Vois olla aika hakee lippu kohta :D Joo ja seuraava viikko näppärästi lomaa, tadaa aika täydellistä.
1,164 posts, 59 pages, 246,557 views
larpap, 9.6.2008 14:17:
Moi.
Mites se muuten tapahtuu jos tulen asuntoautolla paikkalle, niin saanko pysäköidä autoni telttailu alueelle.
loskaa, 13.6.2008 11:59:
onkohan missään mitään karttaa että löytää menomestoille? kone metsän sivuilla ei ainakaan ollut
loskaa, 13.6.2008 11:59:
onkohan missään mitään karttaa että löytää menomestoille? kone metsän sivuilla ei ainakaan ollut
tomii, 11.6.2008 13:47:
Viimevuonna oli ainakin oma osio noille asuntoautoille siinä aika lähellä telttailualuetta (joka oli ihan vitun hyvä läppä, koska teltat ja autot ei vaan tossa tilassa tuu _mitenkään_ toimimaan samalla alueella, varsinkaan sit, kun haluu lähteä sillä autolla sieltä keskeltä pois :).
onni3mk, 13.6.2008 18:48:
---
Nii ja tänä vuonna ne autot pitää tuoda teltta-alueelle...
tomii, 13.6.2008 19:10:
---
onni3mk, 13.6.2008 18:48:
---
Nii ja tänä vuonna ne autot pitää tuoda teltta-alueelle...
---
Mä mielestäni kuulin järjestävältä taholta, että ne autot ei kuitenkaan olisi ihan teltta-alueella, vaan just siinä vieressä tyyliin viime vuoden asuntoautoparkkis. Toivottavasti ei saisi tuoda telttojen viereen. Ei kyl kiinnostais kuunnella, kun jengi luukuttaa auto-hifeistään jotaan pommitusta 24/3 (joka on juurikin monien "normi"festareiden suuri ongelma, ainakin mun mielestä). :P Tiedän ihmisiä, jotka ei enää lähde juurikin tuon seikan takia esim. Ilosaareen, kun oli ollut meininki, että soi joku Eppu Normaali täysillä koko festarien ajan hulluista auto-seteistä. Mielestäni KOnemetsässä tämä on aina ollut hyvä juttu. No... toivotaan, toivotaan, toivotaan... :)
ipe, 13.6.2008 19:16:
---
onhan niitä autoja siellä ollu telttojen seassa jo ainakin viimevuonna ja muistaakseni kait aiemminkin. viime vuonna sai 20 eurolla ajaa auton alueelle vaikka siis siihen teltan viereen. ja kyllähän sitä musaa siellä myös kovasti popitettiin läpi yön. toisaalta ihan yhtä lailla se festarialueen musiikki sinne teltta-alueelle kuuluu joten korvatulpat mukaan jos joku siellä aikoo nukkua. :)
tomii, 13.6.2008 20:30:
---
ipe, 13.6.2008 19:16:
---
onhan niitä autoja siellä ollu telttojen seassa jo ainakin viimevuonna ja muistaakseni kait aiemminkin. viime vuonna sai 20 eurolla ajaa auton alueelle vaikka siis siihen teltan viereen. ja kyllähän sitä musaa siellä myös kovasti popitettiin läpi yön. toisaalta ihan yhtä lailla se festarialueen musiikki sinne teltta-alueelle kuuluu joten korvatulpat mukaan jos joku siellä aikoo nukkua. :)
---
Hmm... meidän lähellä ei kyl autoja näkynyt. Et olikse sit sinne toiselle teltta-auleelle vaan?
Edit: vai kuinka kännis mä oon ollu? :D
polly, 13.6.2008 20:39:
---
näköjään melko kännissä.
eli oli niitä autoja viime vuonnakin siellä teltta-alueelle mut ei kyllä paljon.
Ja ei niitä tänä vuonnakaan paljon sinne tule vaan autoille on käsittääkseni eri paikka teltta-alueen läheisyydessä.
eugina, 14.6.2008 11:48:
staget-> http://www.konemetsa.net/?c=2
deena, 14.6.2008 20:50:
Ummm, mihin aikaan porukan toivotaan poistuvan alueelta?