, jossa on monia 50v. heebojakin siellä jorailemassa täysiä. Damissa näin, kun 50v.+ mamma oli ostamassa kunnon reivikuteita itselleen alan kaupassa miehensä kanssa. Et ei täs vielä mitään hätää! Ja yhdet toissavuoden henk.koht.parhaista bileistä oli itseasiassa samalla erään Suomalaisen mukavan herrasmiehen 50v. synttärit (terkkuja vaan Timpalle! *piis**hymy*) Et nyt ikäkäsitteet romukoppaan, jos sellaisia edes on, ja baanalle. *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

genki

#488 • • genki

---
---

---

---

Ok,no oon vähän tuota vanhempi ja olisi noloa tässä iässä lähteä metsään sekoilemaan *nauru*

heheh.

tomii sanokin jo kaiken oleellisen. metsään sieltä.

--
crop circles in the carpet

Axl Knight

#490 • • Axl Knight Oldscool Dj
menkää jo sinne metsäänne rämpimään..rauhoittuu tää foorumikin:)
tomii

#491 • • tomii kallion herttua

Axel^, 10.7.2008 22:37:
menkää jo sinne metsäänne rämpimään..rauhoittuu tää foorumikin:)

Mä aion ainakin foorumoida luurilla sieltä metästä!!! ;) Nörtti ei luovuta IKINÄ !!!

--
reivaan kunnes kuolen

Kon-tiki

#492 • • Kon-tiki The Unsinkable
Aika magee ikäkeskustelu täällä! Olen muuten hienotunteisesti hiljaa, paitsi että sanon saman minkä totesin viime vuonna ja monta kertaa myöhemmin:

Helppo kai se nuorten ja vanhojenkin on Konemetsään lähteä, kun jonkinlainen auto vie perille saakka ja samassa teltassa tai autossa saa bostata jopa koko pe-su välisen ajan. Todellisia eräsissejä on ne, yleensä 30-> ja en edes tiedä kuinka vanhat, jotka vaeltaa Lapin kairoilla teltta koko ajan selässä sääskien riistana. Päivän telttaa + muuta rinkkaa kanniskeltuaan ne pystyttää joka päivä teltan uuteen paikkaan, kylpee jäisessä purossa, sytyttää nuotion, laittaa itse retkimuonat, ottaa parit tömpsyt ja kellahtaa pahnoille.

Aamulla kahvit, teltta kokoon, rinkka selkään ja matka jatkuu. Sitä he kutsuvat lomaksi. Aika nössöjä me Konemetsään lähtijätkin loppupeleis ollaan *hymy*
Juhgu

#493 • • Juhgu Virnistelijä
No joo, joku konemetsä nyt on aika kaukana jostain rinkkavaelluksesta tms seikkailusta kun on kaikki palvelut tarjolla :D

Mut ikä on kyllä IMHO yksi huonoimmista perusteista olla lähtemättä. Siis jos tapahtuma muuten kiinnostaisi mutta ikänsä puolesta ei halua lähteä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Axl Knight

#494 • • Axl Knight Oldscool Dj
tää onkin ihan hyvä keino city nuorille tutustua suomen ihmeelliseen luontoon...jokainen kokee sit vaan tämän illuusion sit omalla persoonallisella tavallaan..joko tampaten musiikin tahtiin tai haistellen maaperän sulo tuoksuja..muistakaa hyvät ihmiset että ette sit aiheuta niitä otsikoita iltalehtiin:)
Sallakat

#495 • • Sallakat jungle, baby !
ohhoh, huomenna lähtään sitten töistä suoraan. Kamat pakattu ja tulihan niitä taaskin liikaa ehkä kannettavaksi, vaikken usko ett yhtää liikaa loppupeleissä muuten.

huomennnaaaaa <3
Axl Knight

#497 • • Axl Knight Oldscool Dj

Johnson, 10.7.2008 23:00:
---

... Eli kirjoittelin tässä ison litanian paskaa vastaamatta mihinkään :D

---

Paikka eduskunnassa taattu :)

PAIKKA KONEMETSÄSSÄ TAATTU *iloinen**tanssittel**iloinen*
Rivakka

#498 • • Rivakka T2xikerien
12-14 timmaa lähtöön*iloinen*
Mut nyt yritetään houkutella Unimasa heittää hiekkaa simmuu! Toivottavasti heittää nopee..
happosepi

#499 • • happosepi

ipe, 10.7.2008 21:14:
---
---
---

---

---

---

Noloa on lähinnä tuo asenne! Mä täytän 3 viikon päästä 34 eikä yhtään tee heikkoa ördätä 2 päivää mettässä ja nauttia kesän parhaista festareista hyvien frendien seurassa hyvää musiikkia kuunnellen. Onhan siellä toki iso osa porukasta nippa nappa täysi-ikäistä mutta mitä sitten? Me varttuneemmat hengaillaan etupäässä tuolla X-Rustilla kuuntelemassa teknoa ja elektroa yms. ja annetaan teinien hillua siellä polkkamontussa keskenään. (no onhan siellä muitakin kuin vain ne teinit *vink*) Kaikille löytyy tilaa ja kaikille löytyy varmasti myös mieleistä musiikkia laajasta tarjonnasta. Konemetsässä on tosiaan melko plur-meininki ja kaikki ovat hymyssä suin aiempina vuosina hyväksyneet joukkoonsa myös ne muutamat satunnaiset viiskymppiset bailaajat.

*piis*

Ipe the man! Erittäin hyvin sanottu =) Varsinkin toi, että noloa ennemminkin jättää tulematta, kuin tulla paikalle "liian" vanhana.

Jepjep, huomenna löytyy sit!
ipe

#500 • • ipe X-Rust / Holvi
T minus 15 hours to countdown!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi