Holle-Kiksumix 2008.1

22 posts, 2 pages, 6,532 views

Holle

Posts: 793

#1 • • Edited Holle Beach X Member
Häpeilemätöntä kiksua.
trance

tracklist:
1. Ernesto & Bastian- Thrill (John 'O Callaghan rmx)
2. The Thrillseekers- Synaesthesia (Bobina megadrive 2005)
3. Moogwai- Viola 2005 (Tektonik rmx)
4. John 'O Callaghan & Mannix- Acid rain
5. Summer Cannel- Undertow feat. Patrick Scott (Elucidate rmx)
6. Paul Webster- Engaged
7. Nick Sentienced & John Askew- Mind Control
8. Mekk- Resistance (Activa VS. Mekk rmx)

lisätiedot - kuuntele
m1kk3

Posts: 5,560

#2 • • m1kk3 no-life
jahas, katotaans mitä Kotkan Kiksukuningas on saanu aikaseks *iloinen*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Caro²

Posts: 5,301

#3 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Semmottista. Hollella on kyllä veikeä tuo kiksumaku.

Ei ole sitä imelintä ja kaikkein juustoisinta tavaraa, ei cheddaria eikä mozarellaa. Napakkaa mustaleimasta emmentaalia *joo*
Illustrator

Posts: 3,171

#4 • • Illustrator

Caro², 15.3.2008 12:30:
Ei ole sitä imelintä ja kaikkein juustoisinta tavaraa, ei cheddaria eikä mozarellaa. Napakkaa mustaleimasta emmentaalia *joo*

Joo eiköhä tää oo tässä..*joo* Hyviä biisejä, sopivasti biittiä. Kelpais tämmösen tahdissa biletellä.
tomii

Posts: 3,594

#5 • • Edited tomii kallion herttua
Joo helvetti... tää on sitä TRANCEA isolla teellä. Loppupäässä pari todella tiukkaa rallia! *piis**joo*

Edit: tää herra stadiin soittaa NYT! *hymy*

--
reivaan kunnes kuolen

Daniel Braun

Posts: 1,626

#6 • • Daniel Braun wednesday?
Hjyvä setti, ei voi muuta kuin diggailla.
Just mun makuista kiksua :)
a98

Posts: 871

#7 • • Edited a98
itse en ole discover kiksun suurin ystävä, mut holle näköjään sitäkin enemmän :)
mutta ihan hyvin maistui tää setti näin himassakin kuunnellen (livenä sit varmaan paljon paremmin). parhaiten toimi varmaankin noi kolme ekaa biisiä, joskin noistakin kahdesta klassikosta silti paremmin toimii ne vanhat mixit.

mutta jos discover lafkan / john o'callaghan soundi toimii niin suosittelen imuttamaan..
sapeli

Posts: 11,768

#8 • • sapeli jokukukamikä?
Ekan läpikuuntelun jälkeen antaisin sellaisen 8½ - oikein mukavaa musaa, mutta mikään ei oikein jäänyt mieleen tai kiinnittänyt huomiota. Synesthesia on tietty mukava kuulla, mutta en välitä oikein tuosta miksistä...

Mutta on tämä parin lisäkuuntelun arvoinen, saan varmaan vähän yksityiskohtaisempaa kommenttia annettua vielä myöhemmin. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zenny

Posts: 1,145

#9 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
*iloinen* kivan kuulonen setti, kuuntelee mielellään useampaankin otteeseen!

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Holle

Posts: 793

#10 • • Edited Holle Beach X Member
Tähänväliin hieman taustaa. Mulla on politiikkana soittaa nauhat kerralla purkkiin, joten käsityön jälki kuuluu kyllä. Välineistökään ei ole kaikkein uusinta:

2x CDJ 500
1x DJM 500
2x Technics SL 1200mk2

Ääntä ei ole juurikaan jälkikäsitelty, mitä nyt hieman volumea nostettu ja kevyt normalisointi.

Summasummarum: Nauha on mahdollisimman lähellä sellainen, kuin soitan keikoilla.

PS. Kiitos palautteesta tähän mennessä.
zenny

Posts: 1,145

#11 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Holle, 17.3.2008 07:51:
T

Summasummarum: Nauha on mahdollisimman lähellä sellainen, kuin soitan keikoilla.




Tuliki jotenki fiilis ku ois ollu livaris sillon aikoinaa bilettämäs.... *ding* *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Mind Movements

Posts: 321

#12 • • Edited Mind Movements

Holle, 17.3.2008 07:51:
Tähänväliin hieman taustaa. Mulla on politiikkana soittaa nauhat kerralla purkkiin, joten käsityön jälki kuuluu kyllä. Välineistökään ei ole kaikkein uusinta.



Soundissa on tosiaan sellasta "sopivaa raakuutta". Ei kuulosta miltään kliinisen puhtaalta ableton miksiltä ja ihan hyvä niinkin.

Ite setti oli aika mukavaa poljentoa alusta loppuun, hyviä tai ihan hyviä biisejä kuitenkin oikeestaan kaikki, aika paljon itelle tuntemattomia. Tektonikin Viola päivitys olla positiivisin yllätys itelle ja ehkä setin parasta antia. Bobinan saundista yleensä diggailen, mutta Synaesthesia on vaan sellanen biisi johon remikseillä ei oo saatu oikestaan enää mitään uutta.
T-Justice

Posts: 892

#13 • • T-Justice
Toimii, luulempa et tätä esim. salilla kuunnellessa saa itsestään muutaman extra toiston irti *iloinen*
Seiren

Posts: 51

#14 • • Seiren The Show must go on
Loistosetti, kelpaa kuunnella uuseemminkin :)

--
Quid Pro Quo

soile

Posts: 138

#15 • • soile
Ei tuu häitä kesällä, jos oon hiljaa.

Mä tykkään. Hyvin oon mieheni valinnu. :)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#16 • • Jussi Soro choon!

soile, 19.3.2008 21:49:
Hyvin oon mieheni valinnu. :)


Kyllä, ja miehes valitsee aika hyvin musaa, löytyy omasta pakista kaikki biisit ja aika kovasti soitettunakin. On se vaan kiva että joku muukin diggaa Suomessa tosta discover-soundista, mä oon ainakin ihan pärähtäny. Miksaukset oli kyl mun mielestä ihan kunnossa, ei mitään raakuttakaan havaittavissa. Tolta se kuulostaa kun ammattimies soittaa levyjä.

Dorkaa ja karmeeta, two points.
Holle

Posts: 793

#17 • • Edited Holle Beach X Member

JussiS, 22.3.2008 12:06:
---
On se vaan kiva että joku muukin diggaa Suomessa tosta discover-soundista, mä oon ainakin ihan pärähtäny.

Kyllä tollanen rankempi trana on uponnu meikäläiseen jo jonkun aikaa. Jussiksen kanssa ollaan ilmeisesti "viimeiset partiopojat".
Radiac

Posts: 671

#18 • • Radiac Beach X Member
hitto.. menin tos yks aamu ryssimää avaimet himaa ja missasin ehkä dösän ja kaikkee muutaki.. mut kummasti alko mieli piristyy ku laitto tän setin soimaa.. toi avausraita on vaan nii järkyttävän kova.. eikä noi muuutkaa huonoja voi olla ku kukaa tätä ikinä jatkoilla tai missää oo käsken pois laittaa.. pikemminkin uudestaan ;) jotenki tulee sellain perskeleen ammattimainen ja vähä nostalginen meininki mulle tästä mieleen.. ei mitää ihan pilkullee viilattuu abletonjuttuu vaa just sitä mitä mies tekee.. soittaa levyjä..korjailee näppärästi jos jotain korjattavaaa on.. eläytyy meininkii ja tekee .. miksauksen mikä soi mun luureis viel pitkää ku ryssin aamudösän.. helvetin kovin vedetty...mut sä ootki mun lapsen isä !
Jinx

Posts: 2,615

#20 • • Jinx Superfeminine
Kiva kixumixi *joo* *sydän* *tanssittel*

--
Pyllykkä