1,164 posts, 59 pages, 247,254 views
Nitta, 26.4.2008 21:45:
listaa :)
haesul, 26.4.2008 22:03:
tänne jos vaan saan lomii sillo. vaik toisaalt rupeen vaikka rintamakarkuriksi että tänne pääsis
eugina, 28.4.2008 16:36:
enää muutama hassu yö line-up:iin!!!
..btw, joku stand up-koomikko "dissas" konemetsää kakkosel lauantai,
"kaikki ketkä siel käy/kuuntelee konemusiikkia on narkkareja", joo huumorilla tietty, mut henk. koht. ei oikeen uponnu,
on siel niitäkin ketkä ei vedä mitään..jne..!!!..allekirj..
eugina, 28.4.2008 16:36:
enää muutama hassu yö line-up:iin!!!
..btw, joku stand up-koomikko "dissas" konemetsää kakkosel lauantai,
"kaikki ketkä siel käy/kuuntelee konemusiikkia on narkkareja", joo huumorilla tietty, mut henk. koht. ei oikeen uponnu,
on siel niitäkin ketkä ei vedä mitään..jne..!!!..allekirj..
Ee^, 1.5.2008 14:04:
Olen ensimmäistä kertaa Metsään menossa, joten tahtoisin kysellä nyt hiukan ruokapuolesta. Eli, onko siis grillaus sallittua vai ei, ja onko siis alueella grillikatokset tms? Tästä olen kuullut kahta eri versiota, joten faktaa kiitos. Ja jos on, niin millaiset mahtaa olla "jonot", että kannattaako sen varaan laskea?
Entä mitä muuta ruokaa kannattaa olla, mitä itse olette ottamassa? Ja onko porukoilla jtn kylmäkassia mukana joillekin sapuskoille/juomille, vai syödäänkö tuolla perus-näkkileipää? Ja alueelta saa siis myös ostaa ruokaa? Minkä hintaista ja minkälaista?
Olisin erittäin kiitollinen infosta! Ruoan ystävänä
wiiwis, 29.4.2008 23:25:
Vielä nyt voisi tuohon autoasiaan kummastella, että ainahan siellä reunoilla on ollut ihmisillä autoja telttojen luona :o mikäs erikoisjärjestely sen sitten on sallinut.
Mutta mahtavaa, jos sen auton saa edes pienemmän kävelymatkan päähän :)
Huomenna pitää muistaa lippu käydä ostelees, ettei mennä ylihinnalle! Ja sitä lineuppia odotellessa<3
KoneMetsä, 17.3.2008 11:32:
KONEMETSÄ - OPEN AIR 2008
The Summer is Coming
LINE-UP:
This Year's Line-Up will be Magical. The most lucid Live-Acts along with most vibrant DJs will perform at this year's Konemetsä.
The eloquent repertoire will be announced on the 1st of May.
[
Welcome
Konemetsä Crew
mza, 2.5.2008 02:39:
http://www.konemetsa.net/?c=2
Far Too Loud
Unik, 2.5.2008 02:47:
---
mza, 2.5.2008 02:39:
http://www.konemetsa.net/?c=2
Far Too Loud
---